Ем... а який сенс, якщо в піратську версію все одно не пограти?
Цікаво — а скільки загалом грали? Бо бойовка ж стає все більше складнішою та розвиненою з прогресом.
А от щодо міні-арен, а що саме маєте на увазі?
А як вирішували питання з правами?
Ооо! Це вірний підхід)
Але ж таким чином ви не стіму погано робите, а розробникам.
Вибачте, але «будувати кар’єру та отримувати гроші» це не показник вагомості думки. В СРСР були цілі кафедри наукового комунізму де люди теж кар’єри будували та гроші отримували. І що?
Так, і в мене жодного сумніву, що вони були надзвичайно фаховими експертами наукового комунізму. Просто кому потрібен той науковий комунізм? А от культура та критика трошки інша історія.
Ну ми ж тут на айті-форумі, а не на симпозіумі, можна умовно назвати когось мудаком тому що мені так хочеться, пане редактор?
Жодних заперечень)
А якщо серйозно, то тут відповідати нічого. Тут треба з конкретно тими людьми спілкуватися та дізнатися, які в них аргументи щодо їх позиції щоб змістовно відповісти.
Якщо не йти у культорологічні хащі — є досить обґрунтовані аргументи, хоча я з ними тотально незгоден (вони стосуються питань інтерпретації та наративів). Мені здається, що це через брак досвіду і загальну репутацію ігор. Я минулого року брав інтерв’ю у Девіда Мюліха (геймдизайнер третіх героїв), так він зізнався, що лише 5 років тому перестав стидатися, що робить ігри. От і уявіть, що коїться в голові рядового критика, який дивився Трюфо, Бергмана чи Куросаву, але не грав, наприклад, у Біошок, Відьмака чи ТЛОУ. Тому особисто мені хотілося б, щоб було більше культурологічних досліджень ігор.
І взагалі я мав на увазі умовний образ, а не конкретних людей.
Загалом погоджуюсь. Але я навіть заліз подивитися, скільки років пані, яка написала петицію. І блін, вона реально майже при Хрущові народилася!)
Трошки не погоджуюсь. Все ж «Земля» Довженко та «Тіні забутих предків» Параджанова цінуються кінознавцями усього світу надзвичайно високо.
Зазначу лише два моменти.
А бабка коло під’їзда вважає шо нєнужон єтот ваш інторнет. Що з того?
Беззаперечно, ми тут найрозумніші та найкрасивіщі й можемо зверхньо ставитися до думки людей, що не мають жодного відношення до ігор. Але я ж наголосив, що саме «професійних». Тобто люди вивчають академічну критику, критичну теорію, культуру й мистецтвознавство, отримують за це пристойні гроші та будують непогані кар’єри. А ми такі — а от бабка коло під’їзда... сіріослі? Це все одно, якщо геймдизайнер Х скаже, що гра Y витвір мистецтва, а йому у відповідь: та ти там цяцьки робиш для дітей, що ти взагалі розумієш про мистецтво. Але ж очевидно, що це деструктивна позиція?
Тому що, як тут вже згадували, ці переліки створюються людьми, що народилися при Хрущові і про ігри думають шо це якісь стрілялки для дітей.
Тобто, вік людини визначає його прогресивність та обізнаність щодо сучасних трендів? Спірно.
В законодавстві України (зокрема в чинному законі про культуру) є визначення національного культурного продукту, з якого можна вивести загальне.
Так от:
вітчизняний (національний) культурний продукт — культурні блага і культурні цінності, створені (надані) вітчизняним виробником.
Space Rangers гарна гра, хоч і рснява
Слушно. Але це приводить нас до класичної дискусії про те, чому людина — нераціональна істота. І, на жаль, ця нераціональність притаманна будь-кому. Просто предмет нераціональності у кожного різний.
Нормальна така сніжинка 1969 року народження)
вона ж погодилась на ці умови, ні?
Так в тому ж і фішка, що ні. Там у твіторі була ціла епопея, де фанати казали, що не уявляють Байонети без Тейлор та постійно питали в неї, чи буде там в грі її голос. А вона лише казала, що не може відповісти на це тощо. На початку жовтня голова Платінуму заявив, що її замінили через «різні обставини». Тобто про це стало відомо лише за пару тижнів до релізу.
зробити висновки (сподіваюсь, навчитись чомусь новому з отриманого досвіду), і йти далі.
Я не думаю, що це реально. Уявіть — вам пишуть фани та кажуть, як важлива ваша робота, що Байонета без вас не Байонета. А ви просто лишаєте ці десять років позаду через змінене ставлення до образ та йдете. Ну, так не буває ж)
Та не так вона багато їсть же)
ну заяви Маска — чистої води лобізм для власних потужностей. А от у Гелени, я вважаю, образа на Платінум.
Ну, якби тесла коштувала 60 баксів, я не думаю, щоб ви її бойкотували б)
Хммм, я бачив скарги на те, шо неконтрактні номери не прив’язуються. Хоча в мене наче неконтрактний. Може це з саме з Київстаром проблема? Цікаво
Але якщо йти за дискурсом пані Тейлор, то можна подивитися на це з іншого боку: вона десять років допомагала створювати образ Байонети. На моє переконання, саме цей образ допоміг заробити студії та видавцю 450 мільйонів (ну, не механіками ж ця гра бере свого користувача).
А тут їй кажуть: це все дуже класно, але тепер ми вам платимо за всю гру 4 тисячі баксів. «Не подобається? Алівідерчі!». Коли така ситуація була з чуваками з Активіжну їх всі вважали героями. Хоча вони дійсно зробили так, як ви кажете — почали створювати свої ігри. Та вона актор озвучки, в неї так не вийде. І це все ж трохи... не дуже по-людськи. Хоча зараз треба враховувати заяву Шраєра, який каже, що то було лише за одну сесію озвучки.
Окрім того, а чому не треба жаліти ображених? Вибачте, але ми теж в певному сенсі ображені. Он до Plague Tale: Requiem повернули россубтитри, Блізи банять гільдії з проукраїнськими назвами, EA не робить українську локалізацію. І ми на це усі публічно жаліємося. Так шо типу, забити на те, що нам не подобається? Типу — не подобається, шо у Plague Tale россубтитри, зробіть свою Plague Tale. Така логіка?
Пане Дмитро, хотілося б зауважити два моменти:
1. З нашого боку було б, як мінімум, дивно ігнорувати одну з найбільших геймдев-компаній в Україні.
2. Якщо ви надасте нам факти, свідчення чи документи про те, що розділення було «юридичною імітацією» ми їх, напевно, опублікуємо. Але ми у своєму розслідуванні провели досить велику роботу, поспілкувавшись як з чинними працівниками, так і людьми, що працювали раніше у WG. Дуже раджу почитати той текст. Він вийшов гарним та ґрунтовним: gamedev.dou.ua/...ayrix-wargaming-gameloft