Ага, самі на слуху новини це шо раки в луїзіані не вродили то сезон відкладається на 2 місяці. Це, я вам скажу, і мене бентежить.
А хіба вони не-край-важливих-сіньорів перевозять? Який їм в цьому сенс?
Да хз, знайомий проджект чи то делівері менеджер рік тому був перевезений єпамом на адекватні гроші, тобто на цілком американську зарплату.
Часто так буває, шо внутрішні інженери з достатньою експертизою закінчуються і їх на всіх не вистачає. Іноді це непогана ідея найняти чуваків шо швидко все порішають замість давати своїм інженерам походить по граблях за ваші ж гроші.
Штати. Щодо ставок, в штатах найбільш популярні іпотеки з фіксованими ставками, тому таких проблем, як в Європі, немає. Але от нові ставки в
Я згоден що саме зараз ситуація може бути складнішою від країни до країни. Але ще 2 роки тому я, наприклад, купив будинок за 300к за ставкою 2.3% на 15р по якому платіж з урахуванням податку — $2200. Аренда такого самого будинку десь 2300. Аренда
Ну та цифри умовні, звичайно. Ми говоримо про цивілізовану іпотеку, а не про 20%. Суть в тому, що коли ти платиш іпотеку, то це не те саме що ти платиш за оренду. Добра частина того, що ти платиш іде в твою частину обʼєкта, яку ти можеш завжди продати і забрати свою частину. Оренда ж, в свою чергу, це зазвичай платежі за чужу іпотеку.
Ну так там, де хати від 180к євро оренда буде від 1500 євро, як і платіж по іпотеці. Але в оренді це буде −1500 євро, а при іпотеці це буде −200 євро в проценти і +1300 в актив «хата», яку можна продати і забрати свою виплачену частину. Крім того актив «хата» росте в ціні і плата за оренду росте в ціну, але є один нюанс.
В цей час, поки акції ростуть і роблять мене мільйонером, поживу під мостом безкоштовно, так?
Крім очевидних плюсів у crossplane є трохи і мінусів:
Дещо перевантажений синтаксис. Оці довгі полотна ямлів з патчами читаются важко, а пишуться ще важче.
Відсутність циклів і кондишенів намагаються продати як фічу «it’s opinionated approach», але це таки мінус
Хто зна що робити зі стейтом і міграціями з кластера в кластер.
Хто зна що робити кейсами коли треба аналоги тераформ data source, бо все таки вимагати від юзера вказати всі вхідні дані коли в тераформі треба було лише невелику частину, а все інше можна витягти з дати — це не серйозно для відносно великих речей. Скажем так, для створення якогось VPC endpoint зовсім не обовʼязково створювати новий VPC, частіше хотілось би спитати в юзера існуючий VPC-id, а все інше як то субнети, таблиці маршрутизації і тд отримати з дата сорсів.
Тому crossplane річ гарна для якихось дуже типових, дуже гарно відтестованих ephemeral envs, але з тераформом воно перетинається не дуже сильно, а скоріше доповнює.
Я б сказав би що адекватна хата на 4 спальні це десь 300-350м2.
Враховуємо площу гаражу 400sqft і маємо 120 квадратів з яких типова кухня вітальня займає половину. Це реально невеличка хата.
Якщо дуже треба, то і variables.tf можна назвати whimmiwimmibuzzle.tf. Terraform не розрізняє імена файлів, йому пофігу. А backend.tf багато хто використовує щоб логічно відділити конфіг від ,власне, коду. Виключно задля зручності.
Які такі «маси тулзів», простітє, що легчайше беруть і замінюють тону managed services в хмарного провайдера? Ви не плутаєте якийсь ec2 з якимось RDS?
Ну я і кажу що місця з цивілізацією давно покриті і подорожувать по Америці на елекричці можна так само як і на двз. А дикі місця, очевидно, ще не так добре покриті. Там і з заправками не дуже.
Ну хз, по Техасу, точніше трикутнику Гʼюстон-Даллас-Остін все досить пристойно.
Для тесту побудував маршрут Г’юстон-Денвер, вийшло 1100миль, 6 стопів приблизно на 15-20хв, 1год40 в сумі на дозарядку з 18 годинного маршруту. Норм в цілому.
Якщо подивитись на мережу суперчарджерів в США, то зрозуміло що більшість хайвеїв покриті з головою. Звісно не так як заправками, але якщо не пертися в сраку світу і пересуватися між містами, то все буде окей.
Щодо готелів і тд: не проблема зарядитись вдень в місті і ночувати не на зарядному пристрої. Ніхто ж не шукає бензинову заправку під готелем, в кінці кінців?
Доречі це не зовсім так. При наявній мережі суперчарджерів (яка, доречі, скоро буде доступна для всіх, не лише для Тесла) поїздка на дальняк виглядає майже як на бензиновому авто. Якщо приїжджаєш на зарядку з
Y не буде, чесне слово
То залишайтеся вдома і користуйтеся всіма правами бути печерною неосвіченою обізяною. Нафіг вам та цивілізація?