мене це теж цікавить. це точна інфа? чи коректно платити 18% як фізособа? чи все ж таки ФОП треба кров із носу?
хтось може підтвердити по факту, що це ОК і потім не пристібуться, а не теоретично?
Зроблю таку опцію в налаштуваннях керування. Дякую за фідбек. Але спецом робив автоприціл для мобільних пристроїв. Бо коли керуєш то лівим стіком (вперед, назад, вліво, вправо) а правим стіком цілишся, то якшо на тебе вискочили юніти з усіх сторін то ти або рухаєшся\повертаєш або стріляєш. З автоприцілом получається і рухатись і стріляти бо не треба цілитись точно, лише довернути. Але рухатись і відступати доведеться коли йде навала. Будуть і облави зі схованок і вже зробив декілька типів пасток, бомби що взриваються з наближенням, падаючі списи, бочки взривні та з кислотою та ін. Тобто в певні періоди гри буде динаміка велика і зрозумів, що правий стік треба прибирати і додати автоприціл. Для версії в стімі буде підтримка джойстику\клави та відключення автоприцілу (або сильно зменшу кут автоприцілу).
за минулий тиждень доробив логіку ai — вони тепер чують постріли і реагують на це, біжуть туди де стріляли (на відео вище цього ще нема).
Гра Wolfsschanze. Продовжую працювати. На відео проходження одного з рівнів.
нєсправєдліво)
Додав плінтуси:
www.youtube.com/watch?v=T60Syh5NQwE
Всім привіт! Продовжую працювати над Wolfsschanze (3d-шутер) для mobile.
Додав переходи між кімнатами (на поверх вище і на поверх нижче). На відео тестовий рівень.
Також в грі на одному рівні є переміщеня в ліфті на окремі локації (які теж можуть бути багаторівневими). Оскільки додались різна висота рівнів, додав aim до ai. Вони можуть побачити ігрока, якщо він нижче або вище та стріляти у разі прямої видимості. Якщо ai перестав бачити ігрока — біжить на те місце де бачив його восстаннє і зупиняється як тільки побачить для атаки.
www.youtube.com/watch?v=OTSyvydVyeY
Окрім відео вирішив поділитись скрінами рівнів в Unity (генеруються по багатошаровій картинці). Саму картинку, з якої потім генерую рівень і все що на ньому є включно з ai — роблю у простенькому дизайнері рівнів (написаний на С#).
Wolfenstein, Heretic)
Wolfsschanze, 3d шутер для mobile.
Додав турелі і доберманів. На відео проходження одного рівня.
youtube.com/watch?v=9ICnk2eRbJc
Хочу в кіно
Вітаю всіх!
Додав ragdolls до unit-в в Wolfsschanze. Список того, що планую зробити, ще великий. Але стає потроху краще.
Повернувся до indi-проекту гри Wolfsschanze (сіквел олдскульної Wolfenstein) на mobile.
на відео тестовий рівень малого розміру для відладки механік.
www.youtube.com/watch?v=QoCwlU8sz9A
логічно
Буде 3д шутер для mobile (wolf3d-сіквел). Зараз поки працюю над level-дизайнером для швидкої розробки рівнів.
www.youtube.com/watch?v=kaF24GTmAZg
от жалко шо тіки в стімі..
яка жесть..
Всім привіт. Продовжую працювати над шутером Wolfsschanze для мобайл.
На відео запис геймплею з телефону. Ще в процесі додання фічей, працюю над рівнями.
www.youtube.com/watch?v=o5w_rg-O38s