Від добрих організаторів весь відділ розробки, маркетингу та інші не йдуть за 1 день. Не бачив ще такого щоб люди добровільно прийшли волонтерити і поширювати слово про біль народу за копійку в майбутньому і це все виявились гондони. Та ще й такі що в один день пішли всі разом, з погрозами і крадіжкою акків і пошт. Страшно подумати що там сталося
Кілька цитат:
«Останні декілька місяців я задарма працювала як 2D-художниця в такій компанії як Stellarium Gaming. 29 вересня мене додали в групу арт-відділу Famine Way після надісланого мною портфоліо та пройденої співбесіди. Ще на початку мене тривожили Матвій та Соломія — засновники. Соломія постійно казала про свій
Працівники запитували Матвія про контракти, проте він спочатку посилався на необхідність завершити тестовий період, а потім — на різні складнощі.
«Потім контракти все-таки з’явилися. Був мітинг, на якому всі зібрались. На конкретні питання щодо контракту Матвій починав лити воду або взагалі переходити на агресію. Він постійно наголошував на тому, що нам треба завести ФОП, це ж так круто, класно, легко і так далі», — додала kotyagorit.
Всі 4 місяці ми спостерігали за тим, як нашу працю знецінюють і як змінюється відношення керівництва до працівників. Дослівно: «Якщо ми набрали цих фахівців, то зможемо набрати і інших працювати безкоштовно». Інакше — через хайп Famine Way у мережі люди, які над ним працювали, стали ресурсом, а не командою. На мітах я кожного разу ставала свідком порушення корпоративної етики, коли керівництво дозволяло собі зайвого та оцінювало фахівців не за навичками, а за тим, чи подобаються вони їм.
Vladyslav Bіlous це про «Проте якщо учасники зазнали „емоційного насилля“ зі сторони геймдизайнера, то це вже інша справа»
Вирішальним фактором став момент із підписанням договору, який ми за обіцянками мали отримати після перших двох тижнів спільної праці. Та після
На будь-які прохання замінити пункт у договорі або вказати конкретний відсоток учасника керівництво реагувало дуже негативно
Хтось з них бреше і якщо навіть засновниця Дарія каже що вони багато болю принесли людям напевне це вони (Матвій і Соломія)
така стаття є на Research gate, вона більше про UX але теж може знадобиться
Я б хотів процедурну генерацію анімації для персонажів, гуманоїдних/чотириногих, 8 ногих, щоб модель можна було в зарігати відвантажити в Omniverse там ти задав би що хочеш навчити персонажа робити можливо дати рефи і хай навчається потім експорт у блендер/Анріл чи інший DCC app
Також круто було б мокап з кількох камер в ріалтайм і чистка за допомогою AI
Ну і звичайно генерація 3д модельок дуже швидко можна було б робити MVP
ARRR — інноваційна компанія з виробництва AR/VR додатків доповненої реальності
Для віддаленої роботи на проект шукаємо Game Designer (дизайнера ігрових систем)
▪️ Обов’язки на проекті:
— покращення існуючого концепту гри
— розробка ігрових механік, балансів, тулів
— доведення додатку з продакшн-командою до стадії MVP
▪️ Вимоги:
— Портфоліо
— Досвід роботи геймдизайнером від 1 року
— Вміння продумувати і розробляти зручні та інтуїтивно зрозумілі UX патерни взаємодії
▪️ Дуже круто, якщо в тебе є:
— Досвід роботи з Unity
— Досвід у користуванні VR додатками (найкраще підійдуть TiltBrush/Openbrush, Quill, Vermillion, OiSoi)
▪️ Що ми пропонуємо:
— Вільний графік роботи за домовленістю
— Поетапна оплата (майлстоуни)
▪️ Етапи долучення до нашого проекту:
1. Надати портфоліо.
2. Відповісти на питання HR щодо досвіду роботи і ознайомитись зі специфікою проекту.
▪️Сторінка компанії на LinkedIn:
ARRR
▪️Контакт: Телеграм Олег Губар @oleggubar