VR Designer в Culture Lab
  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

    ARRR — інноваційна компанія з виробництва AR/VR додатків доповненої реальності
    Для віддаленої роботи на проект шукаємо Game Designer (дизайнера ігрових систем)

    ▪️ Обов’язки на проекті:
    — покращення існуючого концепту гри
    — розробка ігрових механік, балансів, тулів
    — доведення додатку з продакшн-командою до стадії MVP

    ▪️ Вимоги:
    — Портфоліо
    — Досвід роботи геймдизайнером від 1 року
    — Вміння продумувати і розробляти зручні та інтуїтивно зрозумілі UX патерни взаємодії

    ▪️ Дуже круто, якщо в тебе є:
    — Досвід роботи з Unity
    — Досвід у користуванні VR додатками (найкраще підійдуть TiltBrush/Openbrush, Quill, Vermillion, OiSoi)

    ▪️ Що ми пропонуємо:
    — Вільний графік роботи за домовленістю
    — Поетапна оплата (майлстоуни)

    ▪️ Етапи долучення до нашого проекту:
    1. Надати портфоліо.
    2. Відповісти на питання HR щодо досвіду роботи і ознайомитись зі специфікою проекту.

    ▪️Сторінка компанії на LinkedIn:
    ARRR

    ▪️Контакт: Телеграм Олег Губар @oleggubar

  • Керівники студії Stellarium.gaming, яка працювала над грою про Голодомор Famine Way, розповіли на відео свою версію конфлікту

    Від добрих організаторів весь відділ розробки, маркетингу та інші не йдуть за 1 день. Не бачив ще такого щоб люди добровільно прийшли волонтерити і поширювати слово про біль народу за копійку в майбутньому і це все виявились гондони. Та ще й такі що в один день пішли всі разом, з погрозами і крадіжкою акків і пошт. Страшно подумати що там сталося

    Кілька цитат:
    «Останні декілька місяців я задарма працювала як 2D-художниця в такій компанії як Stellarium Gaming. 29 вересня мене додали в групу арт-відділу Famine Way після надісланого мною портфоліо та пройденої співбесіди. Ще на початку мене тривожили Матвій та Соломія — засновники. Соломія постійно казала про свій 10-річний досвід в художній школі, хоча в неї не було відповідних скілів, від Матвія віяло лицемірством. В мене не було досвіду праці в інді-студіях, тому я подумала: „Може, це норма?“ Щодо фінансової компенсації, то ми мали працювати за „сторі поінти“. Така собі штука, яка б допомогла розраховувати, скільки працівнику виплатити процентів від продажів гри у відношенні до виконаних ним завдань, зараз я розумію, що це була, по суті, праця за листочки з дерева», — написала kotyagorit.

    Працівники запитували Матвія про контракти, проте він спочатку посилався на необхідність завершити тестовий період, а потім — на різні складнощі.

    «Потім контракти все-таки з’явилися. Був мітинг, на якому всі зібрались. На конкретні питання щодо контракту Матвій починав лити воду або взагалі переходити на агресію. Він постійно наголошував на тому, що нам треба завести ФОП, це ж так круто, класно, легко і так далі», — додала kotyagorit.

    Всі 4 місяці ми спостерігали за тим, як нашу працю знецінюють і як змінюється відношення керівництва до працівників. Дослівно: «Якщо ми набрали цих фахівців, то зможемо набрати і інших працювати безкоштовно». Інакше — через хайп Famine Way у мережі люди, які над ним працювали, стали ресурсом, а не командою. На мітах я кожного разу ставала свідком порушення корпоративної етики, коли керівництво дозволяло собі зайвого та оцінювало фахівців не за навичками, а за тим, чи подобаються вони їм.

    Vladyslav Bіlous це про «Проте якщо учасники зазнали „емоційного насилля“ зі сторони геймдизайнера, то це вже інша справа»

    Вирішальним фактором став момент із підписанням договору, який ми за обіцянками мали отримати після перших двох тижнів спільної праці. Та після 4-х місяців отримали текстовий документ договору для ознайомлення, який я прикріплю нижче. Я розмовляла з двома юристами стосовно нього, і за цим договором ми не рахуємося навіть як команда. Ми ніхто, й звуть нас ніяк. За договором, ми не могли претендувати на місце у титрах. За договором, ми б не отримали ніякої фінансової компенсації, адже ні відсоток, ні те, що ми маємо отримати гроші, не було вказано у договорі.

    На будь-які прохання замінити пункт у договорі або вказати конкретний відсоток учасника керівництво реагувало дуже негативно

    Хтось з них бреше і якщо навіть засновниця Дарія каже що вони багато болю принесли людям напевне це вони (Матвій і Соломія)

    Підтримали: Vladyslav Bіlous, Yevhenii D
  • Топік для обміну досвідом з тестування VR

    така стаття є на Research gate, вона більше про UX але теж може знадобиться

    www.researchgate.net/...​r_Testing_VR_Applications

  • Як штучний інтелект може трансформувати робочий процес 3D-художників у геймдеві

    Я б хотів процедурну генерацію анімації для персонажів, гуманоїдних/чотириногих, 8 ногих, щоб модель можна було в зарігати відвантажити в Omniverse там ти задав би що хочеш навчити персонажа робити можливо дати рефи і хай навчається потім експорт у блендер/Анріл чи інший DCC app
    Також круто було б мокап з кількох камер в ріалтайм і чистка за допомогою AI
    Ну і звичайно генерація 3д модельок дуже швидко можна було б робити MVP