Дуже крутий проект!
Є ідея для покращення. Можливо це все вам вже десь пропонували в соц. мережах, або ваші партнери. А може й ні, тоді буду радий, якщо якісь елементи будуть корисними.
Ідея: зробити можливість донатити довільну (або не повну) суму на дорогі позиції.
Навіщо? Збільшити охоплення користувачів, готових жертвувати невеликі суми. Наприклад приходить такий користувач, але:
— дешеві позиції тимчасово закриті, а це буде траплятися все частіше з ростом популярності проекту. Не можна втрачати такого користувача, кожна пожертва важлива.
— користувач хоче, щоб його гроші пішли на щось більш круте, скажімо бронік. Коли ми говоримо про гейміфікацію, то фактор задоволення користувача дуже важливий.
В принципі можна залишити умовний батончик перманентно і просто надлишок коштів перенаправляти на інші більш дефіцитні позиції. Або зробити дешеву позицію «розподіліть на власний розсуд». Але це все не зовсім зрозуміло, не прозоро і не вирішую питання залучення і задоволення користувача.
Згідно документації Wix фічі «встановити власну ціну» для користувачів немає support.wix.com/...g-customers-to-set-prices
Але можна спробувати реалізувати щось близьке до запропонованої ідеї через підтипи товарів. Скажімо додати «розміри» до броніка: 1 цілий бронік, а також 0.1 і 0.5 броніка.
Можливий негативний наслідок: ті, хто може задонатити більше, будуть донатити менше. Раніше хотів купити бронік — викладай більше грошей, а тепер майже таке ж задоволення від покупки можна отримати за півціни. Цей момент треба буде моніторити і, якщо буде така тенденція, якось намагатися її компенсувати. Наприклад публікувати рейтинг ТОП донатерів, або навіть декілька топів, скажімо до 10к, до 100к, понад 100к грн, ТОП покупців броніків, спальників і т. д. Це і додаткова гейміфікація і можливість позмагатись у різних «вагових» категоріях.
Серед цікавих варіантів ще є — Selectel. Він вміє в OpenStack, тому можна трохи грошей вкласти і масово запускати сервера з тилу ворогу через Terraform. Не впевнений лище що там зараз з оплатою. Рашку ж від усіх систем оплати відключили. Про моральний аспект оплати сервісів ворога, будь ласка, холі вар не розводьте. На мою думку це як антибіотик: користь для нас від серверів в тилу ворога перевищує шкоду від кількох баксів, закинутих ворожій компанії.
Нет, шефы с ансиблами — это чтобы чего-то там централизовано наконфигурировать на серверах. Их можно использовать, чтобы разворачивать те же инструменты для ДДоСа, как отдельные, так и моё решение. Но они не очень подходят для активного динамического обновления задач. Да и их основной принцип работы — push, что тоже накладывает ограничения.
В моём решении работает pull метод. Деплоится 2 контейнера — putler-kaput + watchtower. Watchtower мониторит апдейты putler-kaput и перезапускает его, когда появляется новый релиз. Сам же putler-kaput активно подтягивает свежие таски по дефолтному адресу (если вы не сконфигурировали что-то другое). putler-kaput одномоментно выполняет ограниченное число задач и переключается на следующие цели через настраиваемый промежуток времени. С Ansible и друзьями или запускать всё и сразу (никакой оперативки не хватит при большом количестве целей) или сегментировать сервера вручную, но тогда пул серверов на каждую цель меньше и их проще блокировать.
Деплоить это действительно можно шефами, ансиблами и прочим. Но удобнее будет, имхо, Terraform и пару строк на баше.
Прикрутил авто-выставление нагрузки исходя имеющейся RAM. Можно запускать без параметра
-c. Используется формула: (All RAM — 400) / 200.
1. Да, во многих случаях нужен VPN или разворачивать сервера в мордоре. Всё зависит от цели.
2. Нет. https вполне себе через bombardier работает. Кроме того прикрутил свежую версию DRipper (github.com/alexmon1989/russia_ddos) — там при использовании метода http используется вроде обічный какой-то http клиент, значит тоже https должен работать.
Если же речь идёт про https с самоподписанным сертификатом, то сейчас bombardier настроен по дефолту с ключем —insecure, чтобы отключить проверку сертификатов и бомбить и такие ресурсы в том числе.
+