О, ви це помітили. Класно тоді)
Заголовок до статті було змінено модератором)
Ні, зазвичай розробників просять допомогти маркетологам, які нічого не розуміють у технічній частині. Але є і такі компанії, які роблять це частиною плану розвитку.
Так, ви праві. Забула у тексті послатися на попередній матеріал. Та ви й без того добре та багато пишете)
Щодо того, що я контент-менеджер, це — посада. Думаю, ви в курсі) Але, мабуть, не дуже знаєте, що ці люди не лише наповнюють сайти контентом, а ще й створюють його.
Я не розказую, як потрібно розробникам писати, а допомагаю їм у цьому. Саме у цьому полягає моя робота. А у своєму блозі лише раджу це робити та розповідаю про те, як писати простими словами про складне. От і все.
Дякую за коментарі!
Неймовірно круто! Дякую.
Так, я згодна — для розміщення матеріалів у закордонних виданнях потрібно давати дуже якісний та унікальний контент. Проте, усе можливо. Кілька видань, з якими можна спробувати поладнати:
www.cnbc.com/world/?region=world
www.entrepreneur.com
techcrunch.com
Заготуйте кілька статей та надсилайте мейли на їхню пошту, чи пишіть журналістам (наприклад, на CNBC під статею пишеться нікнейм журналіста у Твіттері).
А також матеріал зі списком цікавих блогів розробників, які читають: habr.com/...uzzleenglish/blog/427613
Для розвитку та популяризації такого блогу потрібна своя «родзинка».
Володимире, Гугл — це взагалі круто. Хороший такий позитив)
А розкажіть, будь ласка, де публікувалися, про що писали — можна почитати?
О, дуже дякую, Андрію! Багато цікавих думок у спікера.
Дякую, Сергію!
Ви самі відповідаєте на своє питання. :) Ми говоримо про розвиток особистого бренду не лише у сенсі «ділитися досвідом». Через написання статей розробник популяризує себе на ринку загалом.
Якщо досягнуто стелі і більше немає ніяких бажань та мега-планів, таких як збільшити чек з/п, потрапити у хорошу компанію міжнародного рівня, робити щось, що цікаве саме вам (обирати, чим займатися), здійснити релокейт, стати ментором та вести курси з розробки (ділитися тим самим досвідом, отримуючи додаткові плюшки), зібрати команду однодумців та зробити власний продукт — усе це вибір кожного. Але горизонти завжди є.
Щодо альтернативи. Писати статті — найлегше. Telegram теж треба наповнювати текстами і для YouTube знімати відео — це сценарій + час розробника, який він зазвичай дуже цінує. Але, якщо є бажання та натхнення — можна робити все.
Якщо писати собі у блокнот — так :) А як по-вашому рекрутери шукають розробників і обирають з-поміж кандидатів?
Знаю, що є ті, хто просто ліпить повідомлення у Лінкеді всім підряд, навіть не заглядаючи у профіль. Мені особисто писав HR з компанії Х, пропонуючи посаду QA. Було дуже смішно!) Колись думала, що розробники нахабні, бо не можуть відписати два слова рекрутерові (перепрошую), потім зрозуміла — чому.
Мушу сказати, що це показує рівень компанії і ніяк не допомагає розвитку її HR-бренду. З такими «спеціалістами» дійсно не хочеться спілкуватися. І не треба! Хороші рекрутери ретельно вивчають ваше портфоліо та пишуть так, щоб вам важко було відмовити. Тому що це — інший рівень, де стабільно велика конкуренція, у якій рахуються усі ваші переваги, у тому числі і написані матеріали, де можна дізнатися більше про вашу експертизу.
Костя, дуже дякую вам за зворотній зв’язок та вашу думку. Ви внесли деяку точність у поняття процесу написання матеріалів з боку цільової аудиторії цього тексту. Дуже цікаво!
З усім погоджуюся і бачу, що ще є куди копати, щоб розкрити цю тему у повній мірі.
Вам відповідей не треба. Ви нормально тут і без мене публіку розважаєте.)