Product Content Writer в SvitSoft
  • Особистий бренд IT-спеціаліста. Навіщо писати статті

    Так, я згодна — для розміщення матеріалів у закордонних виданнях потрібно давати дуже якісний та унікальний контент. Проте, усе можливо. Кілька видань, з якими можна спробувати поладнати:
    www.cnbc.com/world/?region=world
    www.entrepreneur.com
    techcrunch.com

    Заготуйте кілька статей та надсилайте мейли на їхню пошту, чи пишіть журналістам (наприклад, на CNBC під статею пишеться нікнейм журналіста у Твіттері).

    А також матеріал зі списком цікавих блогів розробників, які читають: habr.com/...​uzzleenglish/blog/427613
    Для розвитку та популяризації такого блогу потрібна своя «родзинка».

  • Особистий бренд IT-спеціаліста. Навіщо писати статті

    Володимире, Гугл — це взагалі круто. Хороший такий позитив)
    А розкажіть, будь ласка, де публікувалися, про що писали — можна почитати?

  • Особистий бренд IT-спеціаліста. Навіщо писати статті

    О, дуже дякую, Андрію! Багато цікавих думок у спікера.

  • Особистий бренд IT-спеціаліста. Навіщо писати статті

    Дякую, Сергію!
    Ви самі відповідаєте на своє питання. :) Ми говоримо про розвиток особистого бренду не лише у сенсі «ділитися досвідом». Через написання статей розробник популяризує себе на ринку загалом.
    Якщо досягнуто стелі і більше немає ніяких бажань та мега-планів, таких як збільшити чек з/п, потрапити у хорошу компанію міжнародного рівня, робити щось, що цікаве саме вам (обирати, чим займатися), здійснити релокейт, стати ментором та вести курси з розробки (ділитися тим самим досвідом, отримуючи додаткові плюшки), зібрати команду однодумців та зробити власний продукт — усе це вибір кожного. Але горизонти завжди є.
    Щодо альтернативи. Писати статті — найлегше. Telegram теж треба наповнювати текстами і для YouTube знімати відео — це сценарій + час розробника, який він зазвичай дуже цінує. Але, якщо є бажання та натхнення — можна робити все.

    Поддержал: Sergiy Morenets
  • Особистий бренд IT-спеціаліста. Навіщо писати статті

    Якщо писати собі у блокнот — так :) А як по-вашому рекрутери шукають розробників і обирають з-поміж кандидатів?
    Знаю, що є ті, хто просто ліпить повідомлення у Лінкеді всім підряд, навіть не заглядаючи у профіль. Мені особисто писав HR з компанії Х, пропонуючи посаду QA. Було дуже смішно!) Колись думала, що розробники нахабні, бо не можуть відписати два слова рекрутерові (перепрошую), потім зрозуміла — чому.
    Мушу сказати, що це показує рівень компанії і ніяк не допомагає розвитку її HR-бренду. З такими «спеціалістами» дійсно не хочеться спілкуватися. І не треба! Хороші рекрутери ретельно вивчають ваше портфоліо та пишуть так, щоб вам важко було відмовити. Тому що це — інший рівень, де стабільно велика конкуренція, у якій рахуються усі ваші переваги, у тому числі і написані матеріали, де можна дізнатися більше про вашу експертизу.

  • Особистий бренд IT-спеціаліста. Навіщо писати статті

    Костя, дуже дякую вам за зворотній зв’язок та вашу думку. Ви внесли деяку точність у поняття процесу написання матеріалів з боку цільової аудиторії цього тексту. Дуже цікаво!
    З усім погоджуюся і бачу, що ще є куди копати, щоб розкрити цю тему у повній мірі.