Дякую за детальні зауваження, та погляньте на ці терміни не з низькорівневої сторони, а з доступних в браузері API. Там де про DPR, на початку абзацу згадується бібліотека three.js. Спробуйте достукатись на рівні WebGLRenderer (чи якоїсь іншої абстрактної обгортки) до всіх цих прекрасних згаданих вами речей. Мультисемплінг там можна або включити, або ні, а DPR є нецілим числом, яке дійсно «милить» краще чи гірше. Про «кількість полігонів» — я дійсно неправий.
Щодо мікроконтролерів та функцій згладжування чи контролю діапазону величини (наприклад, росту до цільового значення), тут не про залежність FPS від DPR, ясна річ. Просто як приклад керування одним параметром задля бажаних значень іншого.
Я міг би бути точнішим в тексті, явно сказавши, що мова не про апаратний тайлінг. На прямокутники розбиваються векторні дані та готові растрові зображення — все це збирається на стороні CPU — така штука теж існує :) На прикладі ігрового простору чи карти — дані завантажуються потайлово з сервера, на CPU виконується логіка формування сцени — розшарування, взаємне розміщення та інше.
Мені особливо подобаються фрази «На лицо явное непонимание», «Это откуда вообще?» та «это не дело приложения». Чия справа брати на себе яку логіку чи оптимізацію — питання саме до конкретної проблеми.
Ви кажете валідні речі, але до того як вони вступають в гру, теж дещо відбувається. Можу погодитись з тим, що варто враховувати нюанси власне апаратного рендерингу, але з такою стилістикою коментарів є всі шанси лишитись непочутим.
вау! Полинове Поле побачив вживу на фестивалі в Уніжі (2008 рік) і досі постійно слухаю
Справедливо. Я думал над тем, как именно корректно упомянуть Mapbox, учитывая что речь идет о конкурентах :) Мне кажется, радикальный выход в open source — смелое решение, которое для компании может окупиться при наличии многих факторов (достаточный «вес талантов», заряженность на качество, ресурс на поддержку, грамотный маркетинг) и должном умении их вместе соединить. Для сообщества — это однозначный плюс, но вокруг все еще полно людей, которые мыслят категориями «наше/чужое» и боятся потерять контроль над некими сакральными тайнами.
В devtools ви можете зупинити виконання коду на момент модифікації дерева елементу, його атрибуту або видалення елементу. Побачите stack trace, там і видно буде ініціатора відповідної події.
дякую за проведення та цікаві питання! Посилання на слайди та відео в мене на GitHub.
Насколько полезно — виднее студентам, и далеко не сразу (до десятка лет может пройти). Главное чтоб не труха в головах оседала, а чтоб разминали мозг на красивых (и не очень) примерах.
Дешевенький закос, не катить :) Я, хоч і нейкращої думки про ФІОТ, не наважився би так жартувати над рівнем тамтешньої освіти. Так — багато в чому він заіржавів, та багато в чому там солідна база, і адекватні викладачі. Не кажучи вже про студентів.
Артем, респект! :) Я сам довольно давно думаю на тему спецкурса у себя на факультете, но не готов вписываться в бумажную волокиту (пока что), наблюдаю за ЛПР-ами на местах со стороны.
Особое значение имеет прeeмственность — когда одни реформаторы отходят, другие должны приходить и немного «лупати ту скалу».
Нужна будет помощь в валидировании (да и вообще чем-либо) — пиши!
И я помню тебя классе в седьмом, если не шестом на олимпиаде в КПИ :)
готовий допомагати з рев’ю, тестуванням і адаптацією курсів по архітектурі, практикам, БД, вебу, криптографії
Дуже смішно зі стану речей на інженерному ринку? Чи просто з того що за віртуальні танчики платять більші гроші?
Натрапив на абсолютно божевільну бібліотеку github.com/enkimute/ganja.js. Це імплементація геометричної алгебри, код читати дійсно важко, але приклади чудові.
Мені сподобалось як Tom MacWright про неї написав: