• Допоможіть розібратися з американськими податками для компаній

    Я працюю на ринку США.

    Вам слід розуміти, що в США контракти переважно віддають корпораціям із численним штатом або найманцям (1099), яким не потрібні LLC, Corp, але найманці з візою перебувають у США та не залишають країну більш ніж на 6 місяців.

    Вам відмовлятимуть у контрактах з 2 причин:
    1. Відсутність payroll і legal процесів на боці клієнта для співпраці з будь-яким контрактором.
    2. Відсутність у вас імміграційної візи та місце перебування поза США. Це дуже важливо внаслідок внутрішньої cyber security. Доступ до ресурсів компанії клієнта через їх VPN, а не ваш.
    Ще додайте різницю в часі. Для багатьох навіть три години це дуже багато.

    Тобто питання не тільки в тому, чи зможете ви відкрити legal entity, тому що візи у вас немає. Є купа корпоративних обмежень на боці клієнтів.

    До того ж, наголосіть на вашому кейсі. Це найважливіше з опису, але чомусь у підвалі. Не витрачайте час читачів.

  • Допоможіть розібратися з американськими податками для компаній

    так, якщо є користь від Gusto для вас, СPA може перевірити налаштування та підказати, що ще треба обов’язково зробити

  • Допоможіть розібратися з американськими податками для компаній

    Так, додайте ще Канаду. Ці країни мають схожі принципи ведення бізнесу та оподаткування.

  • Допоможіть розібратися з американськими податками для компаній

    Payroll with all sort of benefits, estimated tax report filling, and some more.
    Gusto має свої обмеження. Треба дивитися, чи підходить вам.
    Сплата fee починається з першого звіту. Рекомендую безшкотовно відкрити облікову, та погратися з налаштуваннями.

  • Допоможіть розібратися з американськими податками для компаній

    Чому US, а не EU?

  • Допоможіть розібратися з американськими податками для компаній

    Привіт. Все що тут коментуватимуть — це в кращому разі окремий випадок.

    Я самостійно відкривав та закривав US LLC elected as S-Corp у статусі LPR (Lawful permanent resident), тому ділюся своїм досвідом.

    З ваших питань:

    1. «Як часто подавати звітність для c-corp? Раз в рік чи місяць?»

    Вам потрібно освідомити різницю між estimated та annual taxes. Також не плутайте з tax return, це різні речі. Якщо дуже просто, коли є прибуток, ви спочатку платите estimated tax, а наприкінці року або наступного — annual tax. Період cплати estimated податків обирається самостійно, це може бути monthly, quarterly, etc. Багато нюансів, тому потрібен CPA.

    2. «Як дорого коштує CPA (бухгалтер) і де його знайти?»

    Послуги CPA залежать від напрямку співпраці та можуть бути:
    — пакетними, коли компанія продає пакет послуг на рік з мережею своїх СPA (порядок цін від $1.5k — $2k на рік)
    — SaaS, наприклад, Gusto subscription
    — традиційні на конкурсній основі, наприклад, через Thumbtack iOS app

    Я обирав Gusto subscription та людину CPA через Thumbtack app для перевірки звітів з метою зменшення спільної комісії з обслуговування legal entity, але я витратив багато часу на оподаткування юридичних осіб США.
    Додатково звітуються особисті податки з урахуванням долі legal entity.

    3. «Які можуть бути нюанси у ведені фірми?»

    Їх дуже багато. У вашому описі бракує такої інформації:
    — US residence status of legal entity owner(s) and future employee(s). Від цього залежить вибір конфігурації, складність та кількість звітів.
    — наявність business bank account

  • Що має знати Senior Python Back-end Developer. Аналіз вакансій в Україні та Каліфорнії

    У любого анализа должна быть цель. Например, выявить тренд, его отсутствие, или подтвердить гипотезу. Прочитав статью, я так и не понял, зачем украинскому разработчику знать о тенденциях требований к Senior Python Developer в Калифорнии (CA далее по тексту).
    На мой взгляд, приведенная статистика не вызывает доверия и не имеет большой ценности, потому что:

    1. СA-сегментация SWE по языку программирования слабо выражена, как правило нанимают generalist — если вы писали код на Java, то сможете написать на Python и наоборот. Наверно поэтому в ваш список CA-компаний не включены FAANG, angel list, hedge funds. Выборка не репрезентативная.

    2. Важно понимать, СА-акцент больше на том, что конкретно сделал специалист, scope + impact. Уровень специалиста определяется не столько по количеству лет в индустрии, сколько по масштабу и сложности ваших задач, достижений, soft skills. За пару лет можно получить опыт, которому позавидуют колбасные дяди с 5+ летним стажем. С другой стороны, если вы крутой исполнитель, но не способны показать impact, никогда не продавали свою экспертизу, вероятность отказа при найме вырастет либо на behavioral interview или еще раньше на pre-screen.

    Категорически против каких либо рекомендаций по технологиям в рамкам этого материала, Senior в состоянии сделать исследование рынка самостоятельно.

    ***Не по теме статьи***
    Позволю себе дать рекомендации при выборе компании по пунктам, в не зависимости от государства:

    — диалог с компанией вы начинаете, четко понимая какие задачи вам нравятся и какие нет, а еще лучше заранее подготовив pitch для CTO или hiring committee

    — если это стартап, или частная компания,
    *вы изучили список инвесторов, проверили квартальные отчеты, чтобы выяснить почему компания не прибыльная
    **узнайте о планах на STO или IPO, например есть ли дата и что должно произойти для этого, какие есть риски

    — само собой тех стэк компании вам нравится или вам предстоит самому выбрать технологию, и развернуть платформу

    PS. Исключил иммиграционную поддержку и разговорный английский, зависит от вашей ситуации.

  • Перевести кровнозароблені на рахунок в США

    Иван, вы или ваша мама проводили такую операцию? Кто или какая программа для вас формировала налоговый отчет? Был ли учтен Gift?

  • Перевести кровнозароблені на рахунок в США

    Вы не указали всю информацию в топике. IRS вас обязательно попросит эти документы в переводе. Удачи, мне добавить нечего.

  • Перевести кровнозароблені на рахунок в США

    Так как вы налоговый резидент США, входящий перевод свыше 10K облагается налогом, попадете на радар IRS. Вся переведенная сумма добавится к вашим американским доходам за год и дальше % рассчитается в зависимости от других параметров. Расходы в США можно оплачивать долларовой картой украинского банка, так вы безболезненно будете выводить из Украины. В США столько кэша и сразу необходимо только под downpayment на жилье, никто не расстается со своими деньгами, берут займ, а свои запускают в другие инструменты. Подумайте нужна ли вам вся сумма сразу, зачем эта спешка и пора уже найти другие форумы :)

  • Из Лондона в Киев?

    SA1 подразумевает tax refund, tax refund невозможно сделать без NIN, насколько я знаю. Как-то иначе можно?

  • Из Лондона в Киев?

    спасибо за ответ, Дмитрий. Не могли бы поделиться ссылкой на форму для получения UTR, сайт www.gov.uk/...ations/hm-revenue-customs, что-то конкретное. Я бы не спрашивал, если бы один укр. источник не утверждал факт получения UTR без NIN, без визы. Работает 3 месяца.

  • Из Лондона в Киев?

    Дмитрий, Вы не поняли. UTR это и есть налоговый номер, погуглите в самом деле. Сначала UTR, а потом налоги, не наоборот. Если вы не знали, то не обязательно быть резидентом или гражданином европейского государства, чтобы платить туда налог.

    Коллеги, по сути кто-нибудь может подсказать как получить налоговый номер удаленно, без рабочей визы?

  • Из Лондона в Киев?

    Коллеги, подскажите как получить UTR удаленно с целью получить контракт на удаленку.