QA Engineer
  • IDAP

    Залишилось погане враження про компанію.
    Якщо вам запропонують виконати тестове завдання, то не раджу його виконувати, це даремне витрачений час(звісно якщо Ви трейні, тоді виконуйте і чим більше тим краще).
    Я погодився його виконати тільки через гарні відгуки про компанію на ДОУ.

    А тепер більш детальніше.
    Написала мені Рекрутер в Джин в Суботу. Розгляньте вакансію Middle Manual QA Engineer, ми така гарна компанія, ось сайт, ось лінк на ДОУ. «Наймаємо швидко, етапи відбору — ваше резюме, тестове завдання з дедлайном(2 дні) та коротенька співбесіда.»

    Так як я не роблю тестові, і вам не рекомендую, так як це даремне витрачений час. Пішов на ДОУ, а тут такі гарні відгуки, ну просто компанія вогонь. Думаю ну ок, давай спробуємо.
    Так як це була Субота, то попросив скинути тестове в Понеділок, так як на вихідних люди відпочивають. Домовились.
    Настав Понеділок. Друга година дня, тестового так і немає. Пишу сам, скиньте тестове, скинули.

    Тестове це 3 бага написати і 3 кейса у вільній формі. Ну ок, це норм. І тут починається саме цікаве. На пошту приходить повідомлення, що мені назначено на завтра 15:00 зідзвон з HR.
    Зідзвон на середину робочого дня, про який ми не домовлялись. Ну звісно, навіщо уточнювати можу я завтра чи не можу. Лови приглос і не задавай питання)
    Думаю ну ок, всяке буває, і від рекрутера не залежить коли там HR виділить час. Я також виділив час(я на данний момент працюю в двух компаніях Фулл и Парт). І тут за дві години до часу Х приходить повідомлення «На жаль, змінилися певні обставини і я змушена перенести зідзвон на невизначений час».
    Пишу ОК, немає проблем, всяке буває. Але я тоді також не буду робити поки що тестове, що б не витрачати даремне час. У відповідь отримав «Якщо маєте можливість, тоді краще виконайте тестове, і тоді ми проведемо зідзвон))». На що я відповів що це не норм просити виконати тестове, що б потім в «невизначений час» мене набрали)
    Мені написали що вибачте, давайте домовимось що б покращити враження про компанію. І ми домовились через день зідзвонитись з HR. На наступний день я, як і обіцяв скинув тестове.

    Зідзвонились з Софією, питань немає, все пройшло дружелюбно і на позитиві. Але вона чомусь навіть не знала, що я тз ще вчора скинув. Так би провели технічне одразу. Домовились що на наступній неділі призначать технічну співбесіду.
    Проходить більше неділі, тишина. Пишу рекрутеру. І отримую відповідь, що вони дуже зайняті, багато кандидатів(навіщо тоді було мені писати?) і часу на всіх не вистачає.
    Ну і саме головне це «На жаль, тестове завдання було зроблено не на тому рівні, щоб ми мали змогу покликати вас на технічну співбесіду(.» Тестове це 3 бага і три репорта в вільній формі.
    Я писав кейси і баги швидко і тільки основне, так як в кожній компаніі вони пишуться по різному, і по ним визначати рівень знань кандидата це тупо.

    Ну і сам Фід бек і моя відповідь на нього.

    Тест-кейси:
    1. Добре, що присутні Summary, Expected Result and steps for reproduced.
    2. Відсутнє поле/колонка Priority.
    Так відсутнє, так як це залежить від компаніі і де пишуться кейси, а вони можуть писатись в екселі, конфі, тестрейлі і т.д. І поля, структура і пріорітизація(якщо вона є взагалі), всюди різні.
    3. Не вистачає поля/колонки статусу (пройдений/не пройдений).
    А ще не вистачає типу, на кого назначено і часу на проходження і т.д.)

    Баг-репорты:
    1. Баги — цікаві, кроки і результати описані правильно.
    2. Тайтли інформативні, але не зовсім лаконічні.
    3. Відсутній атрибут баг репорта Severity.
    В «книжці» він є. А самі його в джирі найдете? =)
    4. Не враховано кросс-браузерне тестування.
    не було часу)
    5. Добре, що ви проставили пріоритетність багів, але це виконує тім-лід або ПМ).
    Ага, заведіть багу в джирі і приберіть пріорітет) Вийшло? Не думаю.

    Потім я написав що:
    Якщо покажете де в Джирі проставляється атрибут баг репорта Severity.
    А також як там без ПМ або Тім ліда завести багу не проставляючи Priority.
    То я вам не буду писати поганий відгук на ДОУ.

    Якщо ви бачите цей текст, то це означає що відповіді я так і не отримав)

    «На жаль, ваша компанія не на тому рівні, щоб ви мали змогу просити виконувати тестове завдання(.»