Прийняв)
Так, я можу порадити — «постукайте» мені в LinkedIn — www.linkedin.com/in/oleksiy-shevchenko . В діректі більш предметно зможу пояснити.
За декілька років)
Класне питання, насправді. Дуже велика частина аудиторії приходить не за long-term relationship (от прям взагалі не це шукають), у них тижневий патерн користування додатком — знайшли пару на вихідні, повертаються через тиждень. І повірте — це не ми формуємо попит, ми його намагаємось задовільнити. Але є частина аудиторії, хто приходить за long-term і ми намагаємось знайти їм партнера на все життя. Тобто все іде від потреби.
У вас упередження певне по своїм очікуванням, але всі люди різні.
Насправді, не давши «метч» і втикнувши юзера в пейвол — ми просто втратимо користувача і нічого не заробимо, підемо гуляти лісом-полем))
Так, це дійсно та сфера, де на старті треба закладати досить великі інвестиції в залучення аудиторії. Цінність продукту проявляється в тому числі через кількість користувачів і як будь-який network-продукт, ми стикались з Cold Start Problem. Маркетинг нам допомагав (і допомагає в тому числі і зараз) вирішувати проблему «ліквідності». До прикладу, у перші роки життя продукту ми вкладали у маркетинг сотні тисяч доларів.
Ну це реально так працює, я не просто оперує тим, як користувачі поводяться, а й ділюсь своїм досвідом. Я знайшов свою дружину в Tinder і мої два найближчі друга (які тепер вже мої куми) — теж знайшли своїх дружин там же. І чесно кажучи, я туди не дружину йшов шукати)))
Привіт!
Ну це насправді досить поширена практика. Наприклад, є така компанія Match Group — в ній є свій СЕО і ця компанія володіє такими популярними дейтинг додатками, як Tinder (що має свого CEO — www.tinderpressroom.com/...eadership-Faye-Iosotaluno) та Hinge (свого СЕО — www.linkedin.com/.../justin-mcleod-b43156134). Якщо цікаво — можу ще прикладів понакидувати
Дуже гарна стаття, дякую!
Але є одне питання — який у вас критерій для креативів, щоб вони потрапляли в success і тим самим підвищували success_rate?
і ще питання — за 1 креатив ви берете умовно 1 ед чи 1 концепцію креативів?
Навіть якби хотіли так робити — це «неробоча тема».
Поясню чому — ми або дамо юзеру «пару» і тоді він матиме шанс на побачення, переписку, шорт-тьорм або лонг-тьорм, або ще щось. І тоді юзер рано чи пізно повернеться до нас, коли у нього виникне «органічна» потреба у дейтингу. Якщо ж ми не дамо йому «пару» — він скористається іншим додатком і точно ніколи до нас не повернеться.
Для прикладу — у нас ретеншин вищий у тих юзерів, котрі мають більше «метчів» за одиницю часу. Напр. юзери з 10ма метчами в день мають значно вищу вір-ть повернення завтра, ніж ті, у кого 5 метчів
Воронка від «метчу» до лонг-тьорм відносин дуже вузька, дуже)
Я вірно зрозумів питання, що під «завтраками» ви маєте на увазі ніколи не знайти юзеру пару?
Цікава гіпотеза, ми не тестували, але додам у беклог — як будуть результати, то відпишусь у тред) Дякую велике!
Багато хто ловить задоволення від самого процесу, від «проб і помилок»