• Отзывы о школе Think Global

    Попробуйте написать с ребенком диктант или контрольную из сторонней школы. Поймете, насколько ребенок отстал или оценен неадекватно. Моторика рук у детей слабая, я не призываю к чистописанию, но, отменив письмо, нужно добавить что-то из рукоделия. :) Про оценивание. Судя по нашим результатам в єтом году, оценки нам очень завышали :(

    Підтримав: Andrii Pindiura
  • Отзывы о школе Think Global

    Про які гуртки йшлося? Їх постійно тільки обіцяли. Дітям на продльонці було нудно. Гулять далеко н еводили, територія самої школи замала і кругом автівки...

  • Отзывы о школе Think Global

    Почитала ваші плюси. 1. Вибачте, за рік діти не сходили навіть до кінотеатру Довжена поруч зі школою. Тільки виїздні якісь музеї були. Тобто дітей нікуди класом не повели. 2. У багатьох школах вже можна ходити з планшетами, на які закачувати безкоштовні підручники з сайту МОН. 3. Відсутність зошитів та підручників приводила до того, що неможливо наздогнати програму, нехрозуміло, чи зроблена самостійна. При непрацюючому нормально Мудлі це було катастрофою. Щодо ціни, то ви забули написати, скільки і коли треба було сплатити :) В багатьох школах оплата помісячна і не за півроку до початку навчання, і не за півроку відразу :) Пошкодували, бо дитина розтринькала за рік мінімальні знання та навички та тепер наздоганяємо :(

  • Отзывы о школе Think Global

    Рік провчилися вХаркові, повністю підтримую ваш відгук. Система Мудл не працює як слід, вчителі не оновлюють її вчасно, зробити там уроки можна було тільки з української. Наздогнати пропущене не було можливості. Камери в класі не розраховані на дистанційне навчання. Англійська не поділена на групи за знаннями дітей, тобто, як у звічайній школі — ті, хто вільно володіють участься разом із тими, хто пасе задніх. Який сенс? Математика слабка. Маючи 12 з української ледь на 7 написали вступний іспит до Ліцею. Зараз наша оцінка з украхнської у державному ліцеї — 7, треба підтягувати знання. Зошитів нема, всі на роздруківках, безлад повний. Під час самостійної тьютори не могли добитися тиші у класі. Навіщо вони там тоді взагалі? Прослідкувати, чи все дитина зробила з домашки через роздруківки, які залишаются в школі, неможливо. Система кепсів, як мотивація, не працює — призи з дефектами, критерії отримання незрозумілі. Червоні картки і «залишишься дома за три червоні картки» — не працює. Дитина вдома — це не покарання дітей, тільки батьків. На уроках дисципліни нуль, діти вчаться у шумі та гамі. ДІти майже не пишуть, написати диктант для нас тепер проблема. Коли у дітей відбирають необхідність писати, треба замінювати на щось інше, що буде розвивати друбну моторику пальців, але цього не було. В уроках знаходились помилки, але нікому вони не цікаві, бо кожен рік програму перекроюють. Навіть, якщо модуль написаний якісно, компетенція вчителів інколи не давала його розкрити адекватно. Тобто після рока про вакцинацію дитина прийшла додому не з думками про те, як круто — вакцинуватися, а наковталася аргументів від дітей з антивакцинальних родин про те, як це погано :) І так далі, далі... Але, з класу пішло тільки двоє а прийшло з десяток нових дітей. Тобто, багатьом підходить.