щоб вступити в МММ треба вкладати, тут щось інше, для чого стільки вичеслень
вчора майже те саме говорив Сергію, він всерівно бачить проблему в недофінансувані, хоча більшість на форумі кажуть про ефективність фінансування, на що в нього немає відповідей.
по перше довіряти нашим кабінетним науковцям ніколи не можна. подруге без подолання проблеми ’Відсоток на відкати’ ідея утопічна. можливо тоді і ніяких нових податків не треба? або тільки невеличке збільшення
я не про акциз, я про «транспортний податок на вантажні ТЗ», або «road charge». і ви не уважно прочитали, як воно не може забезпечити, якщо наприклад збільшити в 100 раз.
є пропозиція — дослідити реальну вартість дороги, збудувати 10 метрів(наприклад), зробити наватаження, перехід пор року і т.д. потім треба систематузувати типи доріг і їх вартість(звісно приблизну), розрахувати бюджет, і не створювати новий податок, а змінити старий до шляху збільшення.
ви досі не зрозуміли, про що я, теорія і практика різні речі. ці цифри на 90% взяті з стелі, хто проводив експеременти?
P.S. українські експеременти
і додаткове питання: яка ціль road charge? якщо дофінансування атодору, то краще продивіться як фінансуються дороги. Це як будівництво де відкати 60% від вартості будівлі, то логічно що не проблемні кредити треба давати, а позбутися 60%.
по перше читав презентацію і 66 сторінок це занадто, інформація не засвоюється і не зрозуміло про що. по друге якщо не бачите звязок між якістю доріг і їх зношеностю, то, мабуть, треба доробити презентацію, або поясніть чого я не прав(чим кращі дороги тим меньше грошей потрібно на ремонт), по третє називайте податками іншими словами, але податками вони і залишуться, тобто ви хочете щоб у казну йшло тричі на ремонт доріг. Акциз — зняття грошей з мене, за використання палива (тобто з повітря, я можу випалити це паливо у себе в гаражі), транспортний податок — податок на мене як перевізника, road charge — третя штука, тобто ви сами визнаєте що це третє стягнення з мене як перевізника. Логічно випливає — друга і треття «штука» стягнення з перевізників, тобто з одніє категорії стягується двічі, напевно треба вибрати «штуку», і одну!
P.S. скільки грошей не давай, на бумазі одне, на дорозі інше, не протягуйте корупційні схеми! за вашою логікою ті хто крали — крастимуть більше. краще опишіть як ви оцінюватимете вартість доріг, час експлуатації, амортизацію і т.д. от якщо цю схему прозоріше зробити, то і
Найкраще рішення це продати УкрАвтодор тільки певним країнам, які за контрактом мають виконати певні роботи, а сьогоднішні податки надходитимуть їм.
З.І. держава не має право заробляти на таких податках, і зовсім не виконує своє забовязання
проблема не в недостатності фінансування, а в крадіжках цього фінансування. Приклад — вчора мені у дві накидали (як небудь) асфальту, після ремонтних робіт, а що у бумажці? мабуть
ужоссс просто, апечатка то какая ужасная... смысл понятен даже без правильной буквы, или ты хочешь показать какой ты маладец, а я плахиш?
сейчас проблем вообще нет, согласен, хоть бутылки собирай на растбери
вы что не жили в
в 90м я только родился) к чему этот разговор? у кого то были возможности заработать, у кого то нет, когда мне было 12 лет я тоже искал подработку, первый компьютер получил в 13.
в 6 лет? ну что за бред, к чему тут девочка-истеричка, короче разговор бесполезен как со стенкой, у тебя получилось — молодец.
ага канешн, а то что в то время пожрать нечего было то никто не помнит?!
у тебя был доступ к железу, чего не имели многие
Це добре, а що натомість отримає ІТ як в Польщі? може там більш чесні суди? прозорі тендери? фондові біржі? може пенсійні фонди? чи просто більший податок?