Чудова стаття, дякую!
Впізнала кілька своїх лідів і ще декільком захотілось покласти «на стіл» для прочитання
Дякую, цікаво було глянути на себе в минулому, і як зараз жонглюєш ролями
Тут знов же є вибір — хтось підлаштовується, або є спільна домовленість про довгі вихідні.
Є люди, яким надзвичайно комфортно працювати віддалено — вони формують свій графік, уникають відволікань на домашні справи, та й впринципі уміло розділяють час робочий і час особистий.
Є люди, яким стіни офісу допомагають із концентрацією і плануванням свого дня.
Немає поганих ні там, ні там. Прикрість ситуації в тому, що других ситуація змушує ставати першими, і їм, вочевидь, це приносить значний дискомфорт. Навчитись можна будь-чому, та от на скільки це не суперечить внутрішньому комфорту?
Спасибо большое за поднятие столь важной темы.
В нашей культуре в порядке нормы не просто вторгание далеко за личные границы, но и полное их игнорирование.
И речь не только о «нежном душевном строении разработчиков интровертов», но и о том, что такое отношение к партнерам может привести к потере контрактов, деловой репутации, и тд.
Потому изучение культуры общения ваших партнеров, по моему мнению, обязательно для всего менеджмента с передачей знаний в команды
Дякую за розширену думку, згодна з вами у критичній важливості побудови прозорих процесів — і не лише для віддалених команд. Для офісу також.
Вірю, що із цієї ситуації більшість вийде з прокачаними скіллами — самоорганізації та самодисципліни
Дійсно, проблеми глобально немає, є інші умови, з якими доводиться вчитись працювати з додатковим стресом — хтось легше справляється, комусь важче і потрібна додаткова допомога і підтримка
Очікуємо квесту пошуку офісної роботи ;-)
Дякую за ваші рекомендації, впевнена, що для когось вони також стануть у нагоді.
Щодо нашого проекту — це велика екосистема, тому така кількорівнева система оцінок нам підходить та використовується для планування роботи усіх задіяних команд (від аналітиків/продактів до девелопменту і маркетингу/сейлз/кастомер саппорт, і тд)
Так, нажаль, деякі менеджери і команди плутають поняття «естимейт» і «тривалість»
Буває й так :) Мені здається, що це найпоширеніший підхід стартапів. Продавати на рівні ідеї, а там як піде. Проте коли ваш продукт починає рости і розвиватись, ви розширюєте коло ваших клієнтів, наступає момент, коли потрібно якісно керувати їх очікуваннями і своєю репутацію. І тут гарний, прогнозований план буде перевагою перед конкурентами ;)
Прошу :)
Дуже багато толкових порад, дякую. Особливо сподобалась цитата «I’ll get back to you soon» :) Дійсно, взяти час на оцінку — гарних підхід, як і основувати оцінки на зрозумілих вимогах. В свою чергу, для розуміння вимог необхідна комунікація і виявлення проблематики, як результат — найкращого рішення.
Дякую за посилання — для тих, кому більше подобається слухати, ніж читати
Будь яке досягнення, яке людина вважає за доцільне додати до свого досвіду, — це час і зусилля. І називати їх «дивними» і тим паче «смішними» — як мінімум знецінювати зусилля людини