Ех вже прочитала за роз’єми.
Гарна стаття. Чи можна антену з телефоном використати без модему?
Стаття вогінь!
Дякую!
є такі оцінювальники, які і так множать на 2. Тут треба зважати на багато факторів.
оце ж правда — найлегше це піти в ПМ)
фасоль?
Ні, я подобаюсь далеко не всім. Головне тут контруктив, якщо не подобаюсь, як ви кажете по нашій натурі, тоді вибачте, це не дуже цікаво.
Це доречі ще те питання! Доу славиться своїми коментарями
Спочатку ти не розумієш, а чому ж так, а далі просто приймається інша думка, вона має право на існування. Головне, думаю, ігнорити дійсно хейтерські коментарі. До речі тут їх не було, а от в фб спільності були. Поки ще вчусь цього скілла)))
скорее всего для начинающих менеджеров, рекрутеров, НР, лидов итд
А научится принимать решения и брать на себя ответственность — это тема уже другого топика
ВИ дійсно не розумієте за яких критиканів іде мова? Вам повезло!
Стосовно ниють, вам дуже довподоби люди які постійно незадоволені життям?
Така людська натура. До речі, остання відповідальність лежить таки на менеджері, а не на вас
Використовувати один підхід до всіх, це вже помилка. Мені шкода, що у вас так трапилось. Мені взагалі шкода, коли компанію покидають через менеджера.
Очень часто менеджер приходит в уже сформированы колектив или не имеет доступа к рекрутменту.
И да, очень много менеджеров не умеют работать с людьми, тут вы правы бесспорно
Как раз все описано с точностью до наоборот. Говорите с людьми и ищите причины их недовольств
вы правы, если вы уж хотите повесить ярлык, хоть поинвестигейтите для начала. Не делайте ничего на эмоциях и не принимайте эмоциональных решений. Работа — это поиск истины, и если есть возможность помочь человеку разобраться и решить первопроблему
в статье нет ни слова о том, что б вешать ярлычки. Там наоборот говориться, не давать ярлыков, а искать первопричину поведения
клас. Перший крок зроблено)))
Як важко отримувати такі новини... дякую тобі Герою за охорону нас... Вічна тобі Пам’ять!