Можна якийсь лінк де почитати про 80 мільйонів до першої світової? Мені здається це вдвічі перебільшена цифра.
Дороге навчання в УКУ — це досить спірна теза.
Вартість навчання для Студента на усіх бакалаврських програмах для вступників 2023 становить 110 тисяч грн за рік. Це дешевше, аніж приватний дитсадок у Львові. І від цієї ціни можна отримати знижку у вигляді гранту.
У 2020 році середні видатки Бюджету на навчання одного студента в Державному ВНЗ за держзамовленням становили 63 тисячі грн на рік. Новіших даних не знайшов.
На сайті прописано як отримати гранти. Прив’язки до релігійності там я не побачив.
Я цього не знав. Дякую.
Це не так. Кредобанк має Андроїд та і ОС додаток.
А що не так? В УКУ-ІТ найвищий поріг вступу, хороша база, краща оплата викладацької робити, і, думаю, найменше рудиментів минулого серед усіх вишів списку.
В Україні йдуть в ІТ, зокрема, щоб працювати на західному ринку. В США Ви можете працювати на цьому ринку в будь-якій професії.
Ви пробували дізнатися, чи Ваш досвід технолога хоч трохи релевантний в США? Якщо релевантний, то є варіант, підтягнувши мову, зайти досвідченим працівником в харчову промисловість, а не з нуля в ІТ.
це той Кожаєв, який 2 місяці тому пропонував в ОРДЛО закинути грошей на гради, чи інший?
Все так, але, між цими двома подіями 6 років різниці: «Первый Майдан и скачек курса с 2.5 до 5 за бакс.»
Перший майдан був в 2004, а гривня впала до 5 в 1998, і, мабуть, основною причиною цього був дефолт в Росії.
прошу підтвердити профіль.
Тут нічого не можу сказати, треба пробувати. Перевага Мітсубісі перед, наприклад, деякими корейцями — доступні машини для тест драйву, включно з поїздками по трасі і за містом.
У мене 2,4 2020 року, але не топ а Instyle.
Відїздив рік, загалом дуже задоволений.
Якщо потрібно 7 місць то варіантів СУВ не так багато (Kodiaq, Santa Fe) і всі вони відчутно дорожчі Outlander.
Варто спробувати тест драйв, щоб поведінка варіатора і підвіски не були сюрпризом.
Скинув лінк на мій відгук на infocar.ua в приватну пошту.
І от думаю, шо пора продати, поки за неї ще якісь гроші можна виручити.
Це, на мою думку, не причина продавати. В ціні за наступні 2 роки вона втратить мало. Причина має бути: мені потрібна машина в якій буде <перелік функцій>.
2.4-3 літри (на крайняк — 2.0)
Незрозуміло, чому параметри двигуна вибираєте в літрах, а не в потужності. Залежність не завжди прямо пропорційна.
Поки в фаворитах Mazda CX-7, Honda CR-V, Mitsubishi Pajero Sport, Subaru Forester, NissanX-Trail, Subaru Tribeca, Suzuki Grand Vitara
Тут в списку і рамні позашляховики і SUV. Як на мене це різні класи авто. Вам треба в місті в снігу не застрягти, чи на рибалку по грунтовці заїхати, чи їздити на поля на посівну?
Приєднаюся до думки, що міняти новішу свою, на старішу, невідомо ким биту і обслуговувану — це в мінус по грошах, по часу і по безпеці.
Згідно вікіпедії, 39 млн до початку першої світової. uk.m.wikipedia.org/...орична_демографія_України