Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 30
×
  • Почав розробку гри (Концептуал, допомога)

    В мене все в 2D вимірі, але власне на даний час немаю нажаль часу продовжувати в зв’язку з війною, тому зараз я взагалі заморозив проект.

  • Почав розробку гри (Концептуал, допомога)

    Дуже дякую за підтримку! Бажаю тобі теж завершити проект, та випустити його у світ. =)

    Підтримав: Philipp Maluta
  • Шукаю в тіму gameplay programmer / technical artist (Unity / C#)

    Прикольна ідея, бажаю тобі її втілити, я б із задоволенням подивився на реалізацію твого задуму, жаль в мене нема такого досвіду щоб допомогти.

  • Почав розробку гри (Концептуал, допомога)

    Випустив нову версію прототипу, змінив увесь дизайн і перелопатив увесь код, знайшов дуже багато помилок, це зайняло досить багато часу, та це необхідно щоб підтримувати прототип хоча б у робочому стані, бо зі збільшенням механік, збільшується кількість багів.

    Ось власне як це виглядає:
    i.postimg.cc/...​MtMb/Concept-rebuild1.jpg
    i.postimg.cc/...​MfjJ/Concept-rebuild2.jpg
    i.postimg.cc/...​5ryP/Concept-rebuild3.jpg
    i.postimg.cc/...​CQX1/Concept-rebuild4.jpg
    i.postimg.cc/...​d3kd/Concept-rebuild5.jpg

  • Почав розробку гри (Концептуал, допомога)

    Версія 0.3 Концепту вийшла

  • Почав розробку гри (Концептуал, допомога)

  • Почав розробку гри (Концептуал, допомога)

    Дякую за те що пояснили, цього я ще не чув, та яке це відношення до мене має не зовсім зрозумів... Я ж не писав нічого по типу: «Зробіть мені проект а я хочу так і так, але тільки хочу,а робити нічого не буду» я просто хотів мати якусь сцену на якій я зможу швидко дати запит на якісь проблеми в розробці щоб мені допомогли, в мене цілком реальний проект з цілком реальними і простими цілями, він уже в роботі,а не десь на папері в сортирі, я не будую піщаних замків. Це схоже на якусь спробу принизити людину, а як на мене людина яка не поважає іншу людину сама не заслуговує на повагу, жаль що саме такі норативи просуває спільнота.

  • Почав розробку гри (Концептуал, допомога)

    Нова версія концепту гри вийшла, ще трохи деталей до картини і ось дещо схоже на гру вибудовується =)

  • Почав розробку гри (Концептуал, допомога)

    Мені вже настільки набридла ця дискусія що я готовий визнати що ви праві тільки б перестати витрачати на неї час, ця дискусія це дорога в нікуди і відповідати на ваші випади можна безкінечно, та я відкрив цей топ не з цією метою, не для того щоб просто подискусувати ніпрощо, тому добре ви виграли цей спір і ви великий молодець, а я піду собі далі займатись тим чим займався, дякую.

  • Почав розробку гри (Концептуал, допомога)

    Класс Global має змінну youre_name
    а класс Login її не має, тоді чому змінна youre_name буде набувати значення яке я їй присвоїв у Login? Це і є наслідування бо наслідування це і є вміння одного классу використовувати функціонал іншого що й відбулось.

    using UnityEngine;
    public class Global{
    static public string youre_name;
    }
    А потім в іншому умовному Login такий код :
    public class Login{
    void Update()
    {
    Global.youre_name = «PutiHuilo!»;
    }
    }

    А потім в іншому умовному Exit такий:
    public class Exit{
    void Update()
    {
    Global.youre_name = «";
    }
    }

    Тепер скомпілюється.

    По книгам вчились всі, але навчились не всі, бо якщо деякі вівці сірі, то всі вівці сірі не є правдою.

    Не понял твою фразу «до сих пор пользуюсь ифом».

    Коли я вперше почав щось програмувати я наткнувся на цікавий пост старого програміста який хейтив написання коду з використанням іф та наполягав на тому що без кейсу не обійтись, та на практиці я прекрасно все роблю і без кейсів.

    Відмінностей багато, це наприклад менший витрачений час на обробку при використанні, білше варіантів відповідей, та загалом компактніший код при використанні кейсу. Так можливо це далеко не вся різниця між ними та знати більше щоб зробити свій проект мені не обов’язково, тому не бачу жодної причини чому мені треба читати тих ваших книг.

  • Почав розробку гри (Концептуал, допомога)

    Чому про класи які наслідують самі себе єресь?
    Якщо в Умовному скрипті Global такий код :
    public class Global{
    static public string youre_name;
    }
    А потім в іншому умовному Login такий код :
    public class Login{
    Global.youre_name = «PutiHuilo!»;
    }

    А потім в іншому умовному Exit такий:
    public class Exit{
    Global.youre_name = "";
    }

    то це буде чудово працювати бо класс Global себе успадкувує у іншому класі, можливо я недоречно висловився чи не так щоб мене зрозуміли але принцип роботи я зрозумів, а всі ці термінології мені ні до чого. Головне що цього достатньо щоб щось створити, про те щоб дивитись чужий код і реплікувати то так це я інколи роблю, але щоб на когось працювати то скоріше ні, не планую, це радше для себе, мені просто це подобається, подобається творити. Хай навіть так криво і не профессіонально і дуже довгими макаронинами.

  • Почав розробку гри (Концептуал, допомога)

    Ні шилдта ніякого я не читав, я набув свого мінімуму знань копирсаючись в коді власноруч і інколи споглядав у чарівний google який має відповіді на 50%-60% запитань.
    Мені важко дається нудне зубріння з книги, я пробував це так, але мені не зайшло, і я не розумію нащо себе мучити якщо все більш менш виходить і без нудних книг, хоча я впевнений що багатьом як і вам напевне подобається вчитись з книг, та не всі ми люди однакові і не у всіх нас одні характеристики та набір данних, хтось використовує case в житті,а хтось як і я досі користується if else, хоч знаю і те і те, а про знаю я що таке класси чи ні то це дурне запитання, бо я ж теж це писав "

    В основному вся гра буде у коді, а виконуватись код буде при натисканні на інтерактивні кнопки на полотні гри.

    " Тобто якщо я в коді пишу гру а не drag & drop то я напевне таки щось знаю, Класси це базис і без розуміння що таке класс і чому і навіщо він успадковує сам себе неможливо розпочати свій шлях у цій сфері. А інтерфейси це грубо кажучи те що ними керує. Так це мінімальні знання, зате це знання яких достатньо для мого проекту.

  • Почав розробку гри (Концептуал, допомога)

    Обновив трошки гру, тепер в ній є хоча б якась механіка хоч і не повністю.

  • Почав розробку гри (Концептуал, допомога)

    Нічого подібного, я доволі непогано просуваюсь в розробці і без середніх знань в С#, знання це не епогей успіху. Так звісно вони важливі, але витратити декілька місяців на навчання я не хочу бо є запал створювати, але перенаправити його в русло навчання неможливо, та й я така людина що краще навчання мені йде за практичними заняттями з тим з чим мені цікаво, а робити «Hello world» і створювати тетріс чи платформер це не для мене точно, а як відомо 99% всіх навчань в программуванні саме такі, тому я краще буду кайфувати від розробки і вчитись повільно а ніж навчатимусь 1 місяць перегорю і забуду.

  • Почав розробку гри (Концептуал, допомога)

    Питання будуть скоріше по Unity а не по C#, та й як не дивно з усіма проблемами досі виходить справлятися.

  • Почав розробку гри (Концептуал, допомога)

    Я тверезо оцінюю свої можливості і тому взяв проект який на мою думку мені під силу, а про навчання я писав у пості, якби людині потрібно було б навчання вона напевно не прийшла б на форум за порадами, а пішла б і вивчила те що хотіла. Якщо б було легше усе вчити то й у таких форумах потреби не було б. Тому вважаю ваше твердження недоречним і таким яке не відповідає дійсності бо я не писав що в мене немає зовсім досвіду. Я написав що в мене мінімальний багаж знань, але все ж він в мене є.

  • Почав розробку гри (Концептуал, допомога)

    Каравани? Це ж не середньвічний симулятор. Ні такого я не планував.