Про настройщиків — це якраз один з відомих прикладів. Ці питання ще ставлять в розрізі інших питань. Одне з найвідоміших: «Ви менеджер категорії товарів „Кухня“ в Амазоні і можете додати „духовку“ або ще одну „кухонну рукавицю“ в каталог. Що ви виберете?»
Думаю, ці питання мають показати, наскільки PM може прикинути impact однієї фічі проти іншої, може швидко заестімейтити вплив на бізнес-метрики, оцінити ринок. Але не знаю, наскільки вони це справді показують. Може тому всюди пишуть, що останні кілька років сильний уклон в сторону behavioral питань пішов.
Для відповіді на такі питання достатньо знати хоч кілька ключових чисел (USA population, # households, avg income, # cities, population age distributions, population per world region, etc), а всі решта можна прикинути, спитатись в інтерв’ювера, вивести через ці базові числа.
Відповідь, умовно, складається з кількох «етапів»:
[#_US_cities] * [avg_McD_per_city] * [avg_McD_revenue_per_week] * 52, там нижче Włodzimierz Rożkow почав прикидати)
Навпаки старались використати її як елемент UI. Наприклад, на Watchface (остання картинка у розділі Підсумок) видно, як воно виглядає на руці, — круглий progress bar заряду починається і закінчується якраз біля нижньої полоски.
Екран годинника у відео — це screen capture з круглого Android Wear емулятора, бо записати screen capture з реального пристрою з нормальним fps складно. На реальному годиннику воно теж виглядає нормально і полоска зовсім не заважає.
Дякую, Тарас) очепятку давно пофіксали, а от скріншот не міняли.
п.с. не можу не погодитись)
В основному фокусувались на Moto 360, бо він найпопулярніший представник Android Wear годинників.
+