Це типу можна йти працювати на UoP, але по JDG обовʼязково мають ходити гроші інакше втрачається підстава? Хах, харош. Спитаю у свого бухгалтера про цей кейс, дяк
Кароче, і у мене і у дружини є напис на картці «dostęp do rynku pracy». Обоє подавалися по JDG. І бухгалтерська компанія, яка нас обслуговує і через яку робили картки, і в ужонді, сказали, що так, можна спокійно переходити на UoP.
А що за клініка в Варшаві, якщо не секрет?
Не існує конкретного переліку документів які може вимагати митниця, тому кожен митний брокер надає список, випрацьований за їх досвідом і ряд доків є взаємозамінними. Спитайте чим можна замінити ZAP-3 і яка саме інфа їм з нього потрібна. Якщо їх потрібне підтвердження замєльдованія, це можна замінити засвядченієм з реєстру песель:
www.gov.pl/...je-dane-w-rejestrze-pesel
Сьогодні заправляв 95 на Orlen в Кракові по 5.99 PLN (1.4 EUR). VAT 23% мені повернеться. В результаті маю 4.61 PLN, що є ~1.08 EUR (що, до речі, менше ніж в Україні, хоч там я мав максимально аналогічний legal setup, sic!). Гугл каже, що в Хорватії зараз середня 1.55 EUR, що й без повернення податку більше ніж в Польщі.
Я хз кароч.
Авто продавати протягом року не можна, стосовно другого питання краще зверніться до брокера, я такий кейс не уточнював
Документ що підтверджує техогляд маєте віддати в ужонді, тобто до перереєстрації
Нічого не робив і в принципі не планую. Техпаспорт забрав ужонд. Номерні знаки брокер віддав мені, сказав, що Польща не вимагає подальших дій, то лежать в багажнику :)
Дякую за тему, дуже допомогло, вже пройшов процедуру.
Робив у Кракові в липні 2024, звертався в 2 агенції, обидві згадувались в цьому топіку.
SADonline (maps.app.goo.gl/S9oTBSvMsrbcn5Gj7) — зі мною списалась російськомовна дівчина, назвала вартість 1950 зл.
Sad Krak (maps.app.goo.gl/PGj39F5JiZxGaNDn9) — англомовний поляк, вартість 1300 зл. Зробив через нього, задоволений. Написав в понеділок, у четвер отримав номери. Підписання документів у брокера, отримання дозволу на 0 розмитнення на митниці (сусідня будівля з офісом брокера, треба залишити авто у них на
Окрім документів, про які вже багато написали, потрібно зробити присяжний переклад техпаспорта, przegląd techniczny та страховку.
Переклад у цього брокера входить у вартість.
Przegląd techniczny для українських авто роблять не на всіх станціях. Брокер порекомендував зробити тут maps.app.goo.gl/zWHy7fNYhesy6Sze6 (біля їх офісу), я зробив тут maps.app.goo.gl/heD3aR1cq4×9Hw867. В обох місцях вартість 98 зл, займає до години часу, попередній запис в моєму випадку не був потрібен.
Страховку треба купити обовʼязково в день реєстрації авто, інакше штраф 2100 зл. Коли брокер отримає номери в ужонді, вишле їх фото. Ви можете купити страховку онлайн (rankomat.pl, mubi.pl), але я рекомендую купити у страхової агенції, для мене це вийшло 847 зл замість
Польща — ніде немає
У мене в квартирі їх 3. Через це всім іншим мабуть не вистачило.
польське ВНЖ, отримане по JDG, не дає права на роботу
Ви впевнені, що це так? Дружина робила карту побиту по JDG і вже є децизія, чекає на пластик. Робила через помогаторів, то вони сказали, що коли заберете карту і на ній не буде напису «dostęp do rynku pracy», то одразу йдіть до нас, будемо звертатися в ужонд, щоб зробили нормально, з доступом до ринку.
Тут і у Польщі купа алконавтів незрозумілих вечорами біля жабки
Є таке. До мене один незрозумілий якось приколупався, якраз біля жабки. Просив чекан йому купити, бо продавець цьому студенту за віком тільки запивон апрувнув. А так да, опасностє повсюду.
Плюс за вчасно. Ще працював з signy.online також було ок
Я не захотів вставляти якісь теги для виділення іронії, думав і так зрозуміло
Вартує пам’ятати, що за рішення несете відповідальність виключно ви і ніхто інший, і «за наслідки можливі (не)подумать» лише вам.
Якщо після 6 місяців пошуків ви реджекнете кандидата який має потрібну експертизу високого рівня у вузькій ніші і зможете аргументувати це азійському менеджменту *лише* його національною приналежністю, то, боюсь, закінчиться тим, що вас звільнять, а його наймуть. Можливо навіть на ваше місце. Тож якщо хочете піти цим шляхом, будьте професійним до кінця і придумайте якусь правдоподібну причину відмови.
«Кандидат хоче жити в ЄС, значить не налаштований на довгострокову співпрацю». «Не проходить по cultural fit, бо каже, що любе ***ти гусей 3 рази на тиждень, а всі в команді підтримують не більше 2х». «На останнє інтерв’ю прийшов під горілкою. Ви може й не помітили, але я цей запах і з Ізраїлю почув!». «Одного знайшли, але обидва (троє) українці звільняться якщо ми його візьмемо». (Звільняться, враховуючи ринок в Україні чи блєф залишиться блєфом? А може менеджмент сам скаже, ну то і йдіть тоді, ми вам не за це платимо?).
ПС Прикиньте варіант взяти і почекати поки він сам десь жорстко проїбе і ви зможете з чистою совістю його звільнити. Бажано під час випробувального. А як ні, то значить він ок і ви вберегли себе від доволі дурної в очах менеджменту помилки. Ви звісно можете рубонути з плеча, але чи допоможе вам «достатня русофобія» в пошуках нової роботи в чужій країні на чужому континенті? Для радикально налаштованих українців, що в Україні, ви вже й так не свій, а зрадник, ухилянт та дизертир, тож я б не намагався комусь догодити. Готові (можливо) ризикнути кар’єрою заради того, щоб потім назбирати лайків на посту в твітері, про який всі забудуть через 2 дні, про те як ви відшили росіянина а менеджмент став на їхню сторону? Ухххх ці істернери... Навіть на доу за таке вже сильно не налайкають.
Ну то ж думайте. Вам з тим жити.
Олдскули так звело, що мабуть до дантиста прийдеться йти.
Оце прямо гарно було, подякував
ти тім лід, проект горить, а один із ключових девів каже: «я завтра на тиждень у відпустку»
якщо я як лід не додумався ввести правило «всі відпустки мають бути сплановані *до* затвердження скоупу на спринт» то так мені й треба
А, так ви чисто «доєбатися»... Сорі, я думав, дійсно розібратися намагаєтесь. Ну якщо дорослих питань немає, то я пішов.
Він не написав, яке авто треба купувати — бу чи нове, тому не канає