Активно розроблюю свій проект, в якому вже є персонажі та пропси, буду вдячний за увагу :)
www.artstation.com/vinylgrex
Почнемо з того, що портфоліо абсолютно не є презентабельним і містить все поспіль. Для початку варто зрозуміти, чим ти хочеш займатися.
Якщо ж хочеш податися в концепти, то з поточним портфоліо — це неможливо, бо в ньому немає робіт з концептами. На DOU як раз виходила стаття, де про цю професію розповідають — gamedev.dou.ua/...oncept-artist-in-gamedev. Там якраз є приклади робіт.
Якщо ж хочеш стати умовним Generalist’ом, то тоді потрібно дізнаватись які роботи зараз затребувані. Зазвичай — це Casual або Slots. В це портфоліо слід викласти роботи з пропсами, бэкграундами та іконками. Також можна додати роботи з ігровим інтерфейсом
Я б порадив зробити портфоліо з нуля, але вже з затребуваними та актуальними роботами
Щодо прикладів. В основному художники не викладають роботи компанії, тому що NDA, але є кілька хороших посилань:
www.artstation.com/room8studio — Найрізноманітніше портфоліо з належною якістю
www.artstation.com/kevuru_games — Також гарна вибірка
www.artstation.com/playrix — Здебільшого можна орієнтуватися на якість, оскільки роботи з цим стилем багато
Зараз ситуація така — що навіть художникам з досвідом майже проблематично отримати оффер.
Щодо твого портфолiо: Основна проблема — для джуна недостатня якiсть роботи. Усi роботи мильнi та бруднi, також є проблема з тим, що усе зливається.
Якщо ж хочеш отримати роботу джуном, треба починати з простого. Рекомендую зробити в портфолiо роботи у казуальнiй стилiстицi (Пропси, iконки, бэки). Щодо якостi — можна подивитись портфолiо компанiй, якi працюють в цiй стилiстицi. Наприклад — MoonActive.
Yakuza / Like A Dragon