Update: ввечері 08.02 сапорт відновив поточний (німецький) аккаунт, працюємо далі.
Замовив з Німеччини, коли їхав в Україну то написав до сапорту прохання переносу service address. Заєстімували кансел мого аккаунт на 07.02. Потім прислали листа з інформацією що буде фіча в UI. Декілька разів просив в такому випадку не кенсилити поточний аккаунт, але відповідали стандартним блоком тексту що фіча буде в UI.
Ось 07.02. і мій поточний аккаунт кансельнули... написав у сапорт але не знаю коли буде відповідь. Хтось стикався з таким?
Для этого нужно зарегистрироваться в приват24, а при регистрации просит карту...
Ребят кто то юзает свою карту банковскую, насколько безопасно?
Немного не понял, почему qa инженер должен обращать внимание на метрики притока и оттока кастомеров, разве это не работа ba аналитиков?
От статьи ожидал какие то абстрактные кейсы проверок анимации, логики, физики, баланса, перфоманса пер клиент, перфоманса пер сервер, возможно некий лоад (как и чем его генерировать, мерять).
2017 — 450