Може наступне здасться ванільним, але мені хочеться щоб і інші побачили що ББК існує, щось розробляє та все це відбувається на теренах України. По перше, розробка Блаблакару тут з’явилась після покупки Басфору, як агрегатора автобусних перевезень. Фактично напрямок роботи не змінився, ті самі команди займаються тим самим але в більш глобальних масштабах. Дьоготь теж є, спадщина у вигляді моноліта яка турботливо передавалась з команди в команду та обростала купою костилів, копіпасти та інших речей у вигляді залишеного технічного боргу. Гарна новина в тому що процес розбору моноліта на запчастини в процесі, це не може не радувати. Все інше мабуть так само як і у інших продуктових компаній, може з невеликими відмінностями. Ще, старий офіс був жахливо шумний і не дуже комфортний. Вже десь є новий в якому роблять ремонт. Але схоже що в офіс вже ніхто не бажає повертатись. Офіційно всі можуть працювати з дому, офіс по бажанню.
Може наступне здасться ванільним, але мені хочеться щоб і інші побачили що ББК існує, щось розробляє та все це відбувається на теренах України. По перше, розробка Блаблакару тут з’явилась після покупки Басфору, як агрегатора автобусних перевезень. Фактично напрямок роботи не змінився, ті самі команди займаються тим самим але в більш глобальних масштабах. Дьоготь теж є, спадщина у вигляді моноліта яка турботливо передавалась з команди в команду та обростала купою костилів, копіпасти та інших речей у вигляді залишеного технічного боргу. Гарна новина в тому що процес розбору моноліта на запчастини в процесі, це не може не радувати. Все інше мабуть так само як і у інших продуктових компаній, може з невеликими відмінностями.
Ще, старий офіс був жахливо шумний і не дуже комфортний. Вже десь є новий в якому роблять ремонт. Але схоже що в офіс вже ніхто не бажає повертатись. Офіційно всі можуть працювати з дому, офіс по бажанню.