• Форум
  • Стрічка
  • Зарплати
  • Робота
  • Календар
  • Спільноти
Вхід і реєстрація
Pavlo Mazur
  • Профіль
  • Коментарі 8
  • Alan Wake 2 все ще намагається окупити витрати на розробку та маркетинг

    А треба було в Steam випускати, а не казна-де. ☝🏽

    30 квітня 2024 21:03
    Підтримали: Alexander Dyachenko, Oleksii Nefodov, Volodymyr Dvernytskyi
  • Польська студія People Can Fly оголосила про звільнення. У ній працюють українські розробники

    Близько десяти — це скільки? 9.7 розробника? 8.6? 10.1? Наскільки близько?

    25 січня 2024 14:54
  • Що не так з аудиторією Steam та чому її сварять у соцмережах

    У мене склалося враження, що «ядерну сечу» просували ботоферми і туди вкладено більше ресурсів, ніж в саму, перепрошую, гру (якщо цей огидний шматок пропаганди можна так назвати). Також цікаве засилля майже однакових китайських коментарів на сторінці у Steam.
    Габен не схожий на диктатора, звісно, проте у Valve мали би приділяти більше уваги подібним речам і не толерувати їх.

    4 січня 2024 15:31
    Підтримав: Evgen Gafenko
  • Український інді-розробник пропонує прибрати можливість повертати ігри після 30 або навіть 0 хвилин гри. А що ви думаєте про рефанди?

    А от раніше були демо-версії або шароварні версії...

    Чесно придбав Blood West, чесно пограв 30 хвилин, чесно зробив refund. Може, гра і хороша, але не зачепила, то ж я вдячний Габену і Ко за таку чудову можливість. Користуюся не часто, але ж яке відчуття свободи і справедливості!

    18 грудня 2023 16:15
    Підтримали: Андрій Плотніков, Микола Сидоренко
  • Назвіть 6 ігор, любов до яких більше розкриває вас, як особистість

    Гарна спроба, SkyNet, але ніт.

    29 листопада 2023 21:09
    Підтримали: Den TRO, Roman Vestimov, Anna Vynnychenko
  • У GSC Game World змінився власник і тепер розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 пов’язані з онлайн-казино? Нумо розбиратися разом!

    Ну, добре, ГСК — людина-загадка. А що ГЄК? Хіба не до нього потрібно звертатися?

    14 листопада 2023 18:32
  • Після купівлі Activision Blizzard у розпорядженні Microsoft опинилося понад 40 внутрішніх студій. Чекаємо на якісні ігри?

    Хай там як, але мікром’які вміють в ігри. Не завжди шедеври, проте майже завжди непогано.

    16 жовтня 2023 17:42
    Підтримав: De Money
  • Які книги могли би стати хорошими іграми?

    Казав, кажу і буду казати: «Холодний Яр» — ідеальний матеріал для створення гри, якщо його поставити на умовні рейки RDR2.

    28 серпня 2023 21:05
    Підтримали: Oleksandr Suvorov, BodjaSyper, SERGEY Stepanenko, Anton Valianos, Anna Vynnychenko

Не пропустіть

19 — 20 липня, Online
Благодійний воркшоп “Asynchronous JS: Callbacks & Promises”
22 липня — 16 вересня, Online
Онлайн-курс “AI Solutions Architect” від robot_dreams
22 липня, Online
Онлайн-курс «Blender» від Skvot
26 липня, Київ
DOU Marketing Day 2025
28 липня, Online
Privacy школа 3-х FIP від Legal IT Group
31 липня, Online
єТЕМА від SQUAD «Як опанувати життєвий цикл даних: масштабована автоанотація, синтетика та доставка»
30 серпня, Київ
DOU Day Picnic 2025. Велика благодійна нетворк-подія від ІТ-спільноти DOU
© 2005—2025 DOU.ua
Нас уже 799 708. Ми в соцмережах: Facebook Twitter GitHub LinkedIn Telegram YouTube TikTok Instagram WhatsApp
Пошук програмістів на Джині
  • Контакти
  • Реклама
  • Legal
Пишіть нам на [email protected]
Скористайтесь акаунтом
×
  • Google
  • LinkedIn
  • GitHub
  • Facebook
Увійти за поштою.
  • Вхід
  • Реєстрація
  • Відновлення пароля
Неправильний пароль
Реєстрацію по email закрито
Ви неправильно вказали свою пошту
Або скористайтесь акаунтом.
Для того, щоб зробити ваш профіль повноцінним, вкажіть вашу пошту.
Ми відправимо вам лист з посиланням для підтвердження.
Ви неправильно вказали свою пошту
з умовами використання сайту і політикою конфіденційності.