по трейлеру циви 7 я наче в 2010 перенісся. чи навіть раніше, 2006 anno 1701. так, графіка не головне, але не має відчуття якогось прогресу.
у мене в дитинстві були замальовки на папері такого собі геймдизайну подібної гри. теж відкритий світ, дике поле. олівцем намальовані екрани головного меню, інвентарю, скріну де ти тримаєш мушкет а попереду степ та дорога. але це з часів коли у мене ні компа ні приставки не було. уявлення про ігри були в основному з журналів і випадків коли чи у знайомого, чи в комп клубі, чи у тата на роботі можна було пару годин у щось пограти.
в цих треш голосувалках голосую за значок по приколу. ну і чом би не за сталкера.
переглядає свіжі але несмішні меми про себе
може. в гру не грав. але картки збираю.
я теж хотів би дізнатись як люди ставляться до NFT (erc 1155) коллекційної карткової гри. зазначу що монетизація звісно повинна бути, але буде тільки при продажі карток. тобто при продажі з ціни продажу знімається процент. припустимо
все інше регулюється тільки ігровими механіками. що на початку дуже прості і дуже схожі на спрощенний pokemon tcg pocket (хоча куди вже простіше).
мені початково просто це цікаво з точки зору коллекціонування і полювання на рідкісні картки. збирання сетів карток. але гру зрозуміють звісно коллекціонери та гравці в tcg — для інших то може не те.
і купу цікавих механік які можна туди вбудувати. уявіть карту ring of power як в lotr що випускається тільки в одному єдиному екземплярі і дарує власнику якісь супер бонуси і здатність впливати на того у кого є інший з 20 перстень (наприклад декілька разів за гру глянути в карти на руках)
і мені саме цікаво зробити це на базі блокчейну і смарт контрактів, щоб у гравців було відчуття що вони справді володіють чимось що не залежить від того є гра чи нема (бо у картки є унікальність і історія її здобуття і вона має цінність). а не просто якась розпіарена каракуля як nft. до того ж гравці можуть торгувати картками за будь які монети за межами гри.
спочатку я планую зробити режим коллекціонування. як такого геймдизайну нема ще.
а потім перейти до режиму гри.
у карток буде обмежений випуск і кінечна кількість. припустипу звичайні — незвичайні — рідкісні 100k — 10k — 1k. і може можливість назавжди знищити картку. ну варіантів цікавих дуже багато.
дуже сумніваюся що в гру буде грати хоч одна людина. бо на маркетинг у мене не має міліонів, да і розуміння теж. але як портфоліо проект буде непогано. та і попрактикуватися в смартконтрактах хотілося би.
і я знаю є вже декілька nft карткових ігор які судячи зі всього нормально себе почувають. і мені здається що до nft буде ще інтерес не дивлячись валу скаму та ідіотизму. сама технологія же цікава.
яка гра — такі і розробники
несподівано художники це не тільки ті хто малюють монстриків для іграшок. художний дуже широке поняття, точніше митець artist. той хто задає тренди і напрямки. з ші не вийде нового Мікеланджело, Ван Гога чи Мондріана. вони тільки копіюють. для цього треба органічна будова і людське життя щоб сформувати митця. але малювальників 100500ї крикливої рожі в плеймаркетах може замінити або 3д моделлерів чергового АК для чергового шутера. чи малювальників тупих безмістовних пик для діснеєвського сміття.
ну довгостроково вигідніше оновитися. а якщо мислити одним днем — то так, невигідно.
з іншого боку чи потрібно це core аудиторії, фанам, модерам, на тих на кому все тримається? а не щоб вразити казуалів які награють до 100 годин і забудуть.
якось така явно не простіша за скайріми та фолли гра як Star Citizen спокійно змінила рушій вже давно та пішла далі. чи бесезда тупіші чи бідніші за них? багато тех компаній вкладають гроші роками в щось збиткове задля майбутнього профіту.
цікаво. це він в блозі писав? я то я не слідкую чесно. просто колись зберіг у закладках. це погано організована робота якщо від нього такий блок на весь проект. частину геймдизайну може взяти ще хтось. а він займеться своєю. та в принципі враховуючи досвід всіх духовних послідовників «великих» ігор минулого (які як на мене переоцінені і в більшості засновані на ностальгії) то очікувати чогось вражаючого не варто. часто ігри виходять їх обливають помиями а потім через 10 років вони стають класикою і виявляється були «underrated».
тобто воно генерує кадри гри? ворухнув мишкою вліво і воно генерує зображення локації ніби подивився вліво? тоді це реально революція враховуючи що апаратні можливості для ШІ будуть зростати і зростати. а колись були ігри гонки і шмапи де на фоні крутили записану 3д локацію і ще з варіаціями на усіляких поворотах.
яка клоака. я радий що твіч збитковий. можливо твіч зникне колись.
ну я скажу по трейлеру вона виглядає круто. я би пограв. тільки цей тілт шифт фігня і зайвий.
і стилізація під малюнки а не під вайби старих пререндерів теж не дуже. можна було би зробити тіж нові пререндери тільки якісні з сучасними технологіями. але технічно це задротно звісно.
стосовно хто б міг. а ось наприклад — fanstratics com «A spiritual successor, from the lead game designer of Heroes of Might and Magic III.» — новин щось про нього дуже мало.
по друге. можна було б запросити розробників якихось прокачаних модів на 3тю частину які просто неймовірно вкладаються в гру наскільки я зрозумів.
і доречі після 4ї частини робили продовження і навіть залишились приклади замків і деяких артів. пошукайте кому цікаво.
в 5ту грав — фігня нудна. навіть 2га на її фоні цікавіша.
а на 3ї росіян фіксануло жорстко. там на ютубі напевно більше контенту від них ніж від англомовної аудиторії. схоже навіть не так у світі герої популярні як на росії. тому я не дивуюсь вони лізуть попереду всіх робити її продовження.
сферичних коней у вакумі рахуєте. більшість з 1000 це як завжди люди з дуже поверхневими знаннями. якщо у вас рівень вище за середній відніміть від 1000 мінімум 500 — 700. і далі можете рахувати.
ну і приклади будь ласка. буду знати на що орієнтуватись. де можна до 30к купити аналог бв маку 2019 але новий звісно ( а мій бв вийшов сильно дешевше 30к навіть в ідеальному стані з не більше року експлуатації). може ви подумали я купив новий мак за повну ціну. але звісно ні. поки так.
а десктоп мені нафіг не потрібен. сидіти спина болить. давно вже працюю не сидячи. і з собою не візьмеш.
одного разу бачив просунутий кастомний лінукс ноут який випускає одна американська компанія одиницями за шалені гроші. не згадаю як називається.
єдине що не подобається, так інтеловський проц який іноді, але гріється сильно. по activity monitor я можу побачити звісно що його грузить. іноді реакт може глючнути.
на макбук перейшов нещодавно. це ідеальний ноут. вони створені для творців.
клава ідеальна і до неї звикаєш дуже швидко. і починаєш набирати текст не дивлячись навіть на неї.
трекпад і жести. дуже зручно всім керувати. розподіляти на різні робочі столи. і рука швидше до трекпаду дотягнеться ніж до мишки. зручніше ніж мишка в 100 разів.
звук неймовірний.
а головне дисплей — неймовірні кольори і головне очі не болять. скільки не сиди я не відчуваю більше сухості в втомленності очей. розкрив вікно браузеру чи vs code на весь 16 дюймовий екран і все видно чітко і без зайвого і багато місця зразу з‘являється.
для програмування найкраще як на мене. на вінду вертатися не хочеться.
треба повозитись але cli можна круто кастомізувати і він дуже зручний iterm2 + oh my zsh
вцілому це взірець того яким повинен бути комп‘ютер. але ціна відповідна. але є б/в варіанти.
ну так це з попередніх ще тема тянеться — вулканічний пил ніби покращує родючість грунтів. я хоч грав мало в циву але памятаю