Це «безпечний» шлях, прагматичний. Сучасної індустрії треба більше візіонерів таких як Уіл Райт ( Sims, Spore ) або Пітер Муліньє ( який завжди хотів створювати щось незвичайне )
Дякую за зворотний зв’язок. Ваші запитання цілком справедливі. Бо в процес проектування ігрового досвіду, все це було враховано.
Бізнес і творчість продумані таким чином, щоб це були повністю завершені сфери, без необхідності прив’язувати гравця до конкретних активностей, без яких інша сфера буде не повноцінна. Можна повністю зосередитися тільки на одному шляху.
Навіть найгірший фільм здатний зібрати мінімальні касові збори, щоб хоча б окупити виробництво.
До того ж сам фільм може бути створений за сущі копійки, економлячи на всьому. Так, безумовно, слід акуратно розпоряджатися фінансами на самому початку гри, але в разі браку грошей, завжди можна звернутися в банк для позики.
Проєкт повністю функціонує, (оцінив би відсоток готовності на позначку
Дякую 🙏
Після 2 років роботи над своїм мобільним imersive sim, готую для DOU великий лонгрід із детальним оглядом усього проєкту. А поки що просто маленький скріншотик для традиційної у світі інді гейдмева суботи. Тут трохи більше контенту: www.instagram.com/...2JicjNoaWFi&utm_source=qr
Але найважливіше — любити те, що ти робиш.
Ось це і є справжнє паливо для творчості, яке не можливо купити за допомогою грошей.
Ви даруєте світові щось створене зі щирих спонукань, які тішать серце й очі. І це завжди видно не озброєним поглядом, коли взаємодієш з тим чи іншим творчим висловлюванням.
Молодці, зберігайте це полум’я!
Вихід гри трохи затягується, проте результат зроблений за 2 роки роботи перевершив усі мої найсміливіші очікування. Особливо якщо врахувати, що над проєкотом працює всього 2 людини.
Нарешті після величезної кількості спроб у мене вийшло зробити key art, який передає атмосферу світу гри і включає в композицію обох героїв яких ми повністю озвучили завдяки зусиллям талановитих акторів, що відгукнулися через DOU.
Виходимо на завершальний етап розробки, готую великий лонгрід з повною презентацією гри для DOU
Artman Preview
Привіт, 🙋♂️ який напрям тобі цікавий в геймдеві ? Створювати щось своє ( інді ) чи йти працювати у студію?
Доброго дня! Супер артовий проект, що планомірно наближається до релізу, в пошуках 2D художника.
Ми команда з двох людей (Програміст і Дизайнер), створюємо гру, яка може перевернути уявлення про те, що таке мобільні ігри (Не клікер і не три вряд).
Artman це симулятор кінопродюсера у світі найближчого майбутнього. (Hollywood 2056). За аудіо-візуальною естетикою натхненний всесвітом Deus Ex.
Наразі нам потрібна рука талановитої людини, яка допоможе у створенні коротеньких розкадровок (коміксу) для 48 кіносценаріїв, які будуть доступні гравцеві. (Надалі випустимо Director’s Cut версію гри на PC в steam, де анімуємо і озвучимо намальовані комікси)
Якщо тобі сподобається проєкт і завдання, то наприкінці цієї творчої пригоди ти зможеш закріпити в себе в портфоліо дуже якісну гру, яку не соромно показувати світові. ( І звісно ж таки додамо тебе в титри )
Крім участі на ентузіазмі, я так само можу запропонувати тобі невелику оплату і затвердимо преміальні бонуси в разі комерційного успіху Артмена.
У мене немає жодних вимог до досвіду, лише узгодженість у щирому бажанні створювати мистецтво. Пиши в будь-який час. t.me/rolando_aguillon (@Rolando_Aguillon)
Я буду дуже радий знайти тебе, художнику! Можливо, у нас вийде плідна колаборація на довгі роки вперед, адже ми маємо намір рухатися далі на великі платформи, з новим проектом у жанрі Imersive Sim / RPG.
P.S. Якщо цікаво, так само є простір для роботи наративного дизайнера.
Я просто в шоці 🤯, як часто в геймдеві експлуатується безкоштовна праця, бо люди люблять ігри та хочуть створювати дійсно цікаве творче висловлювання. Це дуже легкий на маніпуляцію поінт.
Ця історія мене дуже турбує, особисто як геймдизайнера який намагається створити навколо себе середовище для розвитку талановитих людей.
Але я добре розумію в якому світі живе сучасна людина, тому завжди навіть оплачував тестові завдання для своєї гри.
Попри сильне бажання запросити на фулл тайм людей до себе, поки що стримую себе від цього кроку, бо не зможу на 100% нести відповідальність за закриття базових потреб тімейтів.
Соромно що ці засновники Stelarium є частиною ігрової індустрії.
Друже! Дякую тобі за цей комент, твої слова як волога серед пустелі 🏜️
Я з тобою в достатній мірі солідарний, однак якби я не додав цих дизайнерів, то хтось міг би сильно засмутитися. Тому що особисто знаю багато людей, які люто захищають їхню творчу спадщину.
Моя основна професія — це проектування інтерфейсів, але як це часто буває в інді розробці, доводиться виконувати роль людини орексатра. 😀
На жаль, так і не вийшло знайти художника, який би зміг створити повноцінний key art для постера гри. (Комусь не підходить стиль, для інших занадто маленький рейт), тому зробив обкладинку самостійно.
Артмен народився з моєї внутрішньої потреби в поєднанні певної естетики 🎨 та ідей 💡 , які я хочу висловити, акуратно сховавши їх під шаром ігрового досвіду.
Оскільки я прихильник відкритого обміну ідеями (у програмуванні є термін Open-Source), то весь величезний та унікальний UI kit гри залишу у відкритому доступі, разом із корисними матеріалами для геймдизайнерів-початківців (і не тільки) (наприклад, покажу, як оформлював велику модель даних для Json-файлу) та все математичне рівняння для логіки гри. Згодом ми так само опублікуємо вихідний код самого проєкту, щоб хтось міг скористатися нашим досвідом і застосувати це у своїй грі. 💌
Артмен це на перший погляд маленька гра для телефонів, яка пропонує гравцеві зануритися у світ найближчого майбутнього, взявши на себе роль кінопродюсера. У грі понад 300 тисяч слів, а повністю озвучені головні герої обговорюватимуть ту чи іншу тему, реагуючи на дії гравця. Я хочу запропонувати гравцеві інтерактивний освітній екскурс, структурувавши всі деталі і тонкощі кіновиробничого процесу, а також механізму роботи фондової біржі. І показати йому через ігровий досвід як через кіно, автор може впливати на мільйони людей по всьому світу.
Бажаю кожному розробнику в новому році нескінченного натхнення!
Дуже дивно, людина каже що ігролад це саме найважливе, та приводить список улюблених ігор де половина проектів використовує мову кіно 🍿 як найважливіший аспект, на який тратились десятки мільйонів 💵, це звісно круто і красиво, але це не агентивний геймплей с різноманітними інструментами, де дійсно є інтерактивна свобода.
Я б повірив би автору якщо б він наполягав на Deus Ex, System Shock, Thief, Vampire the Masquerade, Spore, Fable, Dishonored, BG3, та інші проекти які вперше чергу використовують сильну сторону ігор, а не копіюють кіно 🍿 в інтерактивній формі.
🎨Після кількох насичених років роботи Дизайнера Інтерфейсів, у компанії, що спеціалізується на розробці програмного забезпечення для фондової біржі, я вирішив інтегрувати свої знання у гру, над якою працюю вже понад рік. 📈
Нещодавно завершили етап довжиною в пів року — верстка та анімування інтерфейсу для нашої гри Artman — симулятор кінопродюсера в сетингу Cyberpunk Hollywood 2056.
А також цілком озвучили головних героїв гри, завершили процес створення саундтреку, і розробку невеликого сайту, присвяченого проєкту.
У день релізу гри опублікую весь величезний UI Kit Артмена, над яким працював останній рік, у безплатний доступ, для вільного використання.
Зараз нам необхідно реалізувати ігровий процес, доопрацювати весь арт і наративну частину. Потім після зведення звуку, можемо створювати повноцінний трейлер і готуватися до релізу.
Дуже созвучно, молодець! Зараз така величезна кількість «спеціалістів» , які мають дуже низький рівень хард скілів, але відчувають себе «завершеними» в професіональному плані, що вже нічого опановувати.
Бро є проблема, арт дизайн твоєї гри має сильний ефект «зловісної долини». Як артист 🧑🎨, у тебе погане відчуття стиля, як працювати з коліром. В ідеалі перемалювати все заново, та бажано виконати вдумливий процес роботи з референсами. За прагненя молодець 👏
Так, розумію. Це дійсно 2D гра яка повністю побудованна на інтерфейсах, але атмосфера, сетінг, та наративний підтекст прагне до того що б не поступатися за глибиною з вище згаданими проектами 😉