Пропрацював 1.5 місяці — все було без проблем. Закордонна команда добре відносилась. Мали обговорити умови контракту. Не лише не зійшлися на спільному знаменнику, а й почув у свій біг від Єгора (відповідального за український офіс) фрази: «ти прийшов сюди, щоб обманути компанію, раз ти не хочеш погоджуватися зі штрафами (в ххххх$)», «ти маєш розуміти з ким ти говориш», «я тут всіх пресую, робота така», «навчися вести бізнес комунікацію» і «попрактикуйся субординації». Я чув від колег дуже негативні відгуки про цього керівника, і переконався на собі. Звичайно після таких розмов про домінацію і сабмісівнес ніякої співпраці бути не може. Процеси слідуються хаотично, тому що такі люди як Єгор є не на своєму місці. Вважаю свій досвід з цією компанією найгіршим за останні 10 років роботи. Раджу майбутнім працівникам бути дуже уважними з контрактами та домовленостями з даною компанією, а CEO компанії прийняти міри, для того, щоб в корпоративній культурі компанія догнала інші компанії в розвитку в майбутньому.
17 лютого — надісланий фідбек на прохання рекрутера (файл в телеграмі)
— Дякую
22 лютого
— Анастасіє, доброго дня. Хотів поцікавитись чи є фідбек і які у нас справи?
— CV ще на розгляді
— Зрозумів. Тоді буду чекати оновлень. І періодично запитувати шо там)
1 березня
— Анастасіє, доброго дня. До сих пір чекаю відповіді. Компанія розглядає вакансії чи ні? Бо це не серйозно так довго це тягнути
2 березня
— Доброго дня, нажаль відповіді ще не було, коли отримаю фідбек одразу Вам напишу.
13 березня
— Анастасіє, доброго вечора. Хотів поцікавитись чи є фідбек і які у нас справи?
через 4 дні будемо відзначати місяць з того моменту, як я надіслав тестове
— Добрий вечір! Це не тестове, а Ваші коментарі щодо досвіду. Поки відповіді не було, чекаємо.
— дивіться, так як представник рекрутингової фірми, ви маєте давати повне пояснення як це все відбувається. чекати з моря погоди як я зараз це вичікую без дедлайнів, причин і пояснень. це абсурд
думаю більше пояснень не потрібно. не раджу звʼязуватися з цією компанією.