Влад, дякую за коментар — він дуже слушний.
Не надійтеся ) Люди зараз дуже чутливі і, повірте, на мілфу може не образитися ваша стара знайома але точно не професорка чи пересічна жінка з інтернету.
Думка правильна та не для нашого часу. Думаю, тут декілька причин: культура вилучення в Україні ще не сформована а ви не знайшли свої великі граблі.
Компанії не можуть собі дозволити втрачати прибуток — звідси звільнення.
Спільнота тепер має інструмент, яким може робити бо-бо тим хто робить щось не так. Тому вона його буде використовувати. Все частіше і частіше.
Я б теж хотів щоб все було просто, та, на жаль, приклади показують що все не так. Ось про «інтуїтивно»:
— Джоан Роулінг пожартувала щодо біологічних особливостей жіночої статі і видавництво припинило з нею роботу;
— Розанні Барр пригадали давній твіт, після якого «скасували» не тільки її особисто, а й серіал «Розанна», що виходив з 1988 року. Вибачення не допомогли;
— блогер PewDiePie після антисемітського ролику втратив контракти з рекламодавцями;
— Джеймса Ганна, режисера «Вартових Галактики», Disney звільнив за твіти
— Дженна Марблз, одна з найперших відеоблогерок припинила свою діяльність на Youtube.
Тобто, прилітає і за старі висловлювання і за ті, які 10 років назад були очевидними.
ЗМІ нічого не розкопують — вони виносять є каталізатором того процесу, який не відмінити. Для кенселінгу соцмережі не перешкода — достатньо бути публічним.
Це буде гуморок рівно до тих пір, доки не прилетить по роботі. Вираз «Поганий PR теж PR» працював лише як виключення.
Ярослав, скорш за все це були якісь локальні і невеличкі скандали — тому що більшого я не нагуглив. А ось робота по кенселінгу співробітників йде повним ходом devby.io/...ommentarii-uvolen-iz-epam. Можливо причина стійкості компанії якраз в правильній політиці щодо таких справ?
Після останніх висловлювань Маска у Твітері акції Тесла втратили 9% вартості, а уряд Америки переглядає контракти з його компаніями. Тому впливають і ше й як )
Діловою ковбасою іншу ковбасу може називати лише інша ковбаса )