Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×
Technical Product Owner
  • Пошук людей у великому офісі: як ми подружили бікони з розумними годинниками

    Слабкі місця цієї концепції — раз:
    "

    Нас не цікавлять банальні рішення, тому ідею поєднання nearables зі звичайними телефонами ми відкинули одразу.
    Натомість, як пристрої для трекання ми взяли розумні годинники Android Wear та Apple Watch.
    "
    і два:
    "
    — Розумний годинник не повинен бути приєднаним до телефону.
    "

    З першого випливає, що всі (як мінімум, найважливіші) співробітники, котрі повинні бути trackable, мусять обов’язково носити розумні годинники, що на сьогодні само собою не відбувається. Відповідно, слід або оснащувати їх годинниками за кошт компанії (що сильно здорожує проект), або миритися з тим, що система буде неповнофункціональна, адже відслідковувати можна буде не всіх. Плюс використання особистого пристрою для стеження роботодавцем може породити правовий комнфлікт. Обмеження ОС в такому випадку теж грає проти проекту, адже випадають співробітники, у котрих Pebble, Tizen-основані Samsung, чи всяка китайчатина. Загалом, ідея погано суміщається з принципом BYOD, хоча явно під нього задумана.

    З другого випливає, що годинник працює не в штатному режимі і не виконує тих функцій, заради яких він купувався — тобто відображення даних з телефона. Це спричинить незадоволення власників годинників і спонукає їх ухилятися від користування системою. Знову ж таки, малосумісно з принципом BYOD.

    Я би на етапі планування проекту вирішив, що пріоритетніше — дотримання принципу BYOD і дешевизна для корпорації-експлуатанта, чи повнота охоплення штату і відповідно якість функціонування системи. Якщо надійна всеохоплююча система — я би будував її на власних тегах-брелоках (можна сумістити з ключем від приміщень, ідентификаційною картою і т.д.) чи браслетах (спеціалізованих чи універсальних, головне щоб дешеві буди — ну або несли додаткову функцію, як наприклад той жеSafeband). Якщо BYOD — то все ж таки на телефонах; єдиною вимогою від роботодавця буде тоді лише постійно включений Bluetooth.

    І загальне зауваження: «Нас не цікавлять банальні рішення» — це підхід в принципі неправильний для продакта, бо саме банальні рішення найпростіші для розгортання та масштабування, адже опираються на вже наявний парк пристроїв.

    Підтримав: Oleksii Khorchev