Нарешті додав візуальні ефекти для основного геймплею «Into The G.R.I.D.» (store.steampowered.com/...pp/2701290/Into_The_GRID)
youtu.be/EVb0h5u-ahU
Вітаю!
Ділюся прогресов: врешті подужав системи квестів (чомусь дуже важко йшло) та нарахування досвіду (підвищення рівня).
Олди можливо помітять що я надихався Lineage 2, але цей проект чисто офлайновий.
youtu.be/jtOvgJOvNhw
Ого, круто, молодець! На все підписався)
О, величезне дякую!
Крутий у вас там стрімер)
imgur.com/a/XAdomnF
Будь ласка, був радий допомогти ;)
А, і ще одна стаття від розробника Бліззард “Make Games Not Engines... to Learn Engines”
seanmiddleditch.github.io/...engines-to-learn-engines
По-перше, є ціла конференція GAME UX SUMMIT присвячена цьому, можна переглянути всі відео за останні роки:
Summit 2016 — Durham (www.youtube.com/...Q61CwQNcajxhdoEqHyLzDzWjh)
Summit 2017 — Toronto (www.youtube.com/...Q61CN4dWpdhDTHOVzhUkX0Gyq)
Summit 2018 — Vancouver (www.youtube.com/...Q61A8-acUUfh_lWSQ_I2oVj3W)
First Europe Summit 2018 — Lille (www.youtube.com/...M&ab_channel=PlaineImages)
Summit 2019 — Lille (www.youtube.com/...Smxa_UIPITlN3d132twVmhJHw)
Game UX Summit 2022 (www.youtube.com/...Q61BOjh5qAy97MhugwrELBQmr)
По-друге, можна посеред відео з загалний ігрових конференцій можна що пошукати, що я вже згадував:
— Канал GDC www.youtube.com/@Gdconf
— Канал конференцій www.youtube.com/.../UCsoDB2oN7D5U7BSAp9yy2Dw
— Канал конференції DigitalDragons www.youtube.com/...lDragonsForGamedev/videos
— Канал конференції DevGamm www.youtube.com/@DevGAMMchannel/videos
По-третє, у Varto.School був курс на цю тему, але якогось фідбеку дати не можу https://varto.school/kurs-ui-ux-for-games/
Не дуже про ігри, але надзвичайно крутий ресур де розглядають UX конкретних аплікацій, сторінок та, інколи, ігор — growth.design/case-studies , та описуют загальні принципи — growth.design/psychology .
Ну і ще можу одну свою Трело дошку дати, але там більше чисто під Юніті заточеної інформації, більше про саме «складання» та оптималізацю UI — trello.com/...ion-optimization-tech-art
Колеги ще підкинули цілу дошку Трелло з матераілами — trello.com/...telling-swipe-files-board
Ну, важко якось чітко відповісти чим саме вони відрізняються. Як для мене, це дійсно різні інструменти, під різні типи проектів, жанрів, розмір команди, бюджетів, вміння членів команди, швидкість навчання та масштабів самого проекту.
Якщо якось це візуалізувати, то Юніті — це смартфон. Компактний, дешевий, простий у користуванні і опануванні, дозволяє швидко виконувати певні задачі, вимагає мало (енерго) ресурсів, універсальний через велику кількість різних додатків. Але лімітований в можливостях, особливо коли йдеться про складні або унікальні задачі.
Анріл — це як топовий кастомний ПК. Важкий, дорогий, потребує як великої кількості енергоресурсів, так і вмінь, досвіду та навичок, щоб все працювало. Деякі, навіть прості речі можуть вимагати довгого часу налаштування та навчання. Виконання певних задач може вимагати більшої кількості спеціалістів або додаткових ресурсів. Але можливості і рівень якості виконання майже безмежні.
Тож, це більше бізнес-рішення як для мене, що обирає компанія (чи команда).
Що ще можу від себе додати — чим далі проект на Анріл піде від 1st/3rd FPS ( Action, Walking Simulator, etc.), тобто від того, до чого він максимально заточений «з коробки», тим дорожчим буде проект (тому що треба більше часу та людей на розробку додаткових речей).
Ну, вміння пояснювати без води це більше навіть софт-скіл, який потребує як і трохи таланту, так і практики саме пояснювати якусь інформацію, а не просто її знати.
Насправні якісні відео по тому самому Юніті почали зʼявлятися не так і давно — якраз, коли частина людей отримала достатньо досвіду як у самій розробці, так і у передачі знань. З Unreal тут ситуація куди гірша, адже він тільки нещодавно, насправді, дістав широку популярність і коло розробників. Отже, думаю, доведеться почекати ще років з 2 на якийсь масовий якісний конент (не початково рівня). Весь контент тої якості, що я шукав, на жаль, був представлений лише на офіціних сторінках Епіків.
Але щось зажди має бути, просто треба довго шукати, та при цьому не забувати ділитися знахідками з іншими 😋
О, молодець, підписався 😊!
За відос з косинусами окремий респект😎
Стосовно матеріалів: найбільший збірник всього, що стосується нарративного дизайну це ось ця сторінка — narratorika.com/...ast-po-sczenaristike-igr .Так, сам сайт російський, але переважна більшість веде на англомовні джерела. Інших альтернатив, на жаль, не знаю.
Раджу також пробігтися каналами різних ігрових конференцій, там точно мають бути виступи на цю тему, в них знайдете багато потрібної інформації:
— Канал GDC www.youtube.com/@Gdconf
— Канал конференцій GameGathering www.youtube.com/.../UCsoDB2oN7D5U7BSAp9yy2Dw
— Канал конференції DigitalDragons www.youtube.com/...lDragonsForGamedev/videos
— Канал конференції DevGamm www.youtube.com/@DevGAMMchannel/videos
Якщо стосовно українських джерел, то доволі близьким міг би бути курс від Літосвіти «Сценаристика і сторітелінг», але зараг його замінили на більш наближений до кіно «СЦЕНАРИСТИКА 2.0» яку бути вести Антонію Лукіч (litosvita.com/screenplay-advanced). На першому я був, за другий сказати нічого не можу. Звичайно, це на прямо те, що треба, але краще ніж нічого — проблеми, теоретична база і підходи все одно схожі.
Стосовно того, що можу сказати з досвіду: колись працював з однією сторірайтеркою (тоді ще не вживали так широко назви «наративний дизайнер», тому я думаю можна це зарахувати), доволі талановитою. Вона перейшла в ігрову індустрію з рекламного бізнесу, не мала якоїсь спеціальої бази теоретичної, але мала величезний ігровий досвіт. І коли ми працювали разом над створенням нової діалогової системи, я зрозумів в чому сенс її роботи — писати і переписувати на суперсвітовій швидкості, доволі часто навіть щоб перекрити проблеми в інших аспектах гри. Причому, якщо я за 2 години міг народити 1 діалог в 3 репліки зі слабеньким жартом, то вона це цей час встигала прописати
Згідно книжки «The Art of Game Design: Book of Lenses» зміна тексту є найдешевшим рішенням, якщо нам треба щось зміними в грі (цитата не точна, але суть така сама), отже коли буде вибір між тим, аби, наприклад програмісти витратили купу часу на виправлення багу (перероблення логіки) або переписування тексту, щоб це просто стало частиною гри, завжди виберуть останнє. Тому вміння швидко писати і переписувати, ще й на швидкість, тут прямо незамінне і перебиває навіть якісь теоретичні знання, як на мене.
Згоден, не просто знайти.
На жаль, конкретного нічого не можну порадити, але можу дати 2 лінки на цю тему, де можна знайти багато матеріали на цю тему та приблизний роад-мап.
Це статті з чудового блога pikuma.com: «How to Make Your Own C++ Game Engine» (pikuma.com/...-your-own-cpp-game-engine) та «Should I Write a Game Engine or use an Existing One?» (pikuma.com/...og/why-make-a-game-engine)
Дійсно, сам так вважав довгий час... Аж поки не натрапив на дошку в Трелло присвяченій цій тематиці trello.com/...d/level-design-compendium . Там її модерує, як не дивно, також левел дизайнер, відносно часно зʼявляється нова інформація. Знайдете там все від книжок, до подкастів, має вистачити на пару років. Єдине що — все на англійській.
Також (якщо розглядати платні курси) є курс на Юдемі www.udemy.com/...evel-design-master-class (на розпродажах, які, фактично, щотижня відбуваються від вівторка до середина можна взяти за долларів 11). Але він більше для початківців.
Щодо українських ресурсів, є телеграм канал левел-дизайнера Дмитра Нестеренка -t.me/GameDesigner_Notes .
Доброго дня!
На сайті Нової Пошти добре розписано скільки треба буде заплатити novapost.pl/...al/send-to-ukraine-parcel
Вартісь всього, що перевищує 150 євро, розпаковано чи ні, офіційно впадає під оплату додатково мита (та ПДВ). Є окрема група товарів, які не обкладаються митом (наприклад генератори, акамулятори, банки енергії типу Екофлоу), але Стім Дек до них не входить.
У випадку Стім Деку ситуація наступна:
Вартість товару = 365 євро (найдешевша версія)
Ввізне мито = (365 євро — 150 євро) х 10% = 21.5 євро
ПДВ = (365 євро — 150 євро + 21.5 євро (мито)) х 20% = 47,3 євро
Митні платежі складатимуть: мито 21.5 євро + ПДВ 47,3 євро = 68,8 євро.
Фінальна вартість: 433,8 євро
Варто памʼятати, що мито буде сплачувати вже одержувач, у гривні (якщо ми говоримо про поштову відправку).
Привіт! Продовжується робота над мобільною РПГ «Astral Haze». Конкретно за останнній тиждень вдалося додати працюючий інвентар і корректно «заморожувати» відлік до кінця рівня, коли гравень відкриває будь яке меню.
Але за весь час після останнього посту тут вдалося наступне:
— Переробити весь флоу першого острова. Тепер замість великої кількості діалогів гру рухає система «Ліхтарів». Острів поділений на частини, які закриті «астальним туманом». Щоб розблокувати острів і дійти до кінця, гравець має запалити всі ліхтарі, кожен з який потребує виконання певного міні-завдання (зараз це якісь ресурси).
— Тепер на проходждення острову дається певний час (відлік до знищення острову). Відлік рахується тільки коли гравець взаємодіє з мапою, на час битви або читання різним меню (або вікон) відлік заморожується.
— Зараз гравець може збудувати будівлю («ефектор») типу «Галявина з лікувальними травами» яка з плином часу збільшує шанс випадіння малого Лікувального Зілля у монстрів, які знаходяться поруч. Чим більше гравець буде чекати, тим більший шанс випадіння (але і тим більше доведеться витратити часу, який дуже лімітований).
— Сама «Галявина» має різні рівні, яки вливають на радіус дії та велечину збільшення шансу на секунду. «Галявина» прокачується сама за рахунок часу відліку, але гравець має можливість заплатити, щоб моменально підняти рівень «Галявини».
— На мапу були додані скрині в яких може бути випадкова кількість 2х ресурсів — «Астрального Пилу» та Очків Досвіду, але гравець має вибрати щось одне (як в Героях 3).
— Була додана система рівнів. За Очки Досвіду (які можна дістати за вбивство монстрів або зі скринь) гравець прокачує рівні. Поки, кожен новий рівень даже лише додатке очко до Руни Атаки, але пізніше список параметрів буде розширений, плюс кожного рівня можна буде вибрати новий скіл .
— А, ну і була додана музика на фоні і різні звуки (хоча, ще не всюди), і трохи якось живіше сввіт почав виглядати, хоча вони поки не ідеальні.
Наче все)
youtu.be/WHS2jM0TpNo
Вітаю всіх!
Нарешті додав звуки та музику до гри, стало набагато веселіше грати)
Сторінка Steam: store.steampowered.com/app/2701290/Neon_Net
youtu.be/Pge3sHv98TI