Звісно це одна із зон відповідальності РО, додатково ще залучаємо учасників продуктової команди.
Обов’язково виконуємо дослідження ринку, аналіз конкурентів і фіч, інтерв’ю з кінцевими користувачами, валідуємо прототипи, проводимо воркшопи щодо функціоналу і тд.
Окремо виділю моніторинг ключових метрик.
Дякую 🤝
Власні шишки майже найцінніші (чому майже — вважаю, що є шишки, які точно отримувати не варто. Достатньо, що їх отримали інші 😉).
Плюс треба робими максимум, щоб не отримувати власні шишки повторно.
Мені дуже в свій час допомогла книжка «Цель. Процесс непрерывного совершенствования» Голдратт"
Вона проста, але провести паралелі із своїми процесами допомагає добре.
Звісно ще література є, але дуже круто практичні кейси (відоси на ютюбі) про сучасні підходи до розвитку продукту.
Навіть якщо не твоя тема, то все одно допомагає отримати знання на майбутнє
по капусте все просто, никто просто насыпать не будет...🤷🏼♂️
хорошо когда в компании есть четкий процесс (перфоменс ревью или понимание когда и как будет пересмотр)
если же процесса нет, то сам выбиваешь себе «капусту» — ибо в качестве «жеста доброй воли» накидывать никто не будет (или моя практика так показывает)
це асолютно норм, тут чисто власний досвід.
мене трохи напрягало саме в час коли був БА лідом — розумів, що треба рухатись далі )
ЛАЙК за продукт і круту статтю
уважно слідкуємо за наступними кроками )