Та ну тут не в «за швидко» проблема, тут просто мій інтерес, по самому анрілу курсів просто купа, я десь годин під 150+ передивився досить хороших курсів від чуваків з Кембріджу, коли тільки починав, і там проблем нема що б знайти інфу по чомусь з графіки чи ще по чомусь, а от по кастомному сервері, і взагалі, навідь по серверу анріла інформації меньше чим нуль, відеокурсів нема в природі, документація просто «щоб було», тому довелось все розбирати самому і шукати інфу по крихтам, що б хоча зрозуміти як це працює на рівні «пальців». Мене не дуже сильно цікавить як зробити красивий террейн з кущами, чи сцену логін скріна, там є чуваки які назнімали цілі сантабарбари на 500 серій по 2 години кожна як вони роблять ммо з всією цією інфою :) Так шо я думаю що я все роблю правильно, без знань по серверу, вчити анріл не має сенсу.
Та мені тут не так цікаво, реалізувати щось велике і масштабне, як більше вивчити підходи, техніки, як це все працює, як реалізовують ті чи інші фічі і як вирішують прооблеми. Зрозуміло що за місяць нічого я не вивчу (Хоча, дякуючи книжкам, я вже як мінімум вивчив основи і знаю чим інтерполяція відрізнається від екстраполяції хД)
За ресурси дякую, нічого з цього списку ще не читав, і це добре.
А на рахунок колізії на сервері я скоріше мав на увазі перевірку координат геометрії світу, що би гравець не міг відключити колізію на клієнті і бігати крізь стіни, типу що би сервер знав що там стіна і що би не творилось на клієнті гравець ніколи не зміг пройти крізь стіну, бо на пакеті від сервера він получить коррекцію по координатам, ну якось так.. В UE це реалізовано, но його реалізація == його сервер і це вже ніяк не буде працювати на стендалон сервері. Ну а фізика на сервері це точно не для ММО, так що з цим навідь не буду нічого вчити.
Ось це так, ці відео від цього ютубера реально корисні я їх дивився, а решта це просто розказ про те що є що і теорія про те як це юзати в анрилі, але ніякого діп дайву як це реалізовано і як це працює.
Сервер, який не має відношення до коду анріла.