Дякую вам за якісний контент, будь ласка, пишіть ще 👍
Це я про те, що не все так однозначно з бітком, і він точно не сільвер булет :)
Інфляція — це спосіб ж стимулювати економіку, хіба ні? Якщо ми всі перейдемо на валюту, яку не можливо девальвувати — це ж буде економічний колапс. Навіщо мені купувати сьогодні продукт Х, якщо завтра він буде коштувати дешевше?
Показати, що більшість коду, який вони пишуть, це копіпаста монадічного коду.
Це ви гарно підмітили. Я б був радий сам почитати статтю на подібну тему. Ви не думали про те, щоб її написати? :)
Прикольна задумка. В другому транші всі комісійні, які Кракен заробить на росіянах будуть передані Українцям
Чи не буде запитань в податкової. Якщо вивести 10к на рахунок фіз особи в монобанку?
Так і запишемо: працювати по найму — це погано, гарантувати 60% річних — це нормально
Інфляція вже рядом
twitter.com/.../1391186434334203910?s=21
Як скучно я живу 😕
Неймовірно цінна стаття, дякую.
Варто переконатись в тому, що ваш продукт буде потрібен користувачам перш ніж починати його розробку. Як на мене, це найдієвіша формула. Це захист від нашого інженерного бажання поринути в написання коду, «а потім розберемось».
Підтримую ваше бажання допомогти.
Даною діяльністю вже сьогодні займаються соціальні служби. Проблема в тому, що в даний момент, ті, кому найбільше потрібна допомога — це не користувачі інтернету. Це люди похилого віку/інваліди. Донести до них інформацію про те, що є якась платформа, на якій люди готові допомогти, а ще навчити їх нею користуватись — це буде нелегка задача.
Найдієвіший спосіб комунікації з соціальною службою, в даний момент, — є телефонний зв’язок. Навчити людей іншому способу буде не просто, та й не факт, що потрібно. Можливо, варто скооперуватись з соц. службою та дізнатись в них якої допомогти в сфері ІТ їм невистачає?
Ви можете запропонувати створити платформу поверх данних з соц. служби, але, проблема в тому, що соц. служба не розголошує інформацію про людей, кому потріно допомога. Тільки після підписання заяви про нерозголошення конфіденційної інформації. Тому, зробити публічну платформу не получиться.
Також ви можете запропонувати зробити платформу для соціальної служби, яка спростить їхню роботу. Але, враховуючи гнучкість нашого державного апарату, в мене особисто, виникає багато сумнівів в доцільності даного проекту.
Наразі виглядає так, що єдиний спосіб реально допомогти — це перераховувати кошти або йти волонтером допомогати розносити пакунки з продуктами.
Хотілося б якось допомогти своїми ІТ навиками, але потрібна живуча ідея.
Ваша порада не на ту категорію людей орієнтована. Чи ви пропонуєте людям старшого віку назбирати на хату?
Для кого ’2-3 доларів’ то є одна заробітня плата в ІТ, а для кого це не такі вже й мізерні кошти.
Ви пропонуєте рішення для людей, в яких є хочаб невеликі заощадження, а в цій темі йде мова про людей, які не жили на ЗП в пару кілобаксів останні пару років, а жили на на одну пенсію від держави. Саме вони є найбільш вразливою верствою населення за даних обставин.
Ні, непотрібно. На днях, буквально, сам вклеював. За 15хв все зробили, від мене була потрібна лише пристутність і паспорт.
Почему не купить качественные микрофоны? Непрофесионально же.
Интересует работа в области Java Web. Есть опыт, знания основных фреймворков.
Резюме: rghost.ru/60539903
Вражаюче!
Спочатку був дещо здивований, що ви ніяк не хотіли самі сісти і написати той фронтенд, і думав що ж то за стартапери такі тепер пішли :) А потім нічо так, гарно променеджили, знайшли верстальщика, виграли грант, найняли фронта. Це справді круто!