iOS Software Engineer
  • Patron Empowerment

    Patron Empowerment залишив по собі лише позитивні враження.
    Якщо казати прямо, то мав справу із найкращою (принаймні на момент написання цього коментаря) командою.

    У ретроспективі зрозумів багато своїх помилок і відповідно багато чому навчився.
    Особливо у технічному плані — отримав незамінний досвід роботи з новими технологіями та архітектурою застосунку.

    Компанія працює за ідеєю «ми усі інженери що працюють над спільною справою», що відчувається одразу, ще з моменту проведення технічної бесіди — з тобою спілкуються не як з черговим робітником котрий стоїть нижче за інтерв’юерів по знаннях та досвіду, а як із членом команди одного рівня, що одразу налаштовує тебе на якіснішу та душевнішу взаємодію і відповідно більш злагоджену роботу.

    Команда була просто чудовою — зустрів багато цікавих людей із різним досвідом і поглядом на життя, повністю відкритими до спілкування, тому мав можливість обговорити різні технічні аспекти та навіть деякі політичні та філософські питання.

    В цілому дуже рекомендую будь-кому отримати подібний досвід.

  • EPAM

    Вже пройшло досить багато часу з мого першого проєкту в EPAM...
    Все думав чи писати відгук чи ні, адже мав досить цікавий досвід.
    Вирішив все ж таки це зробити, адже в ретроспективі зрозуміло більше.

    Заходив до EPAM через навчання, тобто на junior позицію.
    На самому навчанні була проблема із робочою машиною — видали старенький Mac Mini 2011го року, котрий мав досить слабке залізо і вбитий жорсткий диск (так, навіть SSD).
    Залізо було настільки погане що запуск майже порожнього проєкту потребував хвилин 5 часу.
    Самі розумієте як ця машина працювала на чомусь більш складному.
    Так от, коли зайшов на комерційний проєкт, компанія не змогла надати щось новіше і не змогла замінити той HDD на SSD, щоб машина хоча б трошки швидше працювала.
    Довелося досить значний час чекати на нові постачання обладнання.
    Як результат, довелося користуватись своїм Хакінтошем для роботи, котрий вже на той час був теж досить старою машиною, але працював набагато краще.

    Згодом як з`ясувалось, компанія також не могла надати монітор із співвідношенням сторін 10:19, аргументуючи це тим що такі речі доступні лише спеціалістам більш високого рівня.
    Особисто для мене це звучить досить неймовірно.

    Також компанія відмовилась надати клавіатуру для macOS, а стандартна була настільки поганою що набір символів дуже часто спрацьовував не коректно — деякі клавіші не працювали.

    Придбав собі комплект маківської клави та миші власноруч.
    Його сперли з мого робочого місця.
    Тімлід клявся що вони розберуться і все компенсують зі словами «ти тільки працюй».
    Звісно ж, нічого не компенсували, але запропонували надати той самий комплект у «аренду», тобто щоб я його потім повернув. Чого це не зробили одразу коли я просив, до того поки в мене все це вкрали не зрозуміло.
    Крадіїв також не знайшли, не зважаючи на те що я особисто продивився записи із камер, отримав логи проходу через турнікети і виділив пять потенційно пов`язаних з подією людей.
    Добровільно, звісно ж, ніхто не зізнався, а сама компанія вирішила нічого далі з цим не робити.

    Шкодую що не викликав поліцію. Чому не викликав? Бо тімлід попросив зі словами «розберемося, усе компенсуємо».

    Висновок — забудьте про лояльність компанії до вас.

    Це ще не всі приколи. Один раз була історія з тим, як на мене, хтось накрасив, поскаржившись на те що я «взяв його стілець». Стілець про котрий йде мова не був підписаним і стояв біля вікна між двома столами. Коли я його брав, ніхто мені нічого не казав. Після користування повернув на місце, звісно ж. Не думав що звичайні стільці в цій компанії «іменні», і так, це не було особисте робоче крісло, а брав я його тимчасово, бо моє крісло кудись зникло.

    Ще одна схожа подія — це коли хтось із робітників на мене накрисив за начебто непомиті руки в туалеті.
    І компанія на повному серьйозі організовує зі мною HR мітинг, витрачає мій робочий час на абсолютно непотрібні бесіди аби досягти не зрозуміло чого, при цьому сам HR не може сказати ані хто накрисив, ані чому саме, тобто розмова була ні про що і все доводилось витягувати кліщами самому.

    Як розумієте, токсичність у середовищі була досить великою на моє здивування.
    Замість того щоб підійти і особисто обговорити проблему до того як проводити ескалацію на більш високий рівень, чомусь люди вирішили накрисити одразу нагору.
    Як після такого з ними працювати?

    Останньою краплиною у чаші мого терпіння було те що компанія протримала мене 3 місяці в очікуванні нової позиції та проєкту кажучи що «вже все знайшли, лише трохи зачекай».
    Після цього вирішив що навряд чи матиму справи з EPAM.

    Також чув що вони аналогічним чином бортанули багатьох робітників із повномасштабним вторгненням терористичної московії.
    Навіть страшно уявити як це — мати високий рівень довіри до компанії і отримати ось такий «подарунок» у найкритичніший момент твого життя.

    Щодо команди — мав певні зауваження, але в ретроспективі вирішив що це не так важливо щоб їх згадувати. Вцілому отримав важливй для себе старт в ІТ, певний буст у знаннях і потрібний досвід.
    Вийшов з проєкта мідлом.

    А так, мідловську компенсацію по факту я так ніколи і не отримав.
    Також неприємним було те що допомагав новій людині розібратись із проєктом, а потім дізнався що його взяли мені на заміну. Не проблема тієї людини а підходу компанії в цілому.
    Хотілося б про такі моменти хоча б знати заздалегідь.

  • Daxx

    Мав не дуже приємний досвід із цією компанією, але це пов`язано не з людьми, а із самим процесом роботи — outstaff. Компанія набирає робітників під конкретний проєкт і досить швидко від вас позбавиться, щойно ваша роль на проєкті буде завершена.

    У моєму випадку, так склалося що взаємодія із клієнтом не задалася і пропрацювавши два тижні мене «допнули» з проєкту. Компанія дуже швидко зачинила двері перед носом.
    Розумію що це особливості контракту, і кейс дуже специфічний, адже ви не отримуєте жодних гарантій чи допомоги допоки не пройшли випробний етап і не пропрацювали з компанією деякий час, але осад в цілому залишився бо фактично мене тупо викинули, навіть не спробувавши знайти інший проєкт.

    Відчуття що працював в компанії не отримав, адже самої компанії фактично не існує — це просто проcлойка між інженером та компанією клієнта, котра «надає вашу особистість у користування», не зовсім зрозуміло що саме надаючи вам як «робітнику».

    Вперше працював за схемою outstaff саме в DAXX і чесно кажучи ніколи більше не хочу до цього повертатись.

  • CML Team LTD

    На жаль, навіть побазікати із рекрутером не вдалося, адже не зважаючи на те що компанія звернулась до мене першою, реакції на своє бажання поспілкуватись я так ніколи і не отримав.
    Маю підозри що вакансія вже давно не актуальна, а її просто забули деактивувати на djinni.

  • NETFORCE Ukraine LLC

    Не дійшло навіть до бесіди з рекрутером — зацікавленість у пропозиції просто проігнорована. Жодної відповіді за 20 днів не отримав, навіть текстової.

  • Headway

    Мене як кандидата повністю проігнорували.

    Пропозиція прийшла на Djinni від рекрутера Hanna Ryk.
    Не дійшло навіть до спілкування з рекрутером.
    При тому, що я декілька разів пінгував ситуацію і звісно ж надіслав CV.

    За 20 днів так і не отримав навіть текстової відповіді чи реакції на свою кандидатуру.
    Нічого не питали, просто нуль реакції
    Сьогодні побачив що вакансія деактивована.

    Хотілося б щоб була можливість хоча б дійти до технічної бесіди.
    А якщо компанія одразу не хоче зі мною працювати, то щоб так і написали, і допомогли розібратись чому саме.