Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×
Product manager в AVRA Technology
  • Карьера в IT: должность Support Engineer

    Хто має справу саме з продуктом, той 100% має розуміти що суппорт це одна з найважливіших ланок в життєвому циклі проекта. Ось ті ключові моменти які я сміг виділи для себе за рік:
    1. Банальщина. Щось упало/щось відвалилось/виліз баг — в цьому випадку суппорт стримує партнерів/клієнтів і дає команді розробки можливість підняти все що б там не працювало.
    2. Девелоперів немає. Проспали/заболіли і т.д — в цьому випадку Вони уже прикривають всю команду, поки розробник доберається до роботи — конфлікт з партнером/юзером може бути повністю згладженний
    3. Рекомендації. Суппорт як ніхто краще знає що саме потрібно нашим юзерам і що не працює так як треба.
    4. Тестування. Чи Ви робите автотести чи у Вас все мануально, суппорт все одно перший знайде саме важливе і повідомить команду про можливий баг.
    5. Відповідальність. Це просто круті люди в яких (виключно на моїй практиці) скіл відповідальності завжди на висоті, щоб Вони не робили!

    Взагалі робота як робота, у всіх так, але благо є такі люди і я вдячний їм за роботу!