Тут я з вами і згоден і ні. Це вже задача бізнесу, що буде і кому потрібен Андроїд. Інженер піде працювати над новою ОС та й все. А от девелоперу треба буде перенавчатися, якщо Андроїд зникне. А свічнутися із Senior Android Developer на Senior iOS Developer без втрати компенсації може бути складніше.
Є дві посади: Senior Android Developer і Senior Developer of Android. Є підозра, що робота другого, який стоїть "
у истоков,
" , все ж є більш оплачуваною. І без його роботи не буде роботи першого.
У Амазоні працює більше 1.3 мільйона людей, тому за всіх точно не можу сказати. Але у моєму офісі всі команди мають чудовий work/life balance. Мій менеджер обговорює з кожним членом команди будь-які робочі аспекти кожні 2 тижні особисто протягом 1on1 дзвінка і робить усе можливе, щоб ніхто не вигорав і не перепрацьовував.
Про автоматичну систему оцінювання продуктивності, особисто я, не чув і нічого не знаю. Кожного року менеджер та колеги дають анонімний фідбек про твою роботу. Запити на фідбек ти надсилаєш сам, кому захочеш. Переважно це люди, з якими ти найбільше працював протягом року. Так само і ти залишає фідбек своєму менеджеру і колегам. Все дуже прозоро. Потім із менеджером обговорювати отримані відгуки.
Ще є досить велике Tech Survey, де кожен працівник також дуже детально оцінює свого менеджера і команду. Тому якщо щось не влаштовує у своїй команді, можна підсумками команду із кращим w/l балансом, чи команду, де пишуть більше коду, ніж підтримають інфраструктуру і тд. Все на ваш смак і знову ж таки дуже прозоро. Можна порівняти відгуки про двох менеджерів, або одного менеджера із середніми відгуками по всій компанії, тому менеджери постійно працюють над покращенням своїх показників.
Люди бувають різні, команди бувають різні. Прошу не узагальнювати однин випадок, де ми ще й не володіє всією інформацією, на всю компанію. Амазон — чудове місце для роботи, із крутими людьми і цікавими задачами.
Щелепа відпала від кількості проектів. Багато крутих. Дякую за таку вашу позицію, буду підтягуватися :)
У березні буде 2 роки :) Спробую підготувати детальну статтю до того часу.
На сайті Lufthansa це й же квиток дорожче коштує. Купляти такий довгий переліт через Ківі.ком, ще й у ковідні часи, я б не рекомендував. Повернути гроші в разі чого, скоріше за все, не вийде.
Ціни із Ванкувера за вашим посиланням теж дорожчі — від 860 євро. Я нещодавно летів із Вінніпегу, то квиток у обидві сторони 870 євро. Можна було на пізніші дати знайти дешевше, але не 500. Але купляти наперед зараз теж не вийде, тому що в будь-який момент можуть перекрити кордони.
Але в будь-якому разі менше, ніж ціла ЗП. З цим згоден :)
Дайте посилання на переліт з Канади за 500 євро :) Це у доповіді часи Мау?
Still on work permit bound to Winnipeg. Maybe after receiving the PR ;)
Якщо вас все влаштовує у вашому житті і переїзд розглядаєте лише із цікавості, тоді я б, мабуть, не ризикнув, в основному через батьків. У вас уже життя налагоджене, виглядає так, що переїзд для дружини і дітей буде складним. Але якщо сім’я вас підтримує, тоді сміливо рухайтесь в перед! Успіхів!
Завжди цікавило, як спеціалісти, які не використовують англійську мову, взагалі вивчають щось нове? Всілякі статті, великі конференції, якісні онлайн-курси, книги, публікації, і таке інше, майже завжди англійською. Як можна у 21 столітті (та ще й у ІТ сфері) вивчити англійську в пустоту?
У побуті можна читати іноземні новини, дивитися фільми/серіали/стендапи/блоги/стріми, читати художню літературу, дискутувати у коментарях, подорожувати і спілкуватися із місцевими.
Мій коментар стосувався допису Andrey Rogovsky:
Консультации от Фронтенда на тему ИБ — бесценно.
Відчувається зверхнє ставлення та дискримінація за напрямком роботи. А оскільки ви, як співзасновник гільдії, згадали Andrey у своєму попередньому дописі, то у мене склалося помилкове враження, що він також є офіційним представником гільдії.
Особисто я користуюся телеграм, але це не заважає мені поважати вибір та безпекові перестороги інших.
Спочатку здалося, що гільдія планує об’єднати усіх представників IT спільноти та захищати від дискримінації. Тепер точно бачу, що здалося. Не думаю, що цією фразою ви переконали пана Володимира змінити свою думку і приєднатися до гільдії.
Все залежить від метрики. Простіше здати IELTS, наприклад.
А як потім виявилося, що fluent? У British council досить непогано визначали рівень володіння мовою декілька років тому.
А хто замовник у LinkedIn? Думаю, що у них working backwards підхід — коли команда придумує, що саме потрібно користувачам і сама створює нові фічі, як то кажуть innovating on behalf of customers.
Ахаха :) Я не один такий!
Раніше була компанія без префікса AWS — просто Thinkbox Software Inc. Багато різних проектів, але в основному всі пов’язані із індутрією візуальних ефектів (рендерингом зображень). Через розмір компанії немає відчуття "
что ты маленький винтик в большой машине
", зате є багато переваг Амазона. Я потрапив сюди уже в амазонівські часи, тому точно не знаю, як було до цього, але компанія і раніше займалася схожими проектами, зараз просто акценти змістилися більше до хмарних сервісів.
До речі, дякую за статтю! Дуже цікавий і різноманітний досвід.
Так, вам би сподобався :) Якраз невеликий офіс на ~50 людей (майже як офіс у Харкові зі статті), лише декілька років тому стали частиною Амазона. Називаємось AWS Thinkboх.
Будь-яка технологія не вічна і Андроїд не виключення :) Колись всі писали на моєму улюбленному С++, зараз наче 5% вакансій в Україні пов’язаних із цією мовою і компенсація там не найкраща.
А про світову економіку зав’язану на мобільних додатках для Андроїда я не експерт, щоб якось коментувати. Але мені здається, що ви дивитесь на все занадто однобоко, орієнтуючись лише на свій досвід і не допускаючи інших можливостей.
Скільки компаній у світі мають мільярд користувчів? Невже у всіх компаніях є можливість зробити коміт, який має настільки глобальний вплив?