Святослав, люто плюсую і ідею, і реалізацію, і сміливість як підприємця.
А 98% коментуючих — типічні заздрісні жовчні пролетарі.
Мамкіні демпінговщики, які в житті самостійно не зберуть табуретки з ІКЕА.
І (навмисно?) неуважні критикани, які ніяк не дочитаються що даний бокс — виключно для звінків а не для 3 годин роботи.
ну в статті власне описані концепти і підходи до самого функціоналу спільного одночасного редагування. поселити функціонал в оболонку мейл клієнта — задача адміністративно-технічна, а не алгоритмічна. власне тому не можу зрозуміти концептуальної новизни матеріалу в статті.
хіба в microsoft 365 не реалізовано подібне рішення? коли декілька людей редагують онлайн документ на шерпойнті, зразу видно хто і що саме редагує. можливо я просто недозрозумів
tldr