При тому що хакатони в першу чергу зовсім не про призи?)
А ще можна підписуватись на twitter.com/TrendingJS підбірку трендінг JS-проектів ;)
Дозволю тобі із тобою не погодитись — плата за вхід, це не банальна людська жадібність. Людина більше цінує те, за що вона платить гроші і ретельніше шукає для себе в цьому вигоду.Це я й намагався висловити поняттями «жадібність» яке пізніше змінив на «совість» :)
FYI: habrahabr.ru/events/coming по суті не організатори, а загальний дайджест, як dou.ua/calendar.
Занадто вже схоже на dou.ua/...reezd-v-indiyu. Хоча ніби і не перше квітня )
Раз на те пішло, дозволю і собі висловити думку як одному з активістів ІТ-івентів (як в плані участі в одних, так і в плані організації інших).
Звідси і далі — лише особистий погляд на хід речей.
При организации бесплатного мероприятия очень сложно угадать какое реальное количество зарегистрированных участников «дойдет» до места проведения. Этому могут помешать плохая погода, самочувствие, причины в стиле «ой, извини, мне срочно нужно вынести елку в июле» и банальное человеческое «впадло».Як показує практика, те саме «банальне людське впадло» прекрасно себе почуває і працює при будь-яких умовах. Старатись перебити його «банальною людською жадібністю» — заняття з двома сторонами медалі (особливо у пострадянських країнах), так як реально складно вловити ту саму прийнятну для всіх межу, до якої люди будуть готові платити і тоді вже ця сама
На бесплатные (или условно бесплатные) конференции приходят все, кому не лень (вспомните хотя бы IT Jam или iForum). Ни в коем случае не хочу сказать, что вышеуказанные конференции плохие, но люди туда идут явно не за докладами.Заради справедливості зауважу, що IT Jam і не позиціонувався як конференція, ціль заходу була допомогти учасникам поспілкуватись на цікавих їм спотах з такими ж цікавими людьми і сформувати/укріпити ком’юніті — і для такого формату масовість, навпаки, зіграла хороший плюс. У всякому разі, я про цьогорічний IT Jam, на минулорічному «конференційному» масовість у більшості секцій прекрасно регулювалась тісністю приміщень.
Поэтому из-за массовости качество докладов падает, ведь докладчику приходится развлекать народ, а не концентрироваться на мелочах в своем докладе.Навряд чи я повинен тобі про це розповідати, але хоч не хоч — доповідачу завжди доводиться розважати народ, особливо якщо він виступає в другій половині івенту. Просто в будь-якому разі не буває такого, щоб всі доповіді були всім цікаві (хтось уже чув і сам розбирається в темі, комусь просто конкретна тема / фреймворк / etc., про який розповідають, не дуже цікавий, а до наступної доповіді треба «перекантуватись») і тому в обов’язки доповідача крім «концентрації на дрібницях в доповіді» завжди входить те саме вміння привернути увагу і «розважити». Власне як показує практика, це і вирізняє тих, що
Выступать ярко при 1000+ участников могут единицы.і, чесно кажучи, я сумніваюсь, що тут допоможе «вирощення доповідачів» в
Вторая проблема участников в том, что они ведутся на громкие имена — Microsoft, Google, Yandex. ... Из-за этого технически озлобленные прогеры начинают забрасывать вопросами девочку из бухгалтерии (по совместительству PR менеджера), из-за чего у девочки потом шок от невоспитанных прогеров, а у прогеров мысли «так я и знал, в компании XXX работают одни чудаки».От чесно — напевне, я десь не там ходжу (зрештою, я не так часто буваю на платних івентах, можливо мова про них і там все інакше) , але ні разу не стикався з подібною ситуацією — що від Microsoft, що від Yandex, завжди потраплялись доповідачі, які розбираються у своїй сфері і з якими не гріх лишитись після доповідей, щоб отримати вичерпні відповіді на назрівші питання, обмінятись контактами та співпрацювати в майбутньому (у всякому разі, для мене ці дві компанії і були першими, на конференції яких потрапив і досі не мав причин розчаровуватись чи жалкувати про свою в них участь). Про Google не в курсі, якось поки не склалось.
Другой вопрос, что экономический эффект от мероприятий может быть больше, чем затраты на его проведения.Хотілось би зрозуміти, як це стикується з
Думаю, что лишь несколько крупных конференций себя окупают. Большинство мероприятий (даже платные) — убыточны.Так як в принципі не зрозуміло, якщо така статистика і справді правильна — для чого компаніям проводити заходи, від яких вони ідуть в мінус (і, на всяк випадок — давайте не будем говорити про «все проводиться заради фану» — завжди присутня фінансова сторона у вигляді [безпосередньо вартість входу на івент]-[затрати на проведення]+[непряма віддача з піару компанії для уже зібраної ЦА]). І так, я маю певні уявлення, щодо того
сколько стоит кейтеринг на 100 человек и обеспечение интернета на мероприятии. А потом (просто ради интереса) поинтересуйтесь, сколько стоят услуги синхронного перевода и авиабилеты, чтобы привезти, але не буду придумувати нічого нового і просто погоджусь з Кузняком — учаснику абсолютно нецікаво, як саме орги вирішують оргпитання, він як замовник — платить свої гроші і бачить готовий результат, і якщо його щось не задовольнить, то вернути його довіру, щоб він прийшов і на наступний івент, буде реально складно, а в ряді випадків — неможливо, якими б поясненнями не прикриватись. І в цьому плані «безкоштовні» івенти виграють — на них людина завжди може прийти банально поспілкуватись за кавою і печеньками по великому рахунку незалежно від рівня доповідачів, вибору приміщення, глючності інету та інших подібних питань.1-2 спикеров, например, с Европы
Власне тому треба відразу розуміти, яка ціль заходу.
Якщо хочеться донести людям інформацію про щось, чого вони просто так [ще] не знайдуть в інеті (як приклад — build by Microsoft), продемонструвати щось (та ж CES) і тоді, без сумніву, оправдані всі затрати, так як і організатори, і учасники впевнені, в тому, що їм є чим поділитись один з одним — одні — якісним контентом і власними силами, інші — платою за рівень організації та, що важливіше, контент, якого вони не можуть отримати більше ніде.
Якщо ж ціль заходу — донести людям щось, що в принципі можна знайти, але про що цікавіше послухати від живих людей, які цим професійно займаються і з якими можна поговорити в кулуарах і на афтепаті за бокалом пива з користю для обох сторін, то слід розуміти, що як людей не заманювати гучними назвами компаній / доповідачів — більша частина не буде готова викладати за це 100N-у суму і, як би це не було сумно, все одно доведеться розраховувати лише на старе добре спонсорство зі сторони компаній, зацікавлених в учасниках заходу як ЦА для свого піару.
Сколько должен стоить билет на конференцию нане може мати однозначної відповіді та повинне визначатись у кожному взятому випадку окремо.200-300 человек?
Сорі за купу тексту, наболівше, тому трохи понесло :)
Та є таке, чого там) А що про організаторів в такому разі говорити, взагалі не знаю)
До речі, не в курсі, що там з поставкою кур для проекту? Буде?
І взагалі, якщо Даша з нами буде, то може не так строго віднесеться)) А Хакатон якось уже сам по собі пройде...
Сергія, Дашку & co. з собою забираєм?)
// А для сильнішого ефекту треба ще щоб прийшли зі стійким запахом перегару :D
Можна і попробувати ))
Ну... взагалі-то так) І ближче, і дешевше, і було більше причин поїхати :)
Поки один проти двох :)
Просто далекувато, дорогувато і ще не знаю чого їхати окрім як побачити друзів :)
Пофіксили, дякую.
Да как сказать: Developing and running a Java EE Hello World application