• Тестовое задание «на дом» — строго за деньги по предоплате

    Ні, бо його я фактично не виконав — наткнувся на блокер (моя графічна карта RTX2070 не підтримується їх бібліотекою, її потрібно було модифікувати або працювати на іншому залізі, а у мене не було часу на це — до цього я вже уклав контракт з іншим замовником). Навіть якби я і виконав завдання без проблем, але без укладення контракту мені скоріш за все також не заплатили би. Такі реалії.

  • Тестовое задание «на дом» — строго за деньги по предоплате

    Ок, яким чином тоді можна було отримати цей (чи подібний) контракт на супровід існуючого коду? Нажаль, на freelance/remote доводиться «пахати», пропонуючи потенційним замовникам «напівготові» рішення. Це не такий легкий хліб, як його описують в статтях деякі «мєчтатєлі банкоматов на пляжє» (принаймні для мене він не легкий). ЗІ. Піти працювати в офіс на «галеру» не пропонувати — не моє. :-)

  • Тестовое задание «на дом» — строго за деньги по предоплате

    Мені було цікаво «як там все влаштовано», бо я мав декілька подібних проектів і не виключаю, що матиму ще. З самого початку не був впевнений, чи погоджусь я на цю роботу у підсумку, тому «подивитись» було також одним із моїх завдань. Можливо я поводжу себе так, тому що практикую як freelancer/remote developer, а не офісний працівник?:)

  • Тестовое задание «на дом» — строго за деньги по предоплате

    Интересно было, практикует ли кто.

    Практикують. І я розумію мотивацію роботодавця — знайти людину, яка здатна вирішити конкретні проблеми продукту, а не розробника взагалі. Нещодавно сам робив подібне тестове завдання (складне, багатогодинне, результат мав бути використаний в продакшені). Суть тестового — поліпшити бібліотеку обробки вхідних відео та аудіо потоків з декількох джерел (камер), синхронізувавши їх за часом, та роздати ці потоки в real-time за remote запитами, не допускаючи розсинхронізації фреймів. Обчислення слід проводити на GPU/CUDA, результат видати в мережу як RTP потік. Подивився я на ту бібліотеку і зрозумів, що ліпили її почергово всі, кому не лінь, понаставили кучу костилів та залишили messy code. Для того, щоби встановити пов’язані thirds party libraries (OpenCL/DirectX/Intel Media, ffmpeg, etc) та скомпілювати бібліотеку на моєму комп’ютері знадобилось більше ніж пів дня, на поверхове ознайомлення з кодом ще майже день, у підсумку лише через два дні я зміг написати тестову програму і отримати потік з камери для його обробки. В ході запуску тестової програми виявилось, що бібліотека підтримує лише специфічні legacy версії thirds party libraries, не працює на моїй новій GPU (бо відсутня в переліку підтримуваних девайсів), для продовження виконання текстового завдання бібліотеку потрібно доробляти. Тобто, я стикнувся з блокером, навіть не дійшовши до вирішення основної проблеми — знайти місця/причини і прибрати розсинхронізацію фреймів. З огляду на те, що спілкувався я із замовником в період свого міжпроектного вікна на фрілансі, а пропозицію виконати тестове завдання отримав, коли вже взяв в роботу свій наступний проект, то на цьому виконання тестового завдання ми припинили. У підсумку, роботодавець моїми силами протестував свою бібліотеку, я ознайомився з підходами, які застосовують провайдери в цій галузі. Як на мене, в моєму випадку роботодавець поступив правильно, даючи комерційне тестове завдання (яке погоджувався оплатити у разі укладення контракту). Він шукає ефективного спеціаліста для супроводження вже існуючого рішення. Реальне тестове завдання — найеоротший шлях його знайти. Я ж свідомо йшов на ризик попрацювати «впусту», бо у разі невдачі розглядав це тестове як можливість підвищення кваліфікації.

← Сtrl 123 Ctrl →