Вікторія, дякую за чудову статтю!
Хочу поцікавитися, чому з мов не згадані Go & Rust?
в батальоне получили от другого бата старлинк. который перестал работать. На девайсе нет КІТа, понятное дело. Кто-то в курсе — есть ли на девайсе (или внутри него) какой-то идентификатор, серийник, по которому можно понять какой КІТ, к какому акаунту оно привязано?
Нажаль, знову якась джинса та вентилятори з різних боків, з яких складно зробити якісь логічні висновки.
Цікаво, чому не спромігся зробити сторонній аудит за ті ж грантові кошти попередній СДТО?
А ще, чому відсутність документації — це проблема саме відділу розробки (а не управління проектами та бізнес-аналізу, наприклад)?
Скільки людей має знати як працює вся ІТ система митниці, якщо: 1) СДТО змінюються часто (кожні 2-3-4 роки)? 2) команда складається з 8 розробників? Якнамене, навряд чи в такій команді буде більш
Хочете зменшити busfactor або ж ризики одноосібного володіння? Варіанти відомі, це додаткові ресурси та ноледж шаринг.
Присвоєння авторських прав? Дивно, чому Івашкович не зробив це за 20 років.
Проблеми з ІТ безпекою та доступами? — то СДТО або голова митниці мав залучити на постійній основі з іншого відомства або створити ж підрозділ ІТ безпеки. Який мав би цим перейматися та контролювати.
тобто ви спонсоруєте — лише декілька млрд, що поступають щомісяця від митниці. посміхнуло
гарне, тепле лампове інтервью. до речі — а в якій компанії працює людина, що брала інтервью?
жаль,. що не почув відповідь по суті придбання земельних ділянок.
все прошло достаточно гладко — кроме того, что сделать трансфер дало только после оплат. (никаких сообщений об этом не давало)
делал transfer, со словацкого старлинка (и немецкого) — стала активной только после cancel сервиса и оплаты начисленных сумм
та ще одне питаннячко — яким чином видалити картку? (чи можна тільки замінити)?
хто може підказати. замовляв в СЛоваччині, оплачую, ввімкнув portability.
Чи потрібно змінювати локейшн на Україну? (наразі в хлопців в ЗСУ все працює ОК)
Є питаннячко — як створити новий акаунт? зробити новий заказ? (коли створював новий заказ на новий мій емейл — то не знайшов опції
I already have my Starlink
підкажіть, пліз, де його зробити?
во городі бузина,а в Києві дядька
Алексей Мась и его концепция мини-соцсетей на новом цикле?
до речі старлінк наче вже нема проблем закупити за кордоном
усілякі «спец» (зв’язки -експорти) — то є просто купа корупційного лайна. які просто заробляють на тому. Однак це під-біди, вони ще й спотворюють регулююче поле, що призводить то того, що треба знову вигадувати байк та не можна використовувати міжнародні стандарти
вибачте, шановний Іван. однак гадаю, що у вас навряд чи в пріоритеті буде ЕкоФлоу під час авральних зборів.
до того ж я не розумію. ЕкоФлоу прибл такої ж потужності коштує 200к як Вова вказав. На новому місті мабуть що простіше буде ще раз заплатити 56кгрн за вказану конфігурацію.
Я просто не розумію логіку
нажаль інвертори (можливо після вашої статті ;) ) стали дефіцитним товаром. якщо дивитися китайців, то в них вказано взагалі напруга відключення аккумулятора — 9В ±0.5В майже у багатьох моделей
навіть якщо 1 тис годин. при 24годинному використанні — це лише 40 днів.
також, ну напишіть прямо, що генератор також почне ламатися, якщо його використовувати без перерв тижнями (та навіть цілими днями).
Ой, а коли це в70-ті були «гарні процеси», вибачте? «Міфічний людино-місяць» Брукс здається саме тоді писав. )))
2. Якщо джун не може уточнити необхідні деталі на мітингу (просто тому, що в силу його знань та скілів у нього ще нема це в голові — то клієнт скоро задовбається це робити, пояснювати купу разів, ще щось проясняти.
І найголовніше — у ТЛ в голові система,а у джуна все одно буде лише його частина. тому оцінити необхідні зміни в функціоналі та їх вплив джун навряд чи зможе в більшості випадків