простіше її оформити як телеграм бот
прекрасна ідея підходу до ODP. Формат в якому будете перевіряти оносну ідею немає значення. Якщо є ідея зробити службу доставки, то не треба чекати місяця щоб зробити додаток, який буде трекати, де ви знаходитесь і розкидувати замовлення серед курʼєрів. Можна зробити простий сайт на webflow, купити новий номер тел і самостійно розвозити товари. День роботи
Так, 24 — головні функції, аналіз та відгуки — окремо. Справді може розтягнутись на
Щодо пошуку людей — це хороше і супер класне питання, на яке простої відповіді немає, тому тут типові речі: друзі, знайомі, рекрутинг, групи в фб і тд.
Умови продовження — люди хочуть користуватись і повторно юзають. Класика з ретеншином і гіпотезою цінності продукту. Проте ODP може бути корисним навіть в тому, що ви побачете, якісь нюанси, про які раніше не думали і це знання вже буде позитивним результатом роботи.
Ідеально зробити все за день, бо ці 24 години можна розмазати на тиждень або два.
Хоча тут по життєвим обставинам, якщо неможливо виділити день на щось, то можна сплітнути на декілька днів. Навіть в такому варіанті все рівно ж будете пріоритезувати кор функціонал.
Направді, це була проблема в моєму стартапі — я вкладався дуже багато в віжуал Alabama, і він людям справді подобався. Але вони не повертались в апку за віжуалом. Важливий був кор функціонал, який не працював так як треба. Щоб було б краще — я спочатку на дуже простому UX протестував кор функціонал, зрозумів, що вот воно! і далі вже його оформлював
Щодо юзерів супер згоден, це важливе питання — де знайти саме тих юзерів.
Щодо UI — тут вот не згоден. Ідея як раз в тому, що будуть, якщо буде вирішувати реальну проблему.
//
Ще раз скажу, що немає задачі через день почати збирати гроші. Важливо перед тим як малювати гарних UI, подивитись чи наш функціонал корисний людям. Якщо так, то тоді справді треба дуже багато часу вбивати на UI.
Фідбек можна і довше збирати, головне, щоб було щось робоче, а не абстрактна ідея.
Слушне зауваження. Проте, задача фреймворку не виграти конкуренцію, а перевірити чи те, що робимо має сенс. Якщо да, то тоді вже можна наводити красоти.
Мабуть. Ті ідеї з якими працював справді можна було за день зробити. Базовий базовий базовий варіант. А далі вже можна допрацьовувати
Читати — круто. Робиши — ще краще :)
По-перше, фідбек від юзерів. По-друге, сам бачиш, як працює, що ок, а що не ок.
В чому проблема — коли брейнштормимо, то ідея завжди здається класною і в неї хочеться вкладати багато часу і зусиль. Коли ж виходить робоча штука, то бачиш, як воно працює і чи подобається людям.
Якщо користувачі кажуть — блін клас, а можна ще. Тоді варто продовжувати (валідували). Коли отримуєш фідбек — нуу да... То варто перепридумати щось
По-суті, так. MVP за один день. Як раз можна до Y Combinator зробити за 1 день, а там вже за тиждень)
дякую, що прочитали :)
Та от один тиждень — це вже розкіш, вже можна подумати, скільки різних фіч можна втулити. А коли є тільки один день, то супер сильно ужимаєшся. І концентруєшся на головному. Зараз реально стільки різних сервісів є, що можна дуже швидко тестувати ідею. По-ідеї, можна трохи довше готуватись до цього одного дня девелопмента, потестити, різні тули, але прям дуже хочеться, щоб основна штука робилась за день.
+ другий, дуже важливий момент — це побачити, як працює продукт і нащупати якісь міні детальки.
+ якщо не встигаєш за один день і бачиш, що є ще якісь супер важливі модулі, без яких діла не буде — це вже крутий результат, вже знаєш, що точно треба.
+ тут же ж можна, хоч щотижня оновлювати і допрацьовувати.
Поки ФОП нема, пора відкривати, дякую :)
Тут справді пощастило :)
Дякую, дивно. Продублюю про всяк випвдок apps.apple.com/...-english-now/id1470046759
Такий підхід до бізнесу також є. Пофіг що продаємо, головне, щоб купували трафік дешевше ніж продаємо продукт і щоб економіка сходилась.
Але я не розділяю цей підхід. Тому поділився своїм досвідом і тим, як би інакше підійшов до запуску продукту.
+ це проблема, яку бачив в декількох аутсорс компаніях. Велика купа часу і грошей іде на речі, які нікому не треба. Why?