І яким чином Джонсон змусить рашку не просто зупинитись в окупації нових територій, а ще й відійти назад? Тільки про байки санкцій та фантастичні Ф16 не треба писати.
На ютубі є хороший канал «АКБ Крамниця», там є багато практичної інформації з обслуговування та порівняння акумуляторів.
Так бувають періоди коли світла дають побільше. Ото саме час подивитись до акумулятора та «дозарядити» його тривалим зарядом.
Мій вітчизняний акумулятор 2018 року просто ридає з «мізерна кількість циклів», «10% заряду», та «не більше 50%» )). Люди діляться на теоретиків, та практиків.
Для балансування комірок та усунення сульфатації потрібно періодично заряджати акумулятор підвищеною напругою 15,5-16V. Також потрібно доливати воду. Кожен тип акумуляторів має свою «матчасть» яку треба вивчити. В ютубі вже теж хватає відео як при роботі фабричні акумулятори LifePO4 отримують розбаланс комірок, бо або бмска не дуже якісна, або комірки незрозумілої якості бушні з різною ємністю. А свинець він гарантовано новий і за адекватні кошти)).
дивно, навіщо тоді на генераторах пишуть цифри
Свинцю доречі теж таке треба робити, називається КТЦ.
Вебаста в допомогу.
1 літр солярки — 12 кВт енергії.
Виходить що тепло від солярки та з мережі по 4,32 має однакову вартість.
Таки да, будь який автомобіль це генератор на 1+ кВт )
Я не договарюю про правила використання:
1. Не залишати розрядженим.
2. Доливати воду
3. Періодично кипятити 16V.
і горить коли напруга перевищить допустиму.
У мене вітчизняний майже найдешевший авто-акумулятор якому вже 6 років, 4 з яких він відслужив на авто. З ним я пережив зиму 22/23 — загалом
Зараз він віддає 80% своєї заводської ємності. Йому 6 років...
Це не тільки генератори. Це епоха маркетинга.
у мене на Жигулях не працюють ніякі формули, акумулятор бере все що може взяти. Якщо акум на 60 АГ трошки розряджений, та в гарному стані то він бере 30 Ампер за милу душу, і лише вкінці зарядки струм падає до 10, і 5 Ампер.
Ті формули касаються того коли роблять профілактичний відновлюючий реставраційний заряд акумулятора.
тому я замовив DC-роз’єми 5,5*2,1 + крокодили для інтернету і перехідник ТайпСі-DC вхід ноута 5,5*2,5. З часом розбагатію на якусь автозарядку типу Baseus з power delivery 20V 5A.
Чат GPT порахував що без інвертора буде 20% економніше = зайвий робочий день.
у мене кілька автоакумуляторів різних сортів та віку в сумі на 200 АГ вистачає на робочий тиждень за потужним лептопом без обмежень.
*пожежі через літій-іонні або літій-полімерні акумулятори)
У автомата безліч недоліків, особливо мене лякає те що при несправності стартера не вийде завести автомобіль з «штовхача». Також мені подобається функціонал «розкачки» який неодноразово застосовувався коли десь застряг.
тому я купив розєм DC і клеми, буду кидати прямо на авто-акумулятор 12V, і з тією потужність 5-10вт роутер + онушка будуть працювати багато днів.
5% це вже минуле, актуально вже 6% та найближчими роками з високою ймовірністю виросте до 17% якщо не більше.