скажу як власник Жигуля — обганяю фури, автобуси, трактори, інші Жигулі та електрички))
Бачу досить популярний ID4, на базі ГАИ реєструють по 50 шт щодня.
Але наприклад за цю ціну можна купити Тойоту Королу + пожиттєвий запас палива на тисяч 200 кілометрів. Отож після 200 тисяч км електричка почне приносити економію, якщо заряджатись вдома і по нічному тарифу.
мені байдуже, у мене Жигулі 2107
Не 50, а скоріше 200...і не збили, а ТУ-141 сам впав, можливо за щось зачепився, або помилка механізму керування, бо цим штукам вже пів-століття. (Не здивуюсь що їх з музеїв витягують і лагодять).
А з 2009 по 2011 утилізіувати болгарками ОТРК Ельбрус 132 пускових установки, асортимент ракет
Веста 60, куплена у 2018, осінню ледве крутила стартер, мала би вже піти на смітник.
Вистачало на
Зараз після 2 год. роботи — кінцева напруга 12.6 (90% заряду???).
Був труп — пару місяців розряд-заряд тричі на день = нова батарея????.
Також купив нову Весту 100 за 3379 грн, але кілька десятків розряд-заряд (один розряд в нуль — світла не було тиждень) тут взагалі нема що казати, на цьому акумуляторі можна
Пенсіонер Asus Rog 17′ G751JL — куплений в 2015, на ОЛХ, у перекупників техніки із Польщі, значно дешевше ніж в українському магазині, але без гарантії.
17.3 IPS / i7 4720HQ / RAM 16 (max 32) / SSD 240 GB + HDD 1 TB / GeForce GTX 965M 2 ГБ / 4 кг. Ноут ніразу не обслуговувався, все життя грав WarThunder, та навіть батарея ще тримає 10 хв роботи, або годину у простої...(хоча купив вже нову батарею та лінь міняти)
Коли були4-годинні відключення, провайдер протягував лише 3.5 години.
Але під кінець блекаутів світло у селі зникло на тиждень бо попадали стовпи, а от інтернет був...