Я заробляю автоматизацією (Java/JS) але у якості хоббі з 2019 року роблю ігри на Unreal Engine (є опубліковані у Гугл плеймаркеті та у Steam -> google: ’Big Byz Wars’). Важаю що для грошей краще бути бекендером, а у вільній час щось творчо робити на будь-якому game engine (UE, Unity, Godot, Defold, LibGDX etc.).
Для того щоб трохи знялися рожеві окулярии стосовно геймдева — рекомендую почитати книжку Джейсона Шраєра: «Натисни Reset...».
Геймдев це: відносно низька з/п, кранчі/овертайми по кілька місяців поспіль, несподіванні скорочення, навіть коли гра вдало продається та купа іншого.
І це на прикладі західних ААА-студій.
На наших теренах, рідко проскакують вакансії від N-ix для студії Supermassive Games («Men of Medan»), але там потрібен вже мідл+.
Переважна кількість вітчизняних геймдев вакансий це Unity + мобільно-донатні помийки.
особисто мені ще допомагає не закинути проект, або не перемикнутися на іншу ідею (по типу робив шутер, та почав робити стратегію) — створення сторінки майбутної гри у Steam. Такім чином ти нібито вже «пообіцяв» майбутнім гравцям /«закомітився на таску»/, що проект буде доведено до релізу (а також вклав кошти на оплату «слота» у магазині)).
Дякую! Стаття змотивувала мене нарешті «зааплаїтися» на грант зі своїм pet-project
странный выбор фокусировки именно на Foliage, а не на более «общей» — Landsсape.
А так вполне годный набор ролей: левел диз, ui, dev, animator.
фарш вполне проворачивается — дело в прилагаемых усилиях))
ну а портировщикам — на роду написано фарш вертеть в сжатые сроки.
самый большой, на мой взгляд, минус блупринтов — невозможность корректного мерджа как мы привыкли это делать с «классическим» кодом
в движке есть фича по нативизации блупринта в С++. Но обычно на этапе планирования лучше сразу определиться с «высоконагруженными» классами и их уже сразу в плюсах реализовывать
На itch.io можно загрузить бесплатно. А так — это ракета в сборочном цеху. Ее надо довезти до стартовой площадки и запустить на орбиту. Тогда это и будет «опыт для начала работы в индустрии», а еще ачивка для окружающих: «способен довести проект до релиза»))
так бывает, когда пришел делать ведьмака, а тебя посадили гиперкэжуал-какахи клепать
телефон бабушке посмотрел хоть?))
долучитися до інді команди, та допомогти їм у розробці. Або зрабити це самотужки. Наявність доведеного до публікації проекту — це великий плюс у резюме.