Expert JS React Developers for TUI wanted. Join Ciklum and get a $4000 sign-on bonus!
×Закрыть
Senior .NET Developer
  • Почитателям Зеленского

    Діло не в Пороху, а в людях, які завжди всім незадоволені. Важко уявити що треба зробити президенту в Україні, щоб без фальсифікацій і адмін ресурсу залишитись на другий срок. Порох далеко не ідеал, але блін, невже він реально напрацював на 15%? Я би ще зрозумів якби були достойні кандидати, але 15% в одному списку з Юлькою, Ляшко та іншими, серйозно?

    Ось, представляють новий телефон. Реакція:
    Американець: вау, камера, начинка топчик, виглядає суперово
    Східноєвропеєць: а нафіга мені 6гб оперативки в телефоні? батарейку могли б більшу поставити. Кусок говна короче.

    Тут приблизно те ж саме. Менталітет такий. І так скрізь.

  • Вибори президента України 2019. 2-й тур. [Опитування]

    О да, Руслана — великий переговорник. Кожен має бути на своєму місці, якщо ти артист і хочеш допомогти то приїдь на передову і виступи у або підтримай фінансово. Доречі квартал їздив як і багато інших артистів. Хто з них робив це щиро а хто для PRу чи галочки — важко сказати. Деякі актори кварталу, не сам Зеленский, по крайній мірі нічого не чув про нього, багато допомагали армії матеріально, в тому числі використовуючи гроші зароблені в РФ.

    Чому взагалі народ так негативно ставиться до концертів в РФ чи бізнесу в РФ? Для мене це лише спосіб викачати гроші з агресора і влити в українську економіку, в тому числі в армію. І це майже нічого не коштує, лише покривлятися з фальшивою посмішкою на сцені 2 години. Головне залишатися на сцені патріотом і адекватно себе вести, не намагатися на потіху російському глядачу ображати Україну чи ще щось.

    Поддержал: Андрей Литвинов
  • В чем смысл жизни в Скандинавии?

    2. Выйдя из дома и посмотрев в гугломап, я всегда знаю, когда буду на работе. С точностью до 5 мин. Мне не надо задавать вопросы «а приедет ли скотовозка»?
    4. Везти 4-летнего ребёнка в переполненной скотовозке из садика — да ну нах, проще повеситься.
    5. В скотовозках — воруют. Таковы печальные реалии нашей жизни. Мне лениво проверять наличие своих вещей каждый раз, когда кто-то на меня упадёт.

    Думаю що це викликано лише українськими реаліями. У нас гугломап будує маршрут на «скотовозках» з точністю по 5 хв, недавно почав показувати «скотовозоки» на карті в реальному часі, показує навіть заповненість тієї чи іншої «скотовозки». Скотовозки повні лише в час пік, а так, зазвичай, є повно вільних сидячих місць. Крадіжок немає і ні за що переживати не треба, контингент нормальний, тільки кілька разів бухих бачив.

    Єдина проблема що якщо їхати в якийсь віддалений район, то часу може зайняти значно більше ніж на машині — чим менш популярний маршрут тим менше «скотовозок» на ньому і тим рідше вони ходять. Є місця куди «скотовозки» тупо не ходять. Тут звісно без машини ніяк. Але якщо в межах міста, то все більш-менш нормально.

    Поддержали: Vlad Stelmahovsky, Taras Soroka
  • Смартфон как замена ноута

    У нас гроби, під столом, i9 7900x, 64gb, 1gb SSD і 2×4к 60гц монітора на столі, який ноут порекомендуєте? Робочу станцію на 3 кіло яка все-одно буде в рази повільнішою? Не говорячи вже що гроб стоїть під столом і нікому не заважає, чого не скажеш про ноут. Плюс потенційний тротлінг у ноута.

    Я згоден що сьогодні на хороших ноутах можна працювати як на десктопі, особливо якщо це веб розробка, але все-одно, на десктопі це буде набагато приємніше, як не крути.

  • Смартфон как замена ноута

    Когда-то в компаниях давали корпоративные телефоны, сейчас дают ноутбуки. В идеале было бы иметь возможность получить топовый телефон + блютус клавиатуру и мышь + беспроводную зарядку + гарнитуру + портативный экран.

    Тобто той же ноутбук, тільки по частинам, менш зручний, більш геморойний, менш потужний і менш функціональний.

    В майбутньому телефони будуть настільки ж потужні як і сучасні ноути, так, що можна буде вставити телефон в док станцію і працювати як за компом. Але треба розуміти що ноути також стануть потужніші, легші, тонші і швидші за сьогоднішні компи, компи стануть значно швидші ніж вони зараз, задачі і софт також стануть більш тяжкими, короче нічого особливо не зміниться і будуть вибирати інструмент під задачі.

    Але тенденція все-одно рухається в сторону мобільності. Телефони і планшети все частіше беруть на себе функції ноутів, ноути беруть на себе функції десктопів. Задач де без десктопів ніяк все менше.

  • Упал еще один Boeing 737 MAX

    За минулий рік в США на дорогах загинуло 37к людей, в повітрі — 0 (вроді крешей у них не було). В інших країнах статистика схожа. Вас такий дисбаланс влаштовує? Якщо ні, чому не вимагаєте щоб автотранспорт робили безпечнішим? Ну там швидкості зменшили в три рази, зобов’язали завжди їздити з напарником, ввели б чеклісти, адаптували б автомобільну інфраструктуру, ввели б диспетчерів які б моніторили трафік і по GPS ловили б потенційних порушників. Що за подвійні стандарти? Чим авітранспорт особливий?

  • Упал еще один Boeing 737 MAX

    і за пів століття кардинально нічого не змінилося, ну крім електроніки всередині

    Ну якщо заміна аналогових органів управління на цифрові це для вас достатні зміни за 50 років, тоді ок. Управління при цьому сильно легшим не стало, тільки зручніше, чек лісти такі ж довгі, підготовка до польоту займає стільки ж часу, пілот досі в ручному режимі садить і піднімає літак і проходить абсолютно таку ж підготовку як і 50 років назад. Вантажопідйомність і дальність польоту стала на 20-30% кращою, швидкість така ж сама, логи і далі пишуться в чорний ящик, часто досі на магнітну стрічку. Ну да, крутий прогрес за 50!!! років. Інші засоби пересування за цей час стали кращими на порядки як по характеристикам, так і по зручності.

  • Упал еще один Boeing 737 MAX

    Безпека сильно висока (на фоні інших засобів пересування), прогрес сильно маленький (на фоні інших засобів пересування). Без вагань пожертвую 2х надійності ради 2х прогресу або 2х меншої ціни за квитки.

    Поддержали: Oleksandr Suvorov, Artem Kovalenko
  • Упал еще один Boeing 737 MAX

    The 737 MAX gained FAA certification on March 8, 2017.[8] It was approved by the EASA on March 27, 2017.[39] After completing 2,000 test flight hours and 180-minute ETOPS testing requiring 3,000 simulated flight cycles in April 2017

    Немало як для модифікації літака якому вже 50 років і який вивчили до гвинтика. Новий літак, 787, взагалі тестували з 2007 по 2011. Вот так вони тестують «на юзерах».

    Взагалі авіаіндустрія одна із найбільш відсталих і за пів століття кардинально нічого не змінилося, ну крім електроніки всередині. А все якраз із-за регуляторів і маніакальних вимог безпеки, які керуються принципом: літає — не трогай. Будь-яке значиме нововведення це довго і дорого.

  • Упал еще один Boeing 737 MAX

    Думаю вже пофіг яка причина. Ситуацію вже роздули, репутаційний удар нанесений, авіакомпанії зможуть собі вибити кращі контракти на всі літаки, не тільки 737, як результат Боїнг недорахується виручки.

  • Упал еще один Boeing 737 MAX

    Не знаю, ссилка не відкривається а на скріншоті ніякої конкретики, ні про яке падіння не йдеться:
    imgur.com/GmbhJEt.jpg

  • Упал еще один Boeing 737 MAX

    Ніякої конкретики ні по тому що станеться, ні по датам. Точніше дати є, але мимо. Пост можна прив’язати до будь-якої події, від звинувачення якогось топ менеджера в сексизмі до падіння літака. Саме так народжуються гадалки — беруть якусь подію і прив’язують до одного із 100 «передбачень». Пофіг що передбачення дуже загальне а остальні 99 взагалі не справдилися, зате можна написати яскраві заголовки і створити сенсацію.

  • Упал еще один Boeing 737 MAX

    Ни Индонезийская Lion Air, ни тем более Ethiopian состоящая в Star Alliance в категорию опасных, бедных или непрофессиональных авиакомпаний не попадает

    По яким критеріям? Я не кажу що це лютий треш на якому не можна літати, але список інцидентів (судячи по вікіпедії) того же Lion Air на порядок більший ніж у American Ailines (далеко не сама надійна авіакомпанія), при тому що парк літаків у них в рази менший.

    Навіть якщо авіакомпанія хороша, якість обслуговування буде залежати від країни де вони базуються. Бували випадки коли технік мало не скотчем склеював деталі. Або просто відмічав про виконані роботи а сам нічого толком не зробив. Судячи по тій же вікіпедії, Lion Air тільки недавно дозволили літати в Європу.

  • Упал еще один Boeing 737 MAX

    Веский источник.

    Вони лиш документують офіційне розслідування використовуючи офіційні звіти і беручи коментарі у очевидців і тих, хто безпосередньо проводив розслідування.

    Поддержал: Artem Kovalenko
  • Упал еще один Boeing 737 MAX

    Причому тут ксенофобія? Це статистика. На National Geographic є передача про розслідування авіакатастроф, вже порядку 12 сезонів вийшло. Всього лиш 2 факта:

    1. Абсолютна більшість авіакатастроф це людський фактор. Я не кажу що машини не глючать, вони глючать і доволі часто. Просто це зазвичай не критично із-за того що все дублюється до 4 разів і є чіткі інструкції для пілота як діяти в нештатних ситуаціях. Більше того, катастроф, коли пілот проігнорував попередження машини або не дав їй виправити свої же косяки — в РАЗИ більше ніж коли машина зробила щось не так в супереч пілоту.

    2. Абсолютна більшість авіакатастроф з людським фактором (в кабіні, в диспетчерскій, обслуговуючий персонал) це або країни третього світу (де процвітає корупція і розпіздяйство) або авіакомпанії з складним фінансовим становищем (які економлять на всьому).

    Далеко ходити не треба, тут вже постили ссилки на коментарі самих пілотів по поводу цієї проблеми 737. Як і очікувалося, проблема неприємна, але не критична, і для підготовленого пілота не має бути проблемою її вирішити. Інше діло що в різних авіакомпанія і країнах свої стандарти по набору і підготовки пілотів, по підтриманню їх психологічного і фізичного стану.

    Поддержал: Andrew Sevastianov
  • Упал еще один Boeing 737 MAX

    Добавлю:

    В салон самолёта заходит стюардесса:
    — Товарищи пассажиры! Самолёт садится, пристегнитесь, пожалуйста, ремнями, а то будет как в прошлый раз.
    — А как было в прошлый раз?
    — Тех, кто не пристегнулся, по всему салону размазало!
    — А кто пристегнулся???
    — Сидели как живые!

  • Упал еще один Boeing 737 MAX

    Індонезія, тепер Ефіопія... Чомусь у американців і арабів (FlyDubai), які замовили їх найбільше, вони не падають.Здається мені діло в криворукості пілотів і технічного персоналу.

  • Что нам с этим делать? О ФОПах, МВФ, жадности и политруках от экономики

    Із-за 500 баксів? В Москві ось зарплати нижчі, ціни більші, дебільної влади і дебільних законів більше, тим не менше, ніхто не біжить, по крайній мірі трактористів не більше ніж в Україні. Думаю навіть якщо податок буде 50%, черги на границі не сильно збільшаться.

  • На пути к мечте: инженер Сергей Якимов — о том, как прошел отбор в колонизаторы Марса и работе в Калифорнии

    Середньостатистичного і на Марс ніхто не візьме. Думаю ті, у кого достатньо ресурсів, здоров’я, навиків і бажання полетіти на Марс, на Землі зможуть добитися багато чого, і провести життя набагато яскравіше і насищеніше «середньостатистичного», а значить, їм є що втрачати.

    Поддержал: Aleksandr Narbut
  • На пути к мечте: инженер Сергей Якимов — о том, как прошел отбор в колонизаторы Марса и работе в Калифорнии

    Місяць назад в соцмережах ходив запис з бортової камери російських космонавтів перед запуском на МКС. Одним словом — ніякої романтики немає, навіть кілька місяців на МКС для них це каторга і суцільний депресняк. На Марсі простору звісно буде більше ніж в металевій банці в космосі, але все-одно це далеко не для всіх.

    Поддержали: Pavlo Ivashchenko, Olga Pogozheva
← Сtrl 123456...59 Ctrl →