тому що на виплачену частину житла є податок на «гіпотетичний дохід». Умовно кажучи якщо таку квартиру в оренду сдавати ринкова ціна 3500,а ти виплатив 50%, то будь-ласочка заплати податок на дохід з капіталу в 1750 в місяць.
акцій протесту мало. Треба автопробіг в знак протеста. Бажано прямо із Росіїї.
Всіх кого парить парсити цю лонгрід-мівіну дарю лайфхак
«Привіт, можеш написати стислий переказ що хотів сказати автор»
Сhat GPT
Автор хотів сказати, що є прикол у тому, що конфіскують майно навіть у людей, які ніяк не пов’язані з Німеччиною, просто їхали через її територію з російськими номерами. Автор виражає здивування та розчарування цією неприємною ситуацією. Далі автор переходить до розмови про інші країни, зокрема Грузію, Туреччину, Болгарію, Угорщину та Австрію, згадує деякі історичні подробиці та стосунки цих країн з Радянським Союзом. Автор також згадує про свої враження від слухання розповідей про схожі ситуації з участю Росії, а також радується, що хоч одна країна нарешті прочитала і зрозуміла його точку зору. В кінці автор згадує про екзодус з південних еміратів і змінені стосунки до радянських людей, а також висловлює думку про те, що німецькі чиновники можуть бути розлючені через втрату часу.
В Україні теж є люди, які їздять працювати в Київ із Лубнів, Житомира, Чернігова і т.д. Може не кожень день, а більш вахтовим методом. Але це більше питання нерозвинутого транспорта. Якщо б їз житомира ходила б зручна електричка яка б за 1,5 години приїзжала б в центр Києва то теж було б немало комьютчиків.
це лише питання розміру самого міста, розвинутості транспорту і т.д.
У нас наприклад є місто Norrtalje www.google.com/...4!16s/m/025rpll?entry=ttu
звідки до центру стокгольма 70км. І мабуть не всі люди, но точно тисячі людей ком’ютять звідти в Стокгольм на роботу.
Із Uppsala теж 70 км і багато людей їздять в Стокгольм на роботу.
Є по-любому люди які ком’ютять із Västerås — 100+ km.
Одна із менеджерів на поточному проекті їздить із Kolmården — це 150 км, їй їхати 1,5 години на поїзді + потім доїхати на машині додому. Час в поїзді їй зараховується в робочій — просто працює із поїзда.
Або наприклад, наш головний держепідемолог часів ковіду живе в 200 км від Стокгольму www.google.com/...d58.5454013!3e0?entry=ttu
І якось теж кожен день приїзжав на дежурну пресс-конференцію в Стокгольм :)
А у дружини була викладачка яка взагалі в Фінляндії живе, і їздить на 3 дні кожень тиждень викладати в Стокгольмский університет, зупиняється на ці дні у якийсь подруги, мабуть орендує у неї кімнату, хз :)
Кінець 80: «Електроніка 5» — «вовк ловить яйця» — на морі де відпочивали з батьками прямо на пляжі був прокат 1 руб за 10 хв гри, там крім вовка були ще декільки варіантів, але більше всього грали саме в цю.
Початок 90: в піонер лагері стояв компьютер на якому старші пацани грали в якусь гру про нінзю. Я не знаю що то був за комп, і як називалася гра, мені як малому піздюку навіть не давали в неї грати, але я провів тижні — стояв з-за спини дивився як грають старші — то був меджік :)
Зараз спеціально знайшов що була за гра — ось ця www.youtube.com/watch?v=U2Mq2TMkm8o — тут вона кольорова, але я пам’ятаю її чорнобілою, мабуть монітор таким був.
Десь 92 рік:
Мама друга, яка нелегально працювала прибиральницею в Німеччині привезла йому nintendo на якому був той самий класік Супер Маріо, в який ми дуже багато гралися і навіть його пройшли :)
Теж мабуть 92 чи 93, батьки купили 8бітку «Lifa». i.imgur.com/JURJ5h7.png
Першою грою була Galaxian i.imgur.com/plSUu2f.png, а також танчікі і пакмен
Потім звичайно були і тетріс, і сєгамєгадрайв з мортал комбатом :)
Першою грою на PC в 97 була на уроках інформатики в школі Supaplex https://playclassic.games/games/puzzle-solving-dos-games-online/play-supaplex-online/
А на своєму компі в 98 чи 99 — перша версія Need for speed і Full Throttle en.wikipedia.org/...hrottle_(1995_video_game
ну якщо виходиш а там атмосфера як на добре доглянутому кладовище то звичайно незрозуміло що там ловити.
Такі дивні відчуття. Все так добре зроблено — будинкі, дорожки, багато зелені, газончики, погода хороша — і тупо майже жодної людини на вулиці, крім зустрічних машин. Де вони всі? На роботі? :)
В США ти не можеш тестування на тваринах робити якихось сильно експериментальних препаратів, всякі захисники тварин, грінпісовці тобі лабораторію спалять, в Китаї тобі не те що тварин дадуть, но і людей підженуть.
Охуєнно звичайно. Ми мабуть повинні бути дуже раді що у них там така свобода. Дякую Китаю за коронавірус.
так це ж теж про що я і кажу. Що умовні радікальні зелені не змогли нічого радикальним способом змінити — тому що демократія. Але так саме Берлін і не зможе стати лос-анжелесом :)
Та у нас теж вибрали праваків, і після 8 років фейспалмів почались якісь подвіжки в правильному напрямку. Але фантазії і wishful thinking далекі від політичних реалій, такі країни не міняються радікально. Можна щось підправити в одну чи іншу сторону, більш правильно расставити пріорітети, це теж може мати велике значення. Але неможливі радікальні зміни в демократії з усталенними традиціями і довгою історією політичних домовленностей і взаємозалежності.
в коалах тоже, милые животные
просто гроші на велодоріжки я бачу як працюють своїми очами. А ось «рятування коал» відбувається через всі ці гавняні UN, RedCross, HumanRightsWatch, GreenPeace. І я дуже скептичен с точки зору ефективності використання і взагалі цілеспрямовування цих грошей.
В велодоріжках нема нічого поганого, с «коалами» — «не все так однозначно», але ось до речі фінляндія робить шаг в вірному напрямку
twitter.com/.../1671532954219102208?s=20
Китай все одно завалиться першим :)
Всі ці потемкінськи села закінчуються однаково.
Китай може скілька завгодно виділяти держ бабла задля скупівлі західних вчених, але більшість із них повертається назад. Ніякої помітної міграції людей з заходу в Китай не видно. А ось навпаки із Китая валять тисячами
www.straitstimes.com/...id in a report on Tuesday.
Скоро побачимо фоторепорт із поїздки «придивитися» к Гуанжоу? :)
В штатах почали виробляти електромобілі ще на початку 20 сторіччя, при чому тут Китай? :)
Це все звичайно правда, але пам’ятаю як модно було для топ-футболістів їздити теж на якісь баснословні контракти в Китай. Як і наразі в Саудію теж. Але щось ми якось не бачимо особливо успіхів китайського чи саудівського футболу.
так а хіба в тому роліку саме про це і не розповідали — що по цифрах попереду всієї планети, а насправді автокомпаніі виробляють і самі в себе їх купляють і складають просто заради того щоб отримати «зелені» субсідії?
Німці взагалі можуть вимовити цей Borschtch?