пам’ятаю давним давно, німецьке посольство в Україні для візи вимагало оформити спеціальну картку, на яку покласти необхідну суму грошей, яка там блокувалася до поїздки, і цю картку можна було робити тільки в одному банку і коштувала вона дофуя.
А потім ми приїхали в Німеччину, і у нас відмовили її брати на оплату: «ми такі картки не приймаємо» :))
Ото з тих пір німців і не люблю.
о господі, що це за збудженний мамкін порохобот помилився дверями? Укрополітота в інших темах, у нас тут теплі лампові емігосрачі.
я люблю драйвити в вільний час, кудись їхати за містом. Комьют в це не входить. Особливо ще коли запізнюєшься, якісь неочікувані тянучки — сплошний стрес :)
В Стокгольмі воно ще зручніше, тому що таксі їздить по окремим полосам для транспорта, і відповідно не стоіть в корках. В Києві теж є намальовані полоси для транспорта, але то зовсім не те.
Наприклад, мені часто доводилося їздити в лікарню з дітьми, і у нас в такому випадку можна взяти таксі, воно покривається більшою частиною за рахунок держави. І це було зручно, коли наприклад до лікаря треба було на 9, і там на трасі завжди зранку тянучки, і на таксі ти знаєш що в будь-якому разі приїдеш вчасно і за зрозумілий час.
Також я раніше їздив на таксі в аепорот і назад, бо на транспорті було дуже незручно, з декільками пересадками. І просто платиш скільки б не коштувало. Потім перейшов на їхати на машині і залишати на паркінку — виявилося набагато комфортніше, я просто не люблю таксі якщо чесно.
Ще після якихось корпоративів повертався на таксі за рахунок компанії.
Але в Києві я міг спокійно взяти таксі з роботи додому по причині «дощ на вулиці», чи «впадлу їхати на метро зараз». Тут я собі такого не дозволяю. Просто якщо знаєш, що доїхати це 50 баксів, то якось це забагато — я краще поїду на транспорті і витрачу на шось інше що принесе мені більше задоволення.
Просто з часом перебудовуєшься і такої опціі як таксі просто не існує по суті.
Але навіть базой буде багато ньюансів. Квартири можуть дуже відрізнятися в ціні. Плюс твоі запити до житла в Києві можуть дуже відрізнятися від вимог до житла в інших країнах.
Картопля в 5 разів дорожче, а ось соковиті манго™ — вже "не все так однозначно"©. І так у всьому. Хоча для деяких базових підрахунків нумбео такі дасть доволі точні цифри.
Ну ОК. А Китай тут до чого?
Нумбео непогане. Але люди без досвіду проживання в інших країнах не вміють його готувати.
В чому нумбео непогано працює — це в підрахунку базових витрат — оренди + іжа + транспорт. Проблема коли люди екстраполюють це для всіх їх витрат. Після базових витрат нумбео має мало корреляції з реальністю і буде дуже багато ньюансів, включаючи зміну звичок і образу життя.
Мій улюблений приклад — по нумбео таксі в Стокгольмі в 8 разів дорожче ніж в Києві. Але моі витрати на таксі в Стокгольмі наближаються до нуля, а в Києві таксі зачастує це альтернатива публічному транспорту, якою користуєшься по декілька разів на тиждень.
Автомашину куплю з магнітофоном, пошию костюм з відливом, і в Євпаторію :)
с точки зрения вождения более высокая машина как раз удобнее из-за обзора
ну так, якщо навкруги всюди тракі катаються, то в умовному пассаті буде дійсно некомфортно. Але у нас тут lagom, а не the bigger the better. Хоча мода на суви і нас не обійшла. А років 10 тому вагон — був маст хев для всіх, v70 по статистиці була завжди найпопулярніша машина.
... ты попробуй сравнить даже с той же ж кугой не говоря уже об ... ща... фурия штоле )) а да точно «пума» сделанный на «фиеста» и вот что ты хочешь сказать что в «пуму» «залазиты» удобнее чем в пассат?
Сорі я взагалі не в курсі про шо ти, хто всі ці люди© крім пассата? В порівнянні з тим же тігуаном в пассат не дуже зручно, я перевіряв.
ну сегодня есть xc60 я смотрел очень годный машин я бы б взял
мені теж подобається. Але як раз в тому і справа, що xc70 відчувався приподнятим універсалом, а хс60 це звичайно ж зсув.
В приниці v60 cross country доволі собі підійде саме для цієї ніші. Хоча чомусь у нас їх набагато меньше ніж було років 7 тому тих самих xc70. Вся аудиторія перебігла на СУВи. Нахера ці суви в місті я не розумію, хоча у мене самого він :)
«типа маленький сув форд куга»
оці маленькі суви це типу vw polo тільки з тим самим кращим обзором і на бордюр можна запаркувати :)
Я порівню умовні вагони passat/volvo v60/ bmw 3/5 з Tiguan allspace/Volvo xc60-xc90/BMW x3.
На машини без нормального багажника я на них якось навіть не дивлюсь ніколи. У мене перша в Києві була seat ibiza ще в далекому 2008 і у мене травма з тих пір від маленьких багажників :))) Хоча сама по собі непогана машина була.
Здуває на поворотах на шляху за просрочкою :)
ну вони різні. просто xc70 мені саме подобалося комбінацією — великий багажник, довга і простора, на дах влазить що завгодно довге, проходимість на рівні сува, сідати зручно, при цьому нема такої парусності і не завалюється на поворотах як суви.
А для себя одного мне вполне достаточно велосипеда+ОТ+прокат+каршеринг ) Получается, что проталкивая и пропагандируя отторжение к авто (привет r/fuckcars) таким образом четко попадают в сегмент семейных людей и обваливают ниже плинтуса качество жизни будущих поколений )
так може навпаки — це тайна повістка ВЕФ по вирішенню проблеми демографії, яка виселяє сімейних людей із міст, щоб жили десь подалі, мали багато вільного місця навколо — і відповідно плодили дітей як раніше до урбанізації і заселення в мікроквартирки.
точно не вчать? Бо я пам’ятаю базові поняття для machine learning і нейромереж ми навіть в кпі вчили. У мене навіть диплом був по генетичним алгоритмам, що в принципі з того ж направлення. Так це було вже більше 15 років тому.
з точку зору водіння седан/вагон набагато приємніше. Але в Сув залазити зручніше. Плюс можна мати третій ряд сидінь.
Мені більше всього з форм-фактора подобався volvo xc70 — ідеальна машина. Але вони перестали їх випускати років
В Україні полюбому можна жити дешевше — є люди які живуть на
ну так це саме результат системи коли грошей не вистачає і можна не працювати.
У нас тут наїхало набагато меньше ніж у вас, і виплати чесно кажучі ну зовсім ніщебродські, я читаю місцеві українські чати — люди жаліються, але видно що абсолютна більшість налаштована облаштовувати своє життя і більшість що приїхали ще в 2022 вже з якимось рівнем мови і з роботою. Хто не готов був — давно вже поїхали назад або ще кудись, бо прожити на біженські 170 євро нереально.
вони звичайно дуже залежать від Китаю, але це занадто велике спрощення. Те ж саме що сказати що Лукашенко ручна собачка Путіна. Він звичайно дуже залежний від нього, але все ще має самостійні рішення і навіть намагається частково маневрювати між Росією і Китаєм.
Ручна собачка це типу Пушилін-Пасічник, чи хто там зараз в лднр. Їх завтра ж знимуть і поставлять інших якщо Путін захоче.
Пустити в хід беларуську армію Путін так і не зміг схилити. Порівняй це з тотальною могілізацією всього чоловічого населення в ЛДНР.
Китай зовсім не має такого впливу на Кіма, в кінці кінців у Кіма є ядерна бомба, а це вже не так і мало для певної незалежності.
Це точно. Недавно читав як в Румунії зупинили фуру Рошен, а разом з цукерками там був міліонів безакцизних цигарок фабрики, якою володіє голова львівського відділення партії Порошенко.
Якщо звичайно Китай захоче їбанутися і почати відкриту війну з заходом на стороні відбросів аля КНДР, Іран і Рашка — то так, ситуація буде іншою.
Але поки що ми взагалі не бачимо нічого подібного.
Китаю в якійсь мірі вигідно що Росія послаблює захід, і вигідно що послаблюється сама Росія. Але поки ні зброї, ні серйозної іншої допомоги від Китая для Росії нема.
А звідки ці цифри взагалі?
Ну ось я дивлюсь Стокгольм — net 3586$. Ок, це 37400 крон. Для того щоб отримувати стільки на руки зп повинна бути 48300 брутто.
(48300-37400)/48300 = 22%.
Звідки взялося 34,5 в табличці?