Може, Zaxxon?
Dangerous Dave in the haunted mansion (1991)
Був, мабуть, класі в
Про программування теж майже нічого ще не знав, але почав продумувати алгоритм, як це в принципі поже бути запрограмовано. Уявляв собі щось типу гігантського дерева if-else, до закладено до міліметрів кожний рух протагоніста, і потім колись дуже здивувався, що насправді програми влаштовані економніше і простіше. Робив потім власноруч за його мотивами настолку з фішками й кубиками.
Для свого часу це був, мабуть, одним з передових платформерів, за геймплеем і графікою. Хардкорність, як і у більшості ігор того часу — надзвичайна. Я потім повертався до неї пізніше, але половину рівнів так і не пройшов. А не так давно знайшов першого Дейва (виявляється, цей був другим). А перший значно простіше, подібний до першого Дюка Нукема.
О, Heretic — це любов. Трішки дороблений рушій Дума, але ж який атмосферний і стильний!