я також не люблю лишньої та довгої возні з емуляторами, але цей емулятор якраз той випадок, коли практично «скачав і користуєшся», без лишніх приколів. З настройок емулятора я лиш апскейлер включив, вимкнув відображення кнопок на екрані (тому що юзаю геймпад) та папку з скачаними іграми вказав, все інше не чіпав (навіть геймпад відразу став правильно по відповідних кнопках, нічого не переназначав).
Щодо продуктивності — не можу сказати чи є в загальному проблеми, бо телефон в мене досить потужний по залізу тому я не бачив ніяких проблем з продуктивністю, на слабіших пристроях не тестував. Але, я вже ігор з десяток пройшов на емуляторі, і ні одна з них не лагала і не мала якісь графічні недоліки/артефакти, окрім вищезгаданих ігор я ще декілька ігор пробував і теж працюють прекрасно (вони просто в черзі на проходження зараз очікують). Лиш одна гра (motorstorm: arctic edge) дійсно проблемна, але це відома проблема що ця гра в емуляторі не працює адекватно тому це скоріше виключення ніж закономірність. Більше того, телефон навіть не нагрівається під час гри, температура на дотик в нього не відрізняється від звичайного користування (соцмережі, перегляд відео тощо), відповідно він навряд дуже багато ресурсів/потужностей потребує для емуляції PSP, якій доречі вже років і років, та навіть на момент релізу вона була досить слабеньким по залізу пристроєм))
Тому, конкретно емулятор PSP цілком можу рекомендувати, якщо телефон не зовсім супербюджетний. Працює добре, при бажанні функцій багато, ігрова бібліотека теж досить обширна.
Є різноманітні емулятори старих консолей, які дозволяють досить впевненно грати в старі ігри на телефоні, причому ще можна апскейли накинути щоб покращити графіку (при потребі). Особисто я певний час активно використовував PPSSPP (емулятор PSP) на свому телефоні, бо оригінальна PSP Slim тримає лиш 1.5 години (колись вона тримала 8 годин гри, але й акумулятору вже 14+ років бо там ще штатний акум стоїть) і в неї екран вже зовсім слабенький (TFT матриця, 480×272 на 4+ дюймах) в порівнянні з сучасними телефонами.
Можна як з сенсорними кнопками грати (ті що на екрані) так і підключити по bluetooth геймпад, як я й зробив (мій геймпад ще має кріплення для телефона, зручна штука). Тільки один цей емулятор надає велику і досить смачну бібліотеку ігор на будь-який смак (декілька частин god of war та NFS, ексклюзивні GTA, круті midnight club та багато іншого) вкупі з хорошою автономністю, продуктивністю (як власник PSP, прекрасно пам’ятаю, що не всі ігри там плавно йшли, як от наприклад flatout: head on) та відносно смачною картинкою (якщо апскейлер трішки накрутити), а головне — цікавий геймплей. А ще наче як є емулятори PS1, nintendo DS та інших консолей, тому таким чином можна велику бібліотеку хороших ігор отримати.
Що цікаво, емулятор майже безпроблемний, все що я зробив це скачав емуль, потім скачав торент-трекер на телефон, потім з торентів прямо з телефона в певну папку накачав PSP ігри та завів емулятор в ту папку зчитувати ігри, вони відразу підхопились. І в подальшому, якщо я якісь нові ігри скачую, потрібно просто оновити папку в емуляторі і нові ігри там з’являться. Геймпад відразу по кнопкам став так як треба (при бажанні можна будь-яку кнопку переназначити), я лиш в самих іграх покрутив апскейлери різні і прийняв один апскейлер на всі ігри, який мене влаштовує (при бажанні, можна кожній грі свій конфіг робити). При бажанні образи ігор можна скачати на ноут/комп та потім перекинути на телефон через безпровідне з’єднання чи через кабель, але для мене було зручніше напряму на телефон все скачувати.
Тому, мобільний геймінг це насправді не тільки таймкілери чи angry birds, це може бути дійсно хороший набір можливо не самих «графонистих» але досить хороших по геймплею та цікавих ігор, але для цього, звісно, потрібно буде трохи далі плеймаркета/appstore зайти)
Зараз вже знаю про цю можливість (хоча донедавна наче як телефон обов’язковий був?), та й коли стороння сім-карта є то вже можна не прибирати) Тим більш деякі люди не дуже люблять писати, тому варіант з дзвінком також варто мати, якщо хочеться якусь річ продати максимально швидко.
Цікаво, що в мене майже ідентична ситуація була раніше. Теж продавав недорогу блутус-колонку (за гривень 300), і теж був подібний гусь, який запитував очевидні та дуже тупі запитання, відповіді на які повністю описані в об’яві. Причому. дзвонив він з прихованого номера, дзвонив двічі (зранку та майже під вечір), але він не врахував, що його прихований номер легко «проявлявся» в застосунку від оператора, в історії дзвінків))
Це була одна з перших об’яв на ОЛХ, після цього я зрозумів, що варто завести сторонню сім-карту окремо для подібних майданчиків типу ОЛХ (наче банально, але чомусь не відразу допетрав цей момент), щоб у випадку масових дзвінків «служб безпеки банків», приколістів та інших «прекрасних» людей просто викинути таку сімку і не перейматись за основний номер.
Таке питання, поділіться досвідом будь ласка: якщо відмовляєтесь від виконання тестового, то на цьому співбесіда остаточно закінчується, чи все ж спілкування продовжується далі але вже без згадування тестового?
Перш за все хочу зазначити, що це абсолютно не свастика. Друге — те, що ця емблема чи похідна від якихось німецьких свастик, символів тощо чи схожа на них це не значить що цей знак напряму відноситься до нацистської символіки. Є конкретне і чітке пояснення цього символу (з чого він складається та що він значить), аби ніхто там собі не придумував, що там цей знак йому нагадує чи що він хоче собі нафантазувати, коли бачить його.
Таким чином можна докопатись практично до будь-якої компанії чи організації, що там чиясь назва чи емблема комусь щось нагадує. Згадаємо Porsche, її засновник Фердінанд Порше та його компанія техніку конструювала, будувала для Німеччини в часи другої світової то значить що, давайте тоді блокувати та відміняти Порше? Або може докопаємось до Opel, у яких блискавка на емблемі, деякі німецькі підрозділи носили знак у вигляді двох блискавок, та й компанія Opel техніку робила для німецького фронту, також будемо відміняти/блокувати?
Мова у статті йде про логотип полку «Азов», за який заблокували. Відокремлювати логотип окремо від полку це якось дивно, ні? Логотип/емблема це, грубо кажучи, частина полку, це той символ, по якому його візуально ідентифіковують в тому числі.
Навіть якщо умовний модератор не знає значення цього логотипа, і це йому щось там невідомо що нагадує, для цього я написав лист з поясненнями та порівняльними скріншотами, де описується, що це за символ, чий він, як його розуміти і що цей логотип не є тим символом, за який мене забанили. Прочитайте уважно тему ще раз, там це все побачите.
Але навіть після цього бан не був знятий, що говорить про гнилість компанії та/або абсолютно безтолковий підхід до модерації заявок. Я думаю, правильні обидва варіанти одночасно.
Повторюсь ще раз: не повинно бути банів за символіку української бойової одиниці/українських підрозділів/українських полків. Це те ж саме, якби банили за емблему збройних сил України, банили за емблему «КОРД» тощо.
Думаєте, що справа конкретно в цьому вигляді емблеми, без підпису — сходіть в коментарі блогера human wasd, який позавчора випустив відео по цій темі, там в коментарях відповідали люди, яких також банили саме за символіку полку «Азов», і в них були не такі емблеми, як та, яку я обрав, але все рівно бан отримували.
Що вже казати, якщо в техпідтримці при виборі країни/регіону в списку нема України? Це як, нормально взагалі? Є Чехія, Польща, Португалія тощо, а України нема в списку. Можете зайти на help.ea.com та удостовіритись самі.
Можна взяти багато варіантів різних, але чим конкретно цей варіант поганий? Якщо він по факту не порушує нічого.
Та й як я писав в коментарях іншому товаришу — замінювати емблему «аби тільки не забанили» це втеча від проблеми, а не її вирішення. За символіку та назву полку «Азов» не повинні банити.
z-ок та
Це, напевне, саме Ви мені в техпідтримці ЕА відповідали? Зізнайтесь.
По перше, емблема не схожа на вказаний ними знак. Вони мають різну структуру, мають різні значення, єдиний співпадаючий об’єкт — це вертикальна лінія посередині. Але казати, що вони схожі, це теж саме, що автомобіль та танк схожі, бо вони ж їздять.
По друге, в кінці статті вказується, що на сам бан як спосіб покарання — абсолютно всеодно. Основна претензія в тому, що ЕА підтримує російський наратив та блокує гравців за символіку українського полку, української бойової одиниці, ось в чому проблема. І замінювати емблему «аби тільки не забанили» — це втеча від проблеми, а не її вирішення. До того ж, емблема не порушує ніякі правила.
Тут потрібно дати зрозуміти іноземним компаніям, що полк «Азов» не є нацистським формуванням, що це повноцінна українська бойова одиниця а не негативне явище. Я думаю, в цьому Ви зі мною погодитесь.
З армією підписників звісно сила, але якщо один або навіть невелика групка — мало що вийде там зробити, мені здається
Особисто я твіттером не користуюсь, але так розумію, що саме час зареєструватись. Але окрім твіттера, які ще є варіанти? Можливо, якісь профільні ігрові пабліки, сайти, блогери — підкажіть, будь ласка. Один блогер вже зробив відео по моїм матеріалам, я готовий і іншим джерелам надати цю інформацію.
В мене подібна історія, але вже з компанією ЕА (теж пов’язано з полком «Азов», але в цей раз з їх старою емблемою/логотипом). Доречі, я писав в англійський сапорт, англійською мовою, але все рівно бан був залишений на аккаунті. Куди чи до кого можна звернутись, щоб також поширити історію? Здається, саме час трішки підняти галас з цього приводу та вказати істину, бо складається враження, що іноземні компанії досить ватні.
Абсолютно не розумію негатив відносно нульового розмитнення.
— Стільки грошей було втрачено, поки ці авто завозились практично безкоштовно! А могли б отримати мільярди!!
Моє улюблене. Це з розряду «гру скачали на торентах 10000 раз, якби не було піратської версії то цю гру купили би додатково 10000 раз». Ні, це не так працює. Якби не було нульового розмитнення, то не було би завезено такої кількості авто, тому ніяких 26 мільярдів (десь в коментарях вказували таку цифру) втрат і близько нема. До того ж, навіть при нульовому розмитненні все рівно залишається перший внесок за постановку авто на облік, тому хоч і менше але все рівно гроші йшли в державу.
— Позавозили без розмитнення старе лайно, яке ще й воняти може викидами з глушника!
Ну, частково є правда в цих словах. Але знову ж таки, якщо людина твердо вирішила купити авто та має декілька тисяч доларів на покупку, в неї є вибір: або купити ще старіше пердюче лайно, зате на українських номерах або пригнати з-за кордону трохи новіше по рокам авто. Якщо людина може замість жигулів чи лади купити умовний VW чи опель, то це хіба погано? Я впевнений, навіть та стара іномарка буде і екологічніше і безпечніше ніж якісь жигулі, лада, таврія чи волга. І доречі, коли людина прижене авто з-за кордону, вона в бюджет заплатить більше грошей, ніж якби вона купляла авто за таку ж ціну вже на українських номерах. Виходить, профіт?
— закрийте взагалі можливість завозити старі авто! Це ж мотлох, навіщо він тут потрібний! Хай заїзжають тільки нові авто, не старіше
Ті, хто кажуть, щоб заборонити ввіз старих авто в країну — будь ласка, скиньте там з очей свою корону з рожевими окулярами, яка кругозір Вам добряче закрила та дуже сильно спотворює сприйняття реальності, і подивіться, на які зарплати більшість людей живе в нашій країні, і які авто вони можуть собі дозволити з їх фінансовим прибутком, може зрозуміліше стане, що переважна більшість громадян «не потягне»
Якщо на даний момент у Вас є можливість купити свіже авто — прекрасно, але водночас пам’ятайте, що і Ви також не відразу мали таку можливість, і колись Ви теж були зі значно меншими зарплатами, ніж зараз. А тепер уявіть, що Ви в той момент плануєте купити своє перше авто, а Вам якийсь чувак говорить «та це мотлох, таке мають заборонити!», чи було б Вам приємно тоді таке почути? Тим більш знаючи, що на той момент ну ось стільки є грошей і більше нема, на краще не вистачить. Тільки не пишіть, що Ви не брали старе авто і першим автомобілем взяли свіжу машину і таких людей багато, це скоріше виняток чим правило.
Тому, пані та панове, старайтесь якось дивитись на світ з різних точок зору. Далеко не всі люди мають достойну заробітню плату, при цьому далеко не всі можуть піти в айтішечку чи ще якісь прибуткові професії, бо все рівно потрібні вчителі, електрики, сантехніки, лікарі, прибиральники, токарі, слюсарі та інші професії, які мають далеко не найкращі цифри заробітніх плат, але теж важливі. І ці люди також хочуть мати прийнятні умови, в тому числі хочуть мати авто молодше сорока років не радянського виробництва.
Ще окремо за електрокари хочу згадати, бо багато хто прям бачить в електрокарі тільки хороше. Подумайте, а чи готові наші електромережі до такого величезного навантаження, яке може виникнути через масові зарядки електрокарів? Ви уявляєте цю паутину біля багатоповерхівок з подовжувачів розеток, бо кожен тягне свого дрота з свого вікна аби зарядити своє авто за ніч по дешевшому тарифу двухзонного лічильника? А як щодо виїзду в іншу область чи хоча б за межі міста, чи кожен електрокар подужає такий пробіг в сотню-другу кілометрів? А навіть якщо подужає, як йому потім рухатись по області, десь знову треба ставати на зарядку в іншому місті, а вони майже всі зайняті або далеко, і що робити в такому випадку? Чи багато у нас дійсно швидких зарядок які за пару годин зарядять авто, і чи взагалі достатньо зарядок, щоб багатьох пересадити на електрокари? До електрокарів треба добряче підготувати інфраструктуру, та й самі електрокари скоріше просто міський транспорт, бо ті електрички, які можуть дійсно далеко їздити, коштують як умовна квартира, що не зовсім по кишені навіть людям з хорошою зарплатою. На даний момент електрокар я бачу хіба що як друге авто, як основний і єдиний вид транспоорту — сумнівна ідея.
Єдині дійсно відчутні мінуси через це розмитнення — це величезні кілометрові черги на митницях та відтік валюти, це реальні проблеми, які створились через це. Хоча, з валютою водночас не все так просто, тому що наші валютники з-за кордону сюди стільки валюти натаскали (завдяки різниці в курсі), що думаю вони практично повністю покрили відтік валюти через авто. Ну і черги створились, бо наші люди прекрасно знають, що це тимчасова акція від влади, бо якби люди були впевнені, що зможуть цим скористатись через півроку чи ще пізніше, то таких черг і близько не було би.
На мою думку, варто було дозволити на одну людину одне авто зареєструвати (чи на один паспорт чи на один ідентифікаційний код, наприклад), з послідуючим блокуванням можливості перереєструвати це авто на півроку-рік, щоб точно відкинути перекупів, які цілими автопоїздами завозили машини на реалізацію. Водночас, обмежити максимальну ціну авто, яке можна було завезти по нульовому розмитненню, до умовних 30000 доларів (цифра будь-яка може бути, ця цифра названа лиш для прикладу), щоб люксові автомобілі завозились по старим правилам. Думаю, в такому випадку було б більше порядку на кордоні і авто заганялись би конкретно для людини, а не на авторинки для реалізації.
Хіба зараз є хоч якась різниця, де заправляти авто? Мені здається, зараз у всіх заправок одне джерело палива, тому й великої різниці нема звідки заливатись, хіба не так?
Не згодний з твердженням, що RX6600 буде тягнути майже так само, як 3060. Навіть в сухій продуктивності 3060 все ж буде швидше, при цьому 3060 має доступ до ексклюзивних технологій Nvidia (наприклад, можливість використовувати DLSS) і відеобуфер в 12gb теж досить вагомий аргумент, враховуючи апетити нових ігор.
Плюс до цього, для RX6600 потрібно обов’язково мати материнку з pci-e 4.0, інакше ця відеокарта відчутно втратить в продуктивності, так як у неї слот PCIe 4.0×8, тому різницю на зекономленій карті потрібно буде вкласти в кращу материнку.
Звісно, незалежно від відеокарти материнку все рівно варто взяти краще, ніж написана в пості, але з rx6600 це практично необхідність буде.