От ергономіка у геймпадів Nintendo мені зовсім не подобається. Взагалі незручно
Теж вчора про це думав. Бо зазвичай Nintendo експериментує зі своїми новими консолями, а Switch 2 це просто покращена версія першого Свіча. Тобто це вже шлях Xbox та PS. І це якось не дуже цікаво.
Сподіваюся, побачимо на форумі ваш допис з апдейтом по цьому додатку
Сенсорна панель там взагалі не потрібна. Як і камери. Прибрали б це, змогли би зробити консоль дешевшою і доступнішою для покупців. Були б кращі продажі і відповідно більше ігор на неї б випускали. А так закинули дуже рано її. Але найдурніше те, що вони не зробили кнопки L2 та R2 там.
Чого ж, в Bloodborne все доволі швидко і динамічно. Хоча там не стільки перекати, скільки деши чи ухилення
Дивився трохи проходження і от з ліхтарем механіка теж не сподобалась
Все придивляюся до Lords of the Fallen, але відгуки зовсім різні і не дають зрозуміти, чи гарний це соулзлайк. Вам як ця гра?
Для мене головний мінус Lies of P те, що рухи головного героя наче деревʼяні. Не таке приємне керування, як у іграх Фромів. До цього можна звикнути і сама гра мені дійсна сподобалась, бо я навіть колегам її рекомендував. Але цей момент в моєму особистому топі ставить Брехунця нижче за Соулси.
Ну то ви загнули, не перевершила. Але найбільше наблизилася до них.
Але вони ніколи не були внутрішньою студією Sony. Ну і дивний закид, що Until Dawn похмура, бо це власне горор, де дії розгортаються вночі. Навіть назва гри на це натякає
Якщо ви про інді-проєкти, то в цьому дописі в коментарях люди шукають собі колег для роботи над різними інді-іграми: gamedev.dou.ua/forums/topic/42267
О, це я років п’ять тому там з пані Шинкарук робив інтерв’ю про роботу цієї кафедри. Так, тема цікава. Обов’язково з вами поспілкуємося детальніше.
Та ні, там просто нецікаві однотипні квести. Особливо у першій третині гри, коли тебе майже змушують бігати і зачищати ті табори монголів. Ще й по сюжету ти робиш те саме. А потім оці «геніальні» завдання, коли зачистив табор, звільнив полонених, мусиш їхати через пів мапи, щоб повідомити, що ти виконав завдання. А потім тебе посилають туди знову, щоб тих полонених привести. І ти знову скачеш через пів мапи туди. Таке нахабне розтягування ігрового часу. Або тобі щось треба, ти приходиш до персонажа, він погоджується тобі допомогти, але ти мусиш спершу виконати його завдання і сходити до другого персонажа. Другий теж погоджується, але ти спершу маєш виконати його завдання і сходити до третього персонажа. Це дизайн квестів з
Я теж не очікував прям революції. Але хоча б чогось цікавого, якусь нову фішку. Але схоже вони вирішили не ризикувати і піти перевіреним шляхом, тим більше, що люди купляють їхні консолі.