Ще кілька слів про відносини із замовниками (клієнтами). Як відомо, «клієнт завжди має рацію». Але тут така сама ситуація, що і з «говнокодом». Якщо повсякчас будете тупо виконувати всі забаганки клієнта, навіть коли вони безглузді, замість того, щоб спробувати пояснити йому, в чому він помиляється і переконати зробити по-іншому, то професіоналом вам теж не бути.
Цю тезу потрібно вигравірувати і повісити на видному місці в кожній компанії.
Описані проблеми характерні для більшості ВНЗ України. Дякую авторові за креативні ідеї та намагання зломити нашу заскорузлу систему.
Цю історію варто було б прочитати багатьом тим, кому «за 40» і хто має інженерну або фізмат освіту із90-х (за умови, що їх не влаштовує нинішя робота). Життєвий досвід + відповідальність може дати фору, хоча процес «переключення» може бути не легким. Але воно того варте (перевірено на власному досвіді) 🤔