:)) Та весь січень звіти подавав клієнтам. Вони фронт переписали, треба було на іконку натиснути завантажило би новий фронт.
Вчасно/Паперлесс і т.п. це не зовсім документообіг, це більше документообмін. В документообізі є поняття ієрархії підписів, лінійність чи паралельність підписів, право «завернути документ» та купа іншої бюрократичної «дуже важливої» фігні. З демовідео і з загального опису "
DocuSign
" Я зрозумів що вони не юзають саме ЕЦП. Сервіс створює безпечне середовище і типу якщо ти натиснув апрув це таки апрув. Може ключ там десь заниканий в софті, і процес введення паролю і т.д. від нас сховали. Друга закавирка це самі ЕЦП, для того щоб юзати Українські ЕЦП треба підключити сертифіковані бібліотеки які вміють це юзати. В ідеалі Вчасно може бути «українським ДокуСігн».
Була цікава ситуація з Приватом. Пишемо в сапорт (не дослівно) «Пацани ми за безкоштовний ліміт вилізли. Куда нам рахунок прийде і т.д. Розкажіть що до чого». Відповідь «Та юзайте поки на шару». Тому, як би ХЗ. Суть сервісу дуже зручна і реально допомагає, а далі чистої води конкуренція.
ТТН/акт виконаних робіт — це документ. Ми, компанія в якій я працюю, вигружаємо собі ПДФки з 1с — завантажуємо в ПаперЛес/Вчасно/свій варіант — підписуємо — відправляємо контрагентам — контрагент підписує — завантажуємо собі ПДФки в клауд — роздруковуємо. Можна спростити перші два кроки, шляхом автоматизації, і теоретично, забити на останні два до приходу податкової. ТТН підписана контрагентами ЕЦП і там стоять електронні печатки. Юридично цей документ має таку саму силу.
Кожен ЕЦП має в собі ІПН/ЄДРПОУ, далі містить ще купу якоїсь інформації типу «посада». Відповідно якщо в ключі ЄДРПОУ не збігається з «материнським», співпробітник просто не отримає доступу до документів. Зручна фішка в «ІТ-галерах» не проканає, бо там всі ФОПи, а от в якомусь холдингу чи там рай-міськ-сільськ-обл раді дуже навіть можн бути.
З особистого досвіду можу сказати. Якщо контрагент не в цьому будинку, то по часу дешевше пояснити як користуватись сервісом і далі обмінюватись документами так. Більшістью ФОПам і ТОВам потрібні клюці ЕЦП, бігати подавати звіти в податкову мало кому хочеться. А електронний кабінет податкової хоч і кривий, але із своїми функціями справляється. Тому ФОПам дуже рекомендується мати ЕЦП. Не обов’язково податкової, можна і Мінюсту чи Привату, як приклад.
Завантажуєте файли з хмари і віддаєте на DVDшці. Підпис ЕЦП по закону такий самий як і фізичний. Можете свою версію для зручності роздрукувати. Знизу буде підписано хто, коли, яким ключом підписав і у якому сервісі. Зручно. Ми так договір за один день уклали.
На скільки я розумію як і сервіс від приват банку криптографію зашиваєте у пдфку. І потім ці документи можна скачувати та зберігати. Скажу чесно, штука доволі зручна. Працюйте над яскраво вираженими конкурентними перевагами, бо поки не ясно до кінця в чому саме ваша фішка. Але молодці, віта!
не зрозуміло що авторо розуміє під «кваліфікацією». Ось це абзац "
" Чому нові технології = втрата кваліфікації. Здається навпаки. І через деякий час "
" — тоб-то те що хочуть «галери» виявляється вже добре
Тут цікава ситуація "
" — ну а досконале знання доменної зони це хіба не «кваліфіція»