• Боремся с мошенничеством «Воля-Кабель», Киев

    мої контакти : 0637691750 соц.мережа — www.facebook.com/slava.vjicexivskii — для спілкування поради по даній ситуації.

    Підтримав: Ярик Сус
  • Боремся с мошенничеством «Воля-Кабель», Киев

    Всім привіт)
    У нас теж така ситуація з Воля кабель ... не проста .. На поатку війни ми полишили Київ, і переїхали д іншого міста.. так як на той час вже в Київі розпочались вуличні бої.. і було не безпено...
    Ви сподіваюсь розумієте.
    Так ось виїали 27 чесла.. а оповернулись до Київа 06/04/ позвонили на волю.. так я вияснилось що нам нарахували оплату за так назввані «послуги» .
    Ми позвонили на оператора — довго розмовляли.. але це все нетак прикр як та відповідь.. — ви повинні були зателефонувати коли полишали Київ, щоб ми зупинили послуги.. ак як ви це не зробили — то повинні сплатити...
    Ми запросили дану нашу скаргу записати та надати реєстраційний номер прийнятої скарги.. у відповід.. поклали слухавку...
    ХЗнайшли електронну адресу на яку точно дійде електронне наше звернення — надіслали.. скаргу зі зверненням. Про те що ми були відсутні на даний період і можемо пітвердити це довідками ВПО, прошов час а саме тижня.. нам сьогодні пришла відповідь.. Яка мене взагалі взірвала..
    На підставі того що ви не сповістили що екстренно полишаєте місто.. і ми не Вас не відключили.. то це автоматично відповідає — щоми вам надавали послуги.. Сплатіть будь ласка..
    Так це взагалі не вкладається в голові.. так я розумію що сумма нарахування не така уж і велика.. але сам факт того як це у них відбуваеться.. і деж тут права людини???
    Можливо хтось теж цим питанням стикався.. та має варіант її вирішення, буду вдячний!
    Додаю копію звернення та копію відповіді.
    в друкованому виді..
    1) наша заява звернення: від 6 квітня, 18:25
    Доброго дня!
    Я, ******* ******** ********
    Договір абонента №_______
    за адресою підлючення — м. Київ вул. Григоря Чуприки _ кв__

    У зв’язку з військовими діями, вимушений був виїхати з Київа з 25/02/2022 по 06/04/2022
    Маю статус вимушеного переселенця — при необхідності можу підтвердити довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
    У зв’язку з вище наведеним, прошу скасувати суму боргу за період 25/02/2022 по 06/04/2022, та поновити послуги тв/інтернет — без обмежень.
    Гарантую внесення поточної сплати за користування послугами, але після виконання справедливого прохання.
    Прошу надати обов’язкову відповідь на моє звернення, з зареєстрованим на нього вхідним номером.
    Дякую!

    2) відповідь від волі кабель: від вчора, 09:40
    Вих. № 463-1
    від "_____«______2022 р.
    На вх. № 463л від 08.04.2022 р.
    Пе****** *.*.
    вул. Григорія Чупринки, __, кв. __,
    м. Київ, 02105

    Шановний Василю Григоровичу!
    Ваше звернення (вх. № 463 від 08.04.2022 р.) розглянуто адміністрацією
    підприємства. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
    У своїй діяльності ТОВ «ВОЛЯ-КАБЕЛЬ» керується нормами законодавства,
    зокрема Законом України «Про електронні комунікації», Правилами надання та
    отримання телекомунікаційних послуг, затвердженими постановою Кабінету
    Міністрів України від 11.04.2012 № 295 (надалі — Правила 295), а також Правилами
    надання та отримання телекомунікаційних послуг (послуги доступу до пакетів
    телепрограм, послуги доступу до Інтернету, послуги ТБ+Інтернет), затверджених
    ТОВ «ВОЛЯ-КАБЕЛЬ» (далі — Правила). Вся інформація про послуги, які надає
    ТОВ «ВОЛЯ-КАБЕЛЬ», чинні Правила, тарифікація послуг тощо розміщена на
    сайті компанії www.volia.com.
    За адресою: вул. Григорія Чупринки, 7, кв. 42 за Протоколом замовлених
    послуг та обладнання № 8185223 ТОВ «ВОЛЯ-КАБЕЛЬ» (далі — Підприємство)
    надає Вам послугу ТБ+Інтернет.
    Нарахування коштів за надання послуги (списання з особового рахунку (ОР)
    відбувається щодоби рівними частинами, у розмірі вартості пакету, що ділиться на
    кількість днів в обліковому періоді (місяці), незалежно від факту користування
    послугою.
    Згідно п. 3.11 Правил абонент зобов’язаний, використовуючи Портал
    абонента або іншу інтерактивну систему, контролювати стан свого ОР та не
    допускати виникнення від’ємного сальдо.
    Згідно п. 3.12 Правил: перед черговою оплатою Послуг, додаткових
    послуг та пакетів Абонент зобов’язаний ознайомитися з умовами їх надання і
    вартістю. Фактом оплати Послуг (Додаткових послуг та пакетів) Абонент
    підтверджує, що ознайомився з чинними Тарифами, переліком телепрограм, що
    входять до певного Пакета, Планами підписки, характеристиками Інтернет-пакетів,
    і дає свою згоду на подальше підтримання договірних відносин із Підприємством
    на умовах, встановлених Підприємством і є чинними на момент оплати. Якщо
    Абонент не оплачує Послуги (Додаткові послуги та пакети) Підприємство й далі
    нараховує плату за них — до моменту припинення надання Послуг (Додаткових
    послуг та пакетів) у випадках, передбачених цими Правилами.
    Відповідно до підпункту 6 пункту 36 Правила 295, абонент зобов’язаний
    виконувати умови договору про надання телекомунікаційних послуг у разі його
    укладення, у тому числі своєчасно оплачувати отримані ними телекомунікаційні
    послуги.
    Звертаємо Вашу увагу на такі пункти Правил:

    — п. 4.1: абонент має право на скорочення переліку послуг/и за власним
    бажанням на строк до 30 (тридцяти) календарних днів один раз на рік, за умови
    додатного сальдо на особовому рахунку (ОР): Таке скорочення здійснює:
    — п. 4.1.1: абонент — фізична особа:
    — самостійно, на Порталі абонента або через іншу інтерактивну систему.
    Зміна відбудеться на початку наступної доби;
    — звернувшись особисто до Центру продажу та обслуговування не менше ніж
    за 1 (один) день до дати зміни з обов‘язковим наданням документів, що посвідчують
    особу;
    — зателефонувавши до колл-центру з обов’язковим повідомленням номеру
    договору або адреси надання послуги, а також прізвища, ім’я та по батькові (за
    наявності) абонента;
    — п. 4.2: абонент має право на скорочення переліку послуг за власним
    бажанням в термін більший ніж 30 (тридцять) календарних днів, подавши
    підприємству письмову заяву на строк зазначений у заяві, але не більш як на один
    рік;
    — п. 4.2.1: при цьому строк скорочення переліку послуг може бути змінено за
    умови подання абонентом окремої заяви;
    — п. 4.2.2: у період скорочення переліку послуг підприємство зберігає ОР
    абонента й можливість поновлення надання послуги.
    — п. 4.2.3: скорочення переліку послуг оплачується абонентом відповідно до
    чинних на момент скорочення послуг тарифів підприємства;
    — п. 5.2: підприємство має право відновити надання послуги абоненту
    самостійно, якщо термін скорочення переліку послуги, передбачений п. 4.1 цих
    Правил, перевищує 30 (тридцять) календарних днів;
    — п. 5.3: підприємство має право відновити надання послуги після закінчення
    зазначеного у заяві абонента строку скорочення переліку послуги.
    Відповідну заяву на скорочення надання послуг можна подати до Центру
    продажу та обслуговування (адресу та графік роботи можна дізнатися звернувшись
    до колл-центру підприємства, номери телефонів наведено нижче); електронною
    поштою: [email protected]; поштою: вул. Драйзера Теодора, 24, поверх 2, прим.
    14, м. Київ, 02222.
    Зауважимо, що жодних усних звернень чи письмових заяв від Вас щодо
    скорочення надання послуг у підприємстві не зареєстровано. Самостійно надання
    послуги ТБ+Інтернет Ви не скорочували. Отже зазначена послуга і надалі
    продовжувала надаватися Вам.
    В зв’язку з несвоєчасною оплатою послуги ТБ+Інтернет на ОР № 8185***
    виникла заборгованість.
    З 05.04.2022 р. по 21.04.2022 р. через заборгованість послуга ТБ+Інтернет
    надавалася відповідно до пакету «Мінімальний обсяг послуги „ТБ+Інтернет“
    загальний 100» (G_06) вартістю 100,00 грн/міс, згідно з чинними на підприємстві
    Тарифами.
    Враховуючи вищевикладене, для перерахунку немає підстав.
    22.04.2022 р., згідно Вашого звернення до колл-центру підприємства за
    Вашим бажанням Вам було внесено кредит довіри на період з 22.04.2022 р. по
    01.05.2022 р. та відновлено надання послуги ТБ+Інтернет в повному обсязі, згідно
    регулярного пакета.

    Додатково повідомляємо, що станом на 25.04.2022 р. сальдо на Вашому ОР
    № 8185223 від’ємне і становить 577,44 грн. Для комфортного користування
    послугою рекомендуємо поповнити рахунок. Нагадаємо, що сальдо на ОР має бути
    додатним.
    Ми щиро вдячні, що Ви є нашим абонентом, сподіваємося на порозуміння та
    подальшу співпрацю з Вами.
    У разі виникнення питань щодо послуг, які надаються ТОВ «ВОЛЯ-
    КАБЕЛЬ», Ви можете звернутися на адресу підприємства будь-яким зручним для
    Вас способом: факсом: (044) 364-94-48; електронною поштою: [email protected];
    поштою: вул. Драйзера Теодора, 24, поверх 2, прим. 14, м. Київ, 02222.
    Телефони для довідок: 502-22-50; (050) 502-22-50; (093) 50-222-50;
    (068) 50-222-50 (цілодобово).
    Уповноважена особа ТОВ «ВОЛЯ-КАБЕЛЬ» С. С. Новіков
    _________________________
    Мій висновок такий щодо такої відповіді- в договорі який неразу не порушувався і не затримувалась сплата послуг , нейдеться жодного слова про фокс мажор — на час війни!
    Це обурливо..
    І наштовхує на висновок — як що вони не визнають щ росія вторглась на територію України і збройним нападом і зараз відбувається війна .. то вони цим (по умолчанию) пітримують дії рашки.. а це вже нашовхує на роздуми..

    Хто може допомогти в цьому вирішенні питання?!
    Я, впевнений що ми такі не дні!!
    Давайте разом.. покажемо що ми не тільки гаманці а і люди і з нашими правами потрібно рахуватись!
    Так як ми їм надаємо робочі місця для надання послуг!

    Підтримали: Ярик Сус, Oksana Lobko